אופלי » Blog Archive » אלביט מערכות תציג בסלון האווירי בפאריס יכולות ופתרונות חדשים מתקדמים


אלביט מערכות תציג בסלון האווירי בפאריס יכולות ופתרונות חדשים מתקדמים

אלביט מערכות תציג בסלון האווירי ה-51 בפריס (15-21 ביוני 2015) מגוון גדול של פתרונות מתקדמים מבוססי טכנולוגיות הליבה של החברה

Brightnite™

Brightnite™

בתערוכה יוצגו לראשונה:

 

קונספט "ראיית-על" (SuperVision) המשלב את פתרונות האוויוניקה המתקדמים של אלביט מערכות ליצירת פתרון ייחודי המאפשר הטסה אינטואיטיבית של כלי הטיס גם במצבי ראות ומזג אויר קיצוניים והתמקדות בהשלמה מוצלחת של המשימה. קונספט ראיית העל משלב הדמייה סינטטית ותמונת "עולם חיצון אמיתי" של סביבת המטוס, מכשולים, איומים ותפקוד מערכות כלי הטיס תוך שימוש בסנסורים וסמנים ייחודיים.

במסגרת הקונספט מושק לראשונה:

Brightnite™ – פתרון המאפשר למסוקי תובלה/סע"ר לבצע משימות בתנאי ראות לקויה (Degraded Visual Environment) ולטוס ביותר מ-90% מהלילות. מערכת זו מספקת יכולות הטסה מבצעיות הדומות לאלו של מסוקי קרב. הפתרון החדשני מספק את המידע החיוני ישירות לשתי עיניו של הטייס ובכך מאפשר לו לטוס גם בחשיכה מוחלטת ובתנאי התמצאות סביבתית לקויה, באמצעות הקרנת תמונת עולם חיצון המוצגת על גבי קסדת הטייס. מערכת ה-Brightnite מאפשרת הטסה אינטואיטיבית של המסוק, גם במצבי ראות ומזג אויר קיצוניים, שבעבר היו גורמים לביטול טיסה. מספר אנשי צוות במטוס יכולים בו זמנית לסרוק את השטח ולהוביל להטסה של המסוק עם שיפור משמעותי של התקשורת והבטיחות בקוקפיט.

 

מערכות נוספות הנמנות עם קונספט "ראיית על" ויוצגו בביתן הן מערכות האוויוניקה האזרחיות  Clearvision™, המעניקות יכולת ראות מוגברת לטיסה. הן מציגות את נתוני הטיסה ברזולוציה גבוהה באמצעות סמנים או וידיאו על גבי מסך תצוגה שקוף, ומעניקות לטייסים יכולות ראייה מתקדמות של העולם החיצון.  בתערוכה מערכות למטוסים ולמסוקים.

 

Air Keeper – פתרון ייחודי המשלב שתי יכולות חיוניות – לוחמה אלקטרונית (ל"א) ואיסוף מודיעין – המאפשר הסבת כלי טיס קיימים למטוסי מודיעין בשיטת ה-Plug and Play. חליפת ה- Air Keepr מאפשרת לצוות האוויר לבצע משימות רבות כגון איסוף מידע ומודיעין, הגנה רכה, שליטה ובקרה (שו"ב) ועוד ומקטינה משמעותית את האפקטיביות של מכ"מי האויב ומערכות הרדיו שלו. המערכת ניתנת להתקנה ביעילות ובקלות על מטוסי תובלה, מטען ונוסעים – קיימים, או חדשים.

בשטח התצוגה החיצוני תציג החברה את המטוס ללא טייס מסוג הרמס 900 , מערכת מובילה מסוגה בעולם, נרכשה על ידי משרד הביטחון הישראלי ועל ידי לקוחות נוספים בעולם. ההרמס 900 יוצג יחד עם מגוון רחב ביותר של סנסורים המשמשים לתצפית, מודיעין, הרכשת מטרות, הגנה עצמית ועוד.

בביתן החברה יוצגו גם מגוון מערכות ממשפחת מיוזיק להגנה על מטוסים מפני טילי כתף, קסדות מתקדמות לכל סוגי המטוסים, מערכות תצוגה חדשניות, יכולות אימון וסימולציה ועוד.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.