אופלי » Blog Archive » טופ אימג' מתרחבת בשוויץ: זכתה בחוזים בהיקף של כ – 500 אלף דולר לפלטפורמת eFLOW לעיבוד חשבוניות


טופ אימג' מתרחבת בשוויץ: זכתה בחוזים בהיקף של כ – 500 אלף דולר לפלטפורמת eFLOW לעיבוד חשבוניות

תל אביב, ישראל, 20 במרץ 2013 – חברת טופ אימג' (ת"א: טופאי, NASDAQ: TISA), ספקית פתרונות לקליטה, זיהוי ועיבוד דיגיטלי של מידע ממקורות שונים והעברתו למערכות הארגוניות, וכן ספקית פתרונות חדשניים לקליטת תוכן באמצעות מכשור נייד, מדווחת על חתימת חוזים לפלטפורמת eFLOW INVOICE בקרב מספר חברות בשוויץ. חברות אלו הינן ממגוון תעשיות, לרבות יצרנית רכיבים לתעשיית התחבורה, נציגה שוויצרית מקומית של חברה בינלאומית לפתרונות אוטומציה ובקרה וכן חברת לוגיסטיקה מובילה. היקף החוזים נאמד בכ – 500 אלף דולר ומייצג את המגמה החיובית בעסקי החברה בשנת 2013.

פלטפורמת ה – eFLOW לעיבוד חשבוניות מבצעת קליטה וזיהוי של חשבוניות מכל סוג, תוך שליפת המידע הרלוונטי והעברתו למערכות הארגוניות כגון ה – ERP של החברה. בנוסף, פלטפורמת ה – eFLOW לעיבוד חשבוניות ל – SAP או לכל מערכת ERP מובילה, מבקרת ומצליבה את נתוני הספקים במהלך עיבוד החשבוניות, תוך בדיקת התאמת פרטי החשבוניות למידע השמור בבסיס הנתונים של החברה.

לדברי מיכאל שרדר, CTO של טופ אימג': "העובדה שהפתרונות שלנו זוכים להתעניינות גוברת והולכת בשוויץ, בה ישנן דרישות מחמירות לאיכות, מדברת בעד עצמה. eFLOW INVOICE נבחרה בגלל ההצגה המוצלחת של נציגי TIS  שוויץ, בגלל תגובות חיוביות מצידן של חברות שוייצריות אחרות העושות שימוש בפלטפורמת ה – eFLOW ובעיקר לאור העליונות הטכנולוגית של המוצרים שלנו".

עוד הוסיף מר שרדר: "בקרב חברות אלו ישנה עלייה בהיקף החשבוניות מידי שנה. אופטימיזציה של תהליך עיבוד החשבוניות עם eFLOW יסייע להן להוריד משמעותית את הוצאות התפעול, יאיץ את תהליך העיבוד עצמו ויפשט את העומס על מחלקות הכספים תוך מתן שקיפות מירבית שהינה חיונית לתהליך קבלת ההחלטות העסקיות של החברות".

 

 

אודות טופ אימג'

טופ אימג' סיסטמס (TIS) הוקמה בישראל ב-1991. החברה נסחרת בנאסד"ק מאז 1996 (TISA) ובבורסה לניירות ערך בתל אביב (טופאי). TIS הינה מובילה עולמית בתחום ECM (Enterprise Content Management) ומציעה פתרונות לקליטה, זיהוי ועיבוד דיגיטלי של מידע ממקורות שונים והעברתו למערכות הארגוניות וביניהן: ERP,CRM , מערכות פיננסיות ועוד. משרדי החברה הראשיים ברמת גן והיא פועלת גלובלית בלמעלה מ-40 מדינות באמצעות משרדיה באירופה, ארה"ב, אמריקה הלטינית ואסיהhttp://www.TopImageSystems.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.