אופלי » Blog Archive » מעצבים מחדש את תורת היחסות


מעצבים מחדש את תורת היחסות

מונבלאן איינשטיין

מונבלאן איינשטיין

במטרה להפיח חיים בגאונותו יוצאת הדופן של אלברט איינשטיין, אחד המדענים הגדולים בהיסטוריה שחולל מהפכה עם פיתוח תורת היחסות, MONTBLANC (מונבלאן) משיקה שתי מהדורות עטים מוגבלות שעוצבו כמחווה לאיינשטיין ולתרומתו לאנושות

מותג היוקרה MONTBLANC (מונבלאן), שמשיק מדי שנה מהדורות עטים מוגבלות כמחווה לאושיות הגדולות ששינו את פני האנושות, מציג לקראת אביב 2013 שתי מהדורות עטים מוגבלות שעוצבו כמחווה למדען וזוכה פרס הנובל, אלברט איינשטיין, תוך הקפדה על שילוב אלמנטים עיצוביים מתיאוריית תורת היחסות, המזוהה עמו.

מהדורת העטים "99" מציעה 99 עטים, מספר סימבולי ל"איינשטייניום" (Es), יסוד מלאכותי מתכתי ורדיואקטיבי שנקרא על שם איינשטיין ומספרו האטומי הוא 99. העטים במהדורה עשויים זהב לבן 18 קראט ועוצבו בהשראת התיאוריות הפיזיקאליות שלו, עם תחריטי פיליגרן ייחודיים המייצגים את נוסחאותיו. הרשת השלדית העוטפת את גוף העט מייצגת את שינוי התפיסה המהפכני שיצר מבחינת עיקום המרחב והזמן, ועל גבי ציפורן העט חרוט סמל האיינשטייניום הספירלי בזהב צהוב, כמחווה להישגיו ששינו את פני האנושות.

מונבלאן איינשטיין

מונבלאן איינשטיין

מהדורת העטים המוגבלת "3,000" כוללת 3,000 עטים נובעים ו-3,000 עטים כדוריים (1,500 Rollerball ו-1,500 Ballpoint) והינה סימבול לגוף עבודתו יוצאת הדופן של איינשטיין, וכך גם למהירות האור הנמדדת ב-300.000.000 מטרים בשנייה. על פקק העט הכחול-כהה אשר מצופה לקה, שורטטו קווים מפלטינה המייצגים את עקומת המרחב והזמן מתורת היחסות של איינשטיין, ואילו תחריטי הפיליגרן על גוף העט משקפים את נוסחאותיו המפורסמות ביותר. ציפורן העט עשויה זהב לבן 18 קראט ומצופה רודיום הינה למעשה ה"נשמה" של המהדורה, כיוון שחקוק עליה היסוד הכימי "איינשטייניום" (Es) שנוצר על שמו לאחר מותו.

אלברט איינשטיין (1879-1955) נולד בגרמניה למשפחה יהודית וידוע בשל היותו פיזיקאי, פילוסוף וסופר, אך בעיקר בשל היותו אחד המדענים הגדולים ביותר שידעה האנושות. בשנת 1905, בעת שעבד כפקיד במשרד הפטנטים הממשלתי בברן, שוויץ, עבד על הדוקטורט שלו והפיק את אחד המחקרים המשפיעים ביותר שכלל את המשוואה המפורסמת: e=mc2, אשר נתנה לקהילה המדעית מפתח לפיצוח תעלומות חדשות ולא מוכרות ביקום. ב-1915 איינשטיין פרסם את תורת היחסות הכללית, שמיסדה את השקילות בין תאוצה לכבידה ובין שדה כבידה לגיאומטריה של המרחב, וב-1921 הוא קיבל את אחד התארים היוקרתיים ביותר בתחום המדע: פקס נובל לפיסיקה. נוסף על כך שבתגליותיו הוא הוביל את מגמת השינוי בהבנת החלל, הזמן והאנרגיה, איינשטיין הפך לתומך נלהב בשלום, סדר עולמי ושיתוף פעולה.

מחיר: 15,159-17,671 ש"ח

 

להשיג בחנות הבוטיק של MONTBLANC בקניון רמת אביב

או בחנות הבוטיק של המותג בכיכר המדינה

03-6439291

MONTBLANC אחד ממותגי היוקרה הבינלאומיים המובילים בעולם בתחום הלייף סטייל שנוסד בשנת 1906בגרמניה, החל את דרכו כחברה לייצור עטים ומכשירי כתיבה, כאשר בשנת 1924 הציג את העט הנובע הראשון ובזכותו זכה להכרה בינלאומית. ברבות השנים, הרחיבה מונבלאן את קו מוצריה וכיום מייצרת גם שעונים, תכשיטים, מוצרי עור ומגוון אקססוריז. לארץ מיובא המותג בלעדית עלי ידי קבוצת פלאנט טיים שבבעלותם של אלי הולנדר ונמכר בבוטיק המותג בקניון רמת אביב, בבוטיק בכיכר המדינה ובחנויות נבחרות.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.