אופלי » Blog Archive » חברת ASUS מציגה לראשונה בישראל את סדרת הטלפונים החכמים ASUS Zenfone


חברת ASUS מציגה לראשונה בישראל את סדרת הטלפונים החכמים ASUS Zenfone

חברת ASUS ישראל הציגה הבוקר (ג', 9.12) לראשונה בישראל את סדרת הטלפונים החכמים (סמארטפונים) ASUS Zenfone. במפגש עיתונאים שהתקיים במלון "הרודס", תל אביב חשף מנכ"ל ASUS ישראל, אית'ן סאן, את הסדרה המדוברת, שנחשפה לראשונה בכנס CES מוקדם יותר השנה, וכוללת דגמי טלפונים חכמים מעוצבים המגיעים בגודל 4", 5" או 6", מריצים את Android Kitkat 4.4, מערכת ההפעלה עטורת השבחים מבית Google, ומציעים ביצועים מרשימים לצד חיי סוללה ארוכים במיוחד, מצלמה באיכות גבוהה ואת ממשק המשתמש הייחודי, ASUS ZenUI, במגוון רחב של צבעים ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

Zenfone 4

Zenfone 4

Zenfone 4: עיצוב ומחיר לכל כיס

ה-Zenfone 4  הוא טלפון חכם בעיצוב צעיר המציע תצוגת 4" אינץ' מלאת חיים, משקל של 115 גר' בלבד ומעבד כפול ליבה מבית Intel, הכולל את טכנולוגיית Hyper-Threading, לביצועים חזקים במיוחד ולהארכת חיי הסוללה. עוד מצויד המכשיר בשתי מצלמות HD מובנות, קדמית ואחורית באיכות 5MP, וחיי סוללה המאפשרים עד 10 שעות שיחה רצופות. המוצר מגיע  בחמישה צבעים אופנתיים: שחור, לבן, אדום, כחול וצהוב ומיועד למגוון קהלי יעד שיהנו ממחיר אטרקטיבי מבלי להתפשר על איכות המותג וחווית השימוש.

ASUS Zenfone 4 – מחיר מומלץ לצרכן (כולל מע"מ): החל מ- 699 ₪.

השילוב המושלם בין עוצמה ואלגנטיות: ZenFone 5 ו- Zenfone 6

ה- Zenfone 5 וה- Zenfone 6 מגיעים, כפי שרומז שמם, עם מסכי HD בגודל 5" או 6" בהתאמה, ברזולוציה 720X1280, עם מעבד כפול ליבה מבית Intel לביצועים חזקים וחיסכון באנרגיה. שני המכשירים מצוידים בטכנולוגיית GloveTouch ו-PenTouch  למסך מגע רגיש במיוחד, המאפשר שימוש או הקלדה גם עם עט ייעודי או עם כפפות. ל- Zenfone 5 מצלמת 8MP ול- Zenfone 6 מצלמת PixelMaster 13MP, שתיהן מאפשרות תגובה מהירה ושיפור איכות התמונה בעד 400%, גם בעת צילום בתנאים לא אידיאליים, להנאה מושלמת מחווית צילום שאין כמותה. שני המכשירים מגיעים ב- 4 צבעים: שחור, לבן, אדום וזהב. ה- Zenfone 5 מגיע במשקל 145 גר' בלבד ומצויד בסוללה המאפשרת עד 20 שעות דיבור. ה- Zenfone 6 מגיע במשקל 169 גר' ומצויד בסוללה המאפשרת עד 28 שעות דיבור. דגם ה- Zenfone 5 מציע מכשירים הכוללים את טכנולוגית הדור הרביעי LTE לצד מכשירים בטכנולוגיית הדור השלישי.

ASUS Zenfone 5 – מחיר מומלץ לצרכן (כולל מע"מ): החל מ- 949 ₪.

ASUS Zenfone 5 with LTE – מחיר מומלץ לצרכן (כולל מע"מ): החל מ- 1,349 ₪.

ASUS Zenfone 6 – מחיר מומלץ לצרכן (כולל מע"מ): החל מ- 1,299 ₪.

ברוכים הבאים לעולם של ASUS: ממשק המשתמש הייחודי ASUS ZenUI

משתמשי סדרת ה- Zenfone ייהנו גם משימוש בממשק המשתמש החדש והבלעדי ל- ASUS ה- ZenUI, עולם חדש של תפריטים, אייקונים, אפליקציות בלעדיות ואפילו צ'אט, הכל בעיצוב מותאם לצבעי המכשירים השונים.

Zenfone 4

Zenfone 4

כל הדגמים בסדרה הנמכרים בישראל כוללים אחריות לשנה.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.