אופלי » Blog Archive » אלביט מערכות חושפת בתערוכת המסוקים הגדולה בעולם, Heli-Expo, דור חדש של מערכת תצוגת הראייה המוגברת-ClearVision™ למסוקים


אלביט מערכות חושפת בתערוכת המסוקים הגדולה בעולם, Heli-Expo, דור חדש של מערכת תצוגת הראייה המוגברת-ClearVision™ למסוקים

המערכת, הראשונה מסוגה בעולם בשוק המסוקים האזרחיים, משפרת את תחושת ההתמצאות המרחבית ואת יכולת הגישה של מסוקים ליעדים הסובלים מתנאי מזג אוויר וראות לקויים הן ביום והן בלילה.

מערכת תצוגת הראייה המוגברת-ClearVision™  למסוקים

מערכת תצוגת הראייה המוגברת-ClearVision™ למסוקים

אלביט מערכות תחשוף בתערוכת Heli-Expo 2015, תערוכת המסוקים הגדולה בעולם, שתתקיים באורלנדו, פלורידה (3-5 במרס 2015) את ClearVision™ למסוקים, מערכת חדשה, ראשונה מסוגה בעולם, המבוססת על מערכת תצוגת הראייה המוגברת Clearvision™ EFVSהמיועדת לפלטפורמות בעלות כנף קבועה. הפתרון החדש נותן מענה לביקוש העולמי ההולך וגדל לשימוש במסוקים, שמביא בעקבותיו דרישה גוברת למערכות להגברת הבטיחות וההתמצאות המרחבית במסוקים. היא משפרת את יכולת הגישה של מסוקים ליעדים הסובלים מתנאי מזג אוויר וראות לקויים הן ביום והן בלילה.

 

Clearvision™ למסוקים כולל את מצלמת HeliEVS™ וכן את ה- Skylens™, מערכת ראיית טיסה לבישה או לחילופין את ה- SkyVis™- מערכת תצוגה על גבי הקסדה, על מנת לתת מענה הן למשתמשי הקסדה והן לטסים בלעדיה.

 

המערכת המתקדמת כבר הוכיחה בהצלחה את יכולותיה בטיסה על גבי מגוון של מסוקים, ביניהם BO105 ו – AW109 . הטייסים שניסו את המערכת העידו על בשלות המערכת, על תרומתה הגדולה לבטיחות הטיסה ועל נכונותם להטיס את המערכת במשימות השגרה שלהם.

 

המערכת נמצאת בשלבים מתקדמים של פיתוח ורישוי לתעופה אזרחית וכן אישור של רשויות הבטיחות בתעופה האזרחית של אירופה (EASA) וארה"ב (FAA).



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.