אופלי » Blog Archive » RRsat נבחרה להפיץ את הכיסוי התקשורתי של ביקור הנשיא


RRsat נבחרה להפיץ את הכיסוי התקשורתי של ביקור הנשיא

דיווחים ועדכונים חיים ממשלחת העיתונאים הגדולה אשר תלווה את הנשיא אובמה בישראל יופצו באמצעות RRsat באיכות HD לצופים ברחבי העולם בלווין ובאינטרנט

איירפורט סיטי, ישראל –19  במרץ 2013RRsat Global Communications Network Ltd. (נאסד"ק: RRST), ספקית מובילה של שירותי ניהול והפצת תוכן דיגיטלי עבור רשתות טלוויזיה ורדיו, הודיעה היום כי נבחרה כמפיצה העיקרית של הכיסוי התקשורתי של ביקור נשיא ארה"ב, ברק אובמה, בישראל, עבור צופים ברחבי העולם.

הנשיא ברק אובמה צפוי להגיע לישראל ב-20 במרץ לביקור בן שלושה ימים – הראשון מאז היבחרו לנשיאות בשנת 2009. אל הנשיא אובמה תתלווה משלחת גדולה של עיתונאים מרחבי העולם אשר תכסה את הביקור. RRsat  הינה המפיצה העיקרית של המסע בישראל לתחנות טלוויזיה ברחבי העולם והינה המקור המרכזי לעדכונים חיים מהשטח.

RRsat תשדר את התכנים ללוויינים ברחבי העולם באמצעות רשת התקשורת הגלובלית שלה המשלבת את תחנות הלווינים שבבעלותה בישראל ובארה"ב.

RRsat תעביר את שידור הווידאו המרכזי מהאתרים בהן יבקר הנשיא אובמה, לרבות כיסוי וידאו מקוון עבור מיליוני צופים ברחבי העולם אשר יעקבו אחר הביקור באינטרנט ובמגוון מכשירים ניידים. תחנת הלוויינים של RRsat בעמק האלה תרכז שידורים חיים מניידות השידור הלווייניות (DSNG) של RRsat  הפרוסות ברחבי הארץ, לטובת כיסוי מלא של הפעילויות בהן ישתתף הנשיא אובמה במהלך ביקורו בישראל.

בנוסף, ישודרו דיווחים חיים מעמדות השידור הממוקמות באולפני RRsat  במרכז ירושלים, אשר יציעו לרשתות הזרות והמקומיות שירותי אולפנים, לרבות עמדות שידור, עריכה והקלטה. כמו כן, תתאפשר הפצת שידורים מה- Media Press Center  בירושלים, מרכז התקשורת שהוקם עבור עיתונאים מהרשתות השונות בארה"ב.

"RRsat שמחה על בחירתה כמפיצה העיקרית של הכיסוי הטלוויזיוני לביקור אובמה בישראל באיכות High Definition (HD) , לרשתות טלויזיה ואינטרנט ברחבי העולם", אמר אבי כהן, מנכ"ל RRsat. "ביקורו של אובמה לשלושה ימים בלו"ז צפוף במיוחד העמיד אתגר גדול לחטיבת האולפנים והניידות שלנו. הביקור מעניק ל-RRsat  הזדמנות מצוינת להציג את שירותיה המתקדמים בתחום שידורים חיים של אירועים וכן את יכולותיה הגבוהות בהפצת אירועים בזמן אמת בכל פורמט נדרש ובאיכות השידור הגבוהה ביותר לכל העולם. אנו שמחים על ההזדמנות שניתנה לנו להעביר ביקור היסטורי זה לצופים ברחבי העולם".

 

אודות RRsat

RRsat גלובל קומיוניקיישנס נטוורק בע"מ(נאסד"ק: RRST) מספקת פתרונות מקצה לקצה לניהול והפצת תוכן לענף רשתות הטלוויזיה והרדיו הצומח במהירות, עם כיסוי של למעלה מ-150 מדינות. RRsat  מציעה, באמצעות רשת עולמית של לוויינים, כבלים, סיבים אופטיים ואינטרנט, שירותי הפצת תוכן באיכות גבוהה לספקיות תוכן. RRsat מספקת את שירותיה ללמעלה מ-630 ערוצים, טלוויזיה מקוונת, טלוויזיה לוויינית וכן שירותי שידור מזדמנים לאירועי ספורט וחדשות.

למידע נוסף:  www.RRsat.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.