אופלי » Blog Archive » המכשיר שצילם את הסלפי הגדול בעולם מגיע לישראל- יורוקום משיקה את 735 Lumia


המכשיר שצילם את הסלפי הגדול בעולם מגיע לישראל- יורוקום משיקה את 735 Lumia

המכשיר מבוסס מערכת הפעלה Windows Phone ומצלמה בעלת עדשה רחבה במיוחד לצילום הסלפי המושלם

Lumia 735

Lumia 735

יורוקום משיקה את ה- Lumia 735, מכשיר התומך בדור 4 עם דגש על צילום הסלפי המושלם. באמצעות מכשיר זה צולמה בבנגלדש תמונת הסלפי הגדולה בעולם שכללה כ- 1,151 איש. המכשיר מצויד במערכת הפעלה מסוג Windows Phone 8.1, עם ממשק האריחים החיים ותאימות גבוהה לעבודה מול מחשבי Windows, כאשר ממשק האריחים החיים מספק חוויית שימוש יוצאת דופן, בה כל המידע החשוב מופיע על גבי המסך בצורה דינאמית וחיה. בנוסף, ניתן למצוא מגוון רחב של אפליקציות בחנות האפליקציות של Windows Phone אשר ממשיכה להתרחב בקצב מהיר.

המכשיר מתהדר במסך בגודל "4.7  ברזולוציית HD. בגב המכשיר נוכל למצוא מצלמה אחורית איכותית של 6.5 מגה פיקסל ובקדמת המכשיר – מצלמת סלפי אדירה של 5 מגה פיקסל לצילומים אישיים עוצרי נשימה כאשר למצלמה עדשה רחבה במיוחד המאפשרת לתפוס חלק גדול יותר מהרקע.

מבחינת ביצועים, ה- Lumia 735 מגיע עם מעבד מהיר מבית Qualcomm, דגם Snapdragon 400 מרובע-ליבות בקצב 1.2GHz. ל- Lumia 735 זיכרון מובנה GB8, עם אפשרות הרחבה לנפח אדיר של עד GB128. המכשיר מגיע עם  Office מלא. בנוסף, מדובר במכשיר קל משקל – רק 134 גרם, בעל סוללה חזקה ונשלפת.

ה- Lumia 735 מספק הנאה ממהירויות גלישה יוצאות דופן בזכות טכנולוגיית דור 4 (4G LTE), כאשר גם לעיצובו המרשים והאופנתי לא ניתן להישאר אדישים. בנוסף, המכשיר כיפי להחזקה ולשימוש תוך מתן תחושה יוקרתית.

 

המכשיר זמין בישראל בצבע שחור ולבן

מחיר: 1,849 ₪



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.