אופלי » Blog Archive » חברת פורטפוליו רביעית ליוניקורן טכנולוגיות: תשקיע 750,000 דולר בפלו-ליט שפיתחה טכנולוגיה ייחודית למדידת זרימה וניטור איכות של גזים ונוזלים בצנרת הולכה לתעשייה התהליכית


חברת פורטפוליו רביעית ליוניקורן טכנולוגיות: תשקיע 750,000 דולר בפלו-ליט שפיתחה טכנולוגיה ייחודית למדידת זרימה וניטור איכות של גזים ונוזלים בצנרת הולכה לתעשייה התהליכית

בשנת 2022 צפוי לעמוד שוק מדי הזרימה על 9.3 מיליארד דולר בשנה

בעלי השותף הכללי ביוניקורן הם בעלי מניות בחברות מעולם האנרגיה וביכולתם לסייע לקידום הטמעת הטכנולוגיה של פלו-ליט במגזר העסקי

תל-אביב, 7 בדצמבר, 2020 – יוניקורן טכנולוגיות (ת"א: ינקט), שותפות השקעה בחברות טכנולוגיה בעלות פעילות מחקר ופיתוחמדווחת כי תשקיע, על פי אבני דרך, 750,000 דולר בפלו-ליט, חברה פרטית שפיתחה שיטה חדשנית למדידת החומרים המוזרמים בצנרת הולכה (נפט, גז, כימיקלים, מים ועוד) באמצעות לייזר, אופטיקה ועיבוד תמונה לפי שווי של 3.5 מיליון דולר לפני הכסף. בשנת 2022 צפוי לעמוד שוק מדי הזרימה על 9.3 מיליארד דולר. 

בעלי השותף הכללי ביוניקורן, הם בעלי מניות משמעותיים, קשרים עסקיים בעולם האנרגיה וביכולתם לסייע בקידום פלו-ליט להטמעת הטכנולוגיה שלה בקרב חברות אנרגיה בעלות אתרים רלוונטיים וכן לשיתופי פעולה מסחריים.

המשקיעים הקיימים בפלו-ליט ישקיעו סך של 300,000 דולר נוספים בתנאים דומים כך שסך הגיוס יעמוד על 1.05 מיליון דולר. מהיווסדה גייסה החברה 400,000 אלף דולר ממשקיעים פרטיים. ליוניקורן ולמשקיעים בסבב זה ניתנה אופציה להשקעה עתידית לפי שווי של 7 מיליון דולר או בדיסקאונט של 20% על סבב עתידי.

פלו-ליט נוסדה על ידי שני יזמים עם ניסיון רב-שנים בתהליכי בקרה וניהול מו"פ יישומי. טוביה סגל, מנכ"ל החברה הוא מהנדס עם 35 שנות ניסיון בתעשייה התהליכית, אנרגיה, בקרה וחברות הזנק כיזם ומנהל ורומי אנגלנדר, פיזיקאי מומחה לאלקטרואופטיקה ולחישה מרחוק ממכון מחקר ממשלתי.

הטכנולוגיה האלקטרו-אופטית של פלו-ליט, מוגנת בפטנטים, מתבססת על אלגוריתמים ייחודיים לעיבוד תמונה  המאפשרים למדוד בזמן אמת ובאופן לא פולשני את המהירות ואת פרופיל הזרימה של נוזלים או הגזים הזורמים בצינורות ולנטר את איכותם על ידי מעקב רציף של פילוג גודל החלקיקים שהם מכילים. פלו-ליט השלימה בניית אב טיפוס וניסוי מוצלח, ומערכות אלפא ראשונות של החברה יותקנו בקרוב בתעשייה.

הטכנולוגיה  של פלו-ליט מצטיינת  באספקה של מידע ברמת דיוק מאד גבוהה באמצעות מכלולים קומפקטיים, בעלי עלות ייצור נמוכה באופן משמעותי ביחס לפתרונות הקיימים ובהתקנה פשוטה. מאפיינים אלה נדרשים בתעשיות התהליכיות כגון נפט וגז בהם כל טעות של 0.1% במדידה מייצגת הפסד כלכלי ניכר. כמו כן הטכנולוגיה מאפשרת איתור בו-זמני של דליפות עם רמת רגישות גבוהה, יתרון חשוב בעיקר במערכות הולכה סבוכות של חומרים דליקים, מסוכנים או רעילים כמו תוצרי נפט, גז וכימיקלים שונים.

החברה מכוונת לתחרות במערכות High-end בשוק של מיליארדי דולרים. לקוחות קצה פוטנציאלים לפתרונות החברה הינם התעשיות התהליכיות וחברות הולכה (דוגמת אקסון, שברון וכו'), בתי זיקוק, תעשייה פטרוכימית וספקיות ציוד כדוגמת Siemens, Honeywell, Emersonלענקיות הגז והנפט. 

ליוניקורן טכנולוגיות שלוש השקעות נוספות, סייברוואן ווויפלאש ובובייל. סייברוואן דיווחה לאחרונה על מספר רב של פיילוטים למערכת למניעת היסח דעת בנהיגה שפיתחה, לרבות פיילוט במשטרת ישראל וכן דיווחה על הזמנה מסחרית ראשונה של 250 מערכות מקבוצת מילניום, מחברות הלוגיסטיקה המובילות והגדולות בארץ. כמו כן, החברה עדכנה כי הוכרו שני פטנטים נוספים (בסין וישראל) מתוך מערך הפטנטים השלם של החברה. וייפלאש, שמפתחת בד מתפרק למגבונים נשטפים מחומרים מתכלים שאינם כוללים פלסטיק ומזהמים, זכתה לאחרונה בתוכנית האצה של MassChallenge Israel לשנת 2020 ולאחרונה קיבלה הכרה Seal of Excellence מטעם האיחוד האירופי. בובייל, העוסקת בפיתוח מערכות ויישומים לארגונים קטנים שהשיקה את Glue, פתרון טכנולוגי המייצר נאמנות לקוח באופן אוטומטי עבור עסקים בינוניים וקטנים, המבוסס בינה מלאכותית (AI) ולמידת מכונה (Machine Learning) ונועד לענות על חוסר גדול בשירותי ענן טכנולוגיים עבור עסקים קטנים.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.