אופלי » Blog Archive » HP מציגה מחשב אישי חדש משולב (All-in-One) עם טכנולוגיות מגע מתקדמות ועיצוב דק במיוחד


HP מציגה מחשב אישי חדש משולב (All-in-One) עם טכנולוגיות מגע מתקדמות ועיצוב דק במיוחד

HP מכרה עד היום כ- 5 מיליון ממחשבים משולבים טכנולוגית מגע אשר מסוגלת להבחין בעד 10 אצבעות

HP-ENVY-23-TouchSmart

HP-ENVY-23-TouchSmart

HP מכריזה היום על מחשב אישי משולב (AiO) חדש עם כל החידושים האחרונים בטכנולוגית המגע, שצורך שטח זיכרון (footprint) קטן בלבד, ומציע פתרון פשוט באמצעות כבל יחיד.

המחשב האישי החדש, HP ENVY 23 All-in-One PC, הממשיך את עמדת ההובלה של HP בטכנולוגיות מגע, שהושגה כבר ב-1983, מציע טכנולוגית מגע על גבי 10 נקודות שונות, ועיצוב יפהפה בפשטותו.

 HP הציגה במקביל את ה- HP SpectreONE הדקיק והאלגנטי, המחשב האישי הראשון שהצטרף למשפחת מוצרי הפרימיום, HP Spectre.

 

"המראה הנקי של המחשב המשולב וקלות ההפעלה שלו באמצעות כבל יחיד מהווים את הסיבה העיקרית לכך שלקוחות פונים ל-HP", אמר לואיס פרין, מנהל חטיבת מחשבים אישיים לצרכנים באירופה, המזרח התיכון ואפריקה ב- HP. העיצוב של ה- SpectreONE הוא ממש אמנות, והמחשב משמש גם כמרכז בידור רב עוצמה. בכל המחשבים המשולבים הרבים שלנו, אנו ממשיכים לשאוף לספק את הערך והבידול שאפשרו לנו למכור יותר מ-5 מיליון מחשבים משולבים עד היום".

 

HP-Spectre-One

HP-Spectre-One

מחשב משולב של HP בכוחו של מגע

HP ממשיכה לסמוך על ניסיונה בטכנולוגית TouchSmart המשופרת המקלה על העבודה כמו גם ליהנות ולשמור על קשר בהקשה אחת. ה- ENVY 23 החדש נועד לעבוד עם Microsoft® Windows® 8, והוא מספק ביצועים מצויינים ואת היכולת להבחין בעד 10 אצבעות על המסך, לקבלת חווייה מדוייקת ומלאה יותר.

ל- ENVY 23תצוגת HD 23 אינץ', והוא מגיע עם מעבדי אינטל החדשים ביותר, ExpressCache אופציונלי, התקני SSD, ועד 3 טרבייט של אחסון לתמונות, סרטוני וידאו ומוסיקה. קיימת אפשרות של ExpressCache SSD המספקת למשתמש הפעלה ואתחול מהירים.

לאפשרויות בידור נוספות, ה- ENVY 23מגיע עם Beats AudioTM וחידושים בלעדיים ל-HP כגון מצלמת אינטרנט, HP TrueVision HD webcam, ו- HP Connected Photo. האפליקציה החדשה, HP Connected Photo, מסנכרנת תמונות בצורה חלקה במגוון התקנים ומציעה אפשרויות עריכה בסיסיות ויכולות שיתוף מיידיות ברשתות חברתיות.

 

אמנות פוגשת טכנולוגיה ב- HP SpectreONE

עיצובו של המחשב השולחני המשולב, HP SpectreONE, דק במיוחד ויפהפה, ומשלים אותו צג HD מלא מזכוכית, "23.6, וגב מעוגל ייחודי. ה- HP SpectreONE דקיק במיוחד, עוביו 11.5 מ"מ, והוא אחד המחשבים המשולבים הדקים ביותר במגוון שמציעה HP, ואחד המחשבים המשולבים הדקים ביותר בשוק בכלל. למחשב נלווה משטח מגע אלחוטי מעוצב, שתוכנן במיוחד עבורו, ומציע למשתמשים חופש תנועה באמצעות יכולות המגע הרבות שלו. המשתמש יכול לגלול, להקיש ולהחליק בתוך סביבת Windows® 8.

ה-SpectreONE  גם יפה וגם חזק, ומורכבים בו מעבדי אינטל החדשים ביותר וכרטיס גרפי NVIDIA, של 1 ג"ב. הוא גם מספק קישוריות באמצעות תקשורת NFC ומגוון רחב של יצירות, בהן שתי יציאות USB 2.0, שתי יציאות USB 3.0, HDMI ויציאה לאוזניות Beats. באמצעות טכנולוגית תקשורת NFC, המשתמש פשוט מתחבר מה- SpectreONE  לסמארטפון או למכשיר נייד אחר, כדי להעביר מידית תוכן או קישורים.

ה- SpectreONE  הוא גם מרכז בידור עשיר, המגיע כסטנדרט עם מערכת Beats Audio, מצלמת אינטרנט HP HD TrueVision, שלט HP Connected Remote החדש, ואפליקציות HP Connected Photo. המחשב מגיע מוכן עם גרסאות מלאות של Adobe Photoshop® Elements 10 כדי לתת למשתמש יכולות נוספות לעריכת תמונות ווידאו.

כדי לשמור על נתונים סודיים ולמנוע איומים, ה- SpectreONE כולל מנוי לשנתיים על Norton Internet Security. בנוסף, המשתמשים מקבלים תמיכה מצוות מומחים, ואת שירות HP SmartFriend Services  חינם ל-90 יום. שירות זה נועד לאפשר הסתגלות קלה ונטולת מתחים למחשב החדש, כולל הגדרתו וקבלת מענה לשאלות בנושא. הלקוחות מקבלים טיפול מועדף, מספר ישיר להתקשר אליו, זמן המתנה מינימלי, שעות תמיכה רבות יותר ושיחות מעקב. בנוסף, המשתמשים יכולים לבחור לקבל תמיכה באמצעות צ'אט וסיוע מרחוק.

HP משיקה את המגוון החדש הזה של מחשבים משולבים, לאחר שב-30 באוגוסט הכריזה על שני מחשבים ניידים עם מסך מגע, וכל המוצרים תוכננו לעבודה עם Windows 8.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.