אופלי » Blog Archive » קמטק מודיעה על השקת דגם חדש לבדיקה דו-מימדית של שבבים


קמטק מודיעה על השקת דגם חדש לבדיקה דו-מימדית של שבבים

יחידות ראשונות של המערכת כבר הותקנו באתרי ייצור של לקוחות גדולים

מגדל העמק, ישראל – 14 במרץ, 2016 – חברת קמטק (נאסד"ק ובורסת תל אביב: CAMT), הודיעה היום על השקת דגם חדש של מערכת לבדיקה דו-מימדית (2D) של שבבים. הדגם החדש לבדיקה דו-מימדית משפר משמעותית את ביצועי הבדיקות הדו-מימדיות של מערכת ה- Eagle. דגם חדש זה כולל מצלמה חדשה, ערוץ אופטי מתקדם, יכולות תאורה חדשות ומנוע בדיקה חדשני, אשר יחדיו מאיצים את יכולות הבדיקה הדו-מימדית של קמטק. הדגם החדש מאפשר יכולות איתור מעולות של הפגמים המאתגרים ביותר. הדגם החדש לבדיקה דו-מימדית הוא מודולרי ובעל יכולות שדרוג בסביבת הייצור, וניתן להטמיעו במגוון מערכות Eagle  אשר כבר הותקנו באתרי ייצור של לקוחות.

 

מערכת ה- Eagle.

מערכת ה- Eagle.

רמי לנגר, סגן נשיא ומנהל חטיבת השבבים בקמטק אמר: "מערכת ה Eagleשלנו והדורות אשר קדמו לה הפכו לסטנדרט מקובל בתעשיית המדידה התלת מימדית. אנו צופים כי הדגם החדש לבדיקה דומימדית ימצב את קמטק באותה המידה כמובילת שוק הבדיקה הדומימדית".

 

"המערכת החדשה מותקנת כבר כעת במספר אתרי ייצור של לקוחות, וקיבלנו פידבק מצוין על יכולות הבדיקה הדו-מימדית שמפגינה מערכת זו".



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.