אופלי » Blog Archive » חברת ASUS הכריזה על לפטופ חדש מסדרת Zenbook Pro היוקרתית


חברת ASUS הכריזה על לפטופ חדש מסדרת Zenbook Pro היוקרתית

הדגם החדש מושלם בעבור אלו שמחפשים מחשב מעוצב שאינו מתפשר על ביצועים מצוינים וטכנולוגיה מתקדמת לשימוש יומיומי, בשילוב של מחיר אטרקטיבי.

חברת ASUS ענקית המחשוב והטכנולוגיה הכריזה על דגם חדש מסדרת Zenbook Pro – ה- UX510. הדגם מגיע עם מסך תצוגה של 15.6 אינץ' ומציע מגוון רחב מאוד של תכונות יוקרתיות (high-end), כולל מעבד הדור השישי של אינטל ותצוגה ברזולוציית 4K (3840×2160) הגבוהה ביותר הקיימת עבור גודל המסך שלו וצפיפות פיקסלים של 282PPI המבטיחה תמונה חדה וחלקה במיוחד.
הדגם מצויד בכרטיס גרפי מצוין GTX960M NVIDIA® GeForce
שהופך אותו לאידיאלי ביותר עבור יישומים עתירי גרפיקה, כגון עריכת וידאו או צפייה בסרט K UHD4.

Zenbook Pro – UX510

Zenbook Pro – UX510

כונן הדיסק הקשיח מגיע עם עד SSD 512GB במהירות גבוהה עבור אתחול מהיר ביצועי הדיסק קיצוניים. טכנולוגיית התצוגה ASUS Splendid מבטיחה צבעים חיים, ומגיע עם מצבים מוגדרים מראש לבחירה בקלות, אשר ממזערים עייפות עיניים ובעיות עיניים אחרות שנגרמות על ידי צפייה ממושכת.

Zenbook Pro – UX510

Zenbook Pro – UX510

שני הדגמים ממשיכים את הקו העיצובי המאפיין את סדרת הזנבוק, עם שלדה דקיקה ואלגנטית, גוף אלומיניום מעוצב ומקלדת נוחה מאוד לשימוש. הדגם שמגיע בצבע אפור זמין ברשתות המובחרות, במחיר מומלץ לצרכן של החל מ- 5,890 ש"ח.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.