אופלי » Blog Archive » JABRA מרחיבה את סדרת ה- SOLMATE הרמקולים הניידים האולטימטיבית לכל סוגי השטח


JABRA מרחיבה את סדרת ה- SOLMATE הרמקולים הניידים האולטימטיבית לכל סוגי השטח

סדרת ה-SOLMATE החדשה מאפשרת האזנה איכותית ועוצמתית למוסיקה ישירות מכל מכשיר Bluetooth ומהווה פתרון סאונד מושלם לבית, לשטח ואפילו לחוף הים.

סדרת ה- SOLMATE מ - JABRA

סדרת ה- SOLMATE מ – JABRA

חברת JABRA, מהמובילות בשוק הסאונד בעולם, משיקה בישראל את סדרת ה-SOLMATE. הסדרה כוללת 3 רמקולים ניידים נטענים בעלי חיבור מהיר לכל מכשיר תומך Bluetooth3 כולל באמצעות טכנולוגיית NFC (Near Field Communication). הרמקולים עשויים מחומרים עמידים במיוחד וכוללים מנגנון Anti-Shock מובנה. הסדרה כוללת טכנולוגיית Dolby Digital Plus לשמיעת מוזיקה באיכות של מערכת קולנוע ביתית.

הסדרה כוללת 3 רמקולים בגדלים שונים:

ה-SOLMATE  שהושק לפני כשנה והיה הראשון בסדרה הינו רמקול נייד במשקל של רק 610 גר', המספק צליל איכותי וחזק במיוחד עם מערכת רמקולים 2.1 הכוללים סאבוופאר עוצמתי המעשיר את חווית הסאונד. לרמקול זמן דיבור והאזנה למוסיקה של עד 10 שעות וזמן המתנה של עד 40 ימים. מחיר 649 ₪.

גרסת הSOLMATE MINI– אשר מושקת עתה הינה אותו הרמקול בגרסתו הקלה והקומפקטית יותר והוא מתאים לנשיאה נוחה ובלתי מורגשת בשל משקלו הנמוך העומד על 330 גרם בלבד. למכשיר זמן דיבור והאזנה למוסיקה של עד 8 שעות וזמן המתנה של עד 60 ימים. מחיר 499 ₪.

רמקול אלחוטי נוסף אשר הצטרף לסדרה; הSOLMATE MAX– כולל מערכת רמקולים 2.1 הכוללים 2 סאבוופרים עוצמתיים וחזקים, פאנל המאפשר שליטה ישירות מהרמקול על הווליום והעברת השירים. כמו כן אפשרות של טעינת מכשיר הסלולר ישירות מהרמקול. הרמקול מצויד בסוללה חזקה במיוחד בעלת זמן דיבור והאזנה למוסיקה של עד 14 שעות וזמן המתנה של עד 90 ימים. מחיר 1700 ₪.

למכשירי הסדרה תכונות נוספות כגון: עמידות בפני חבטות, רעידות וקפיצות. עמידות לאבק וחול כך שניתן לקחת אותם לכל מקום, אפילו לחוף הים. כמו כן ניתן להוסיף כיסוי הגנה המאפשר נשיאה נוחה של הרמקול והגנה כפולה מבלי לאבד מאיכות הצליל. הרמקולים משמשים בעת חיבורם לסלולרי כדיבורית ומותקן בהם מסנן רעשים איכותי לשיחה שקטה.

למכשירי הסדרה טווח תדרים של 120-2000hz והם בעלי תאימות מלאה כל המוצרים התומכים ב-Bluetooth כולל אפל, סמסונג, טאבלטים, נגנים ומחשבים למיניהם.

מחברת ביקונקט היבואנית והמפיצה הבלעדית של JABRA בישראל נמסר: "JABRA הינה חברה פורצת גבולות שהבינה כבר מזמן שספריות המוסיקה עברו מהמדפים בבית למכשירי הסלולר וכי כיום מדובר בצרכן בקיא שדורש ניידות ושלא מוכן להתפשר על איכות הצליל".

 

סדרת ה- SOLMATE מ - JABRA

סדרת ה- SOLMATE מ – JABRA

 

העלות מומלצת לצרכן (כולל מע"מ):

SOLMATE                 694   ש"ח

SOLMATE MINI        499   ש"ח

SOLMATE MAX       1700 ש"ח

 

סדרת הרמקולים החדשה של JABRA מושקת בימים אלה ברשת בסט מובייל, KSP קרביץ באתר www.bconnect.co.il  ואצל המשווקים המורשים בישראל.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.