אופלי » Blog Archive » סוני מציגה את Xperia™ Z2 Tablet – הטאבלט העמיד למים, הדק והקל ביותר בעולםָ


סוני מציגה את Xperia™ Z2 Tablet – הטאבלט העמיד למים, הדק והקל ביותר בעולםָ

ברס אלקטרה, נציגת סוני מובייל בישראל משיקה את Xperia™ Z2 Tablet  עם עמידות למים, הדק והקל ביותר אי פעם של סוני, המציב רף חדש של חדשנות בתחום.

Xperia™ Z2

Xperia™ Z2

"ה-Xperia™ Z2 Tablet מייצג את פסגת החדשנות במכשירי טאבלט, והוא בהחלט ראוי לתואר "מכשיר הדגל" בקו הפרמיום שלנו. לקחנו את העיצוב החדשני שלנו ופיתחנו אותו הלאה כדי ליצור את הטאבלט הקל והדק ביותר עם הטכנולוגיות החדישות של סוני, כדי לספק חוויית משתמש ייחודית", אמר קונימאסה סוזוקי, נשיא ומנכ"ל "סוני מובייל".

 

הטאבלט החזק ביותר בעולם3

ה-Xperia™ Z2 Tablet מכיל מעבד ארבע ליבות  Snapdragon™ 801של Qualcomm® במהירות  2.3 GHz של Krait המספק ביצועים גבוהים בלי לרוקן את הסוללה. ניתן להנות מחוויות מולטימדיה מושלמת עם אפקטים חזותיים מדהימים ומשחקי תלת מימד הודות ליכולות גרפיות משופרות של המעבד הגרפי החזקAdrenoTM 330 .

Xperia™ Z2

Xperia™ Z2

הטאבלט העמיד במים, הדק והקל ביותר בעולם

ה- Xperia™ Z2 Tablet עשוי מחומרים איכותיים. כל פרט ופרט עוצב בקפידה כדי ליצור את הטאבלט העמיד למים הדק ביותר (רק 6.4 מ"מ) והקל ביותר בעולם (רק 426 גרם עבור דגם Wi-Fi ו-439 גרם עבור דגם LTE/3G). המשקל הקל הופך אותו לטאבלט נוח במיוחד לשימוש ולנשיאה, אפילו עם יד אחת. עיצוב OmniBalance עטור השבחים של סוני מציג גזרה אלגנטית ודקיקה להפליא ועם זאת בעלת תחושה מוצקה, המספקים יחד איזון וסימטריה מכל כיוון לאחיזה נוחה ומראה יפה. וכמו כל המכשירים האחרונים של סוני, הוא גם עמיד למים.

חווית צפייה מנצחת

ה-Xperia™ Z2 Tablet הוא הטאבלט הראשון בעולם עם מסך Live Color LED, המספק צבעים טבעיים ובהירים ותמונות חדות בצורה מושלמת בכל תנאי התאורה, הודות למומחיות של סוני עם טכנולוגיית BRAVIA TV המתקדמת. המסך בגודל 10.1 אינצ' עם תצוגתFull HD TRILUMINOS™  לניידים, בשילוב עם טכנולוגיית Live Color LED החדשה של סוני, מספק צבעים אמיתיים מאי פעם, טבעיים ומדויקים. מנוע העיבוד האינטליגנטי לניידים של סוני – ™X-Reality, מנתח כל תמונה כדי לספק צבע, חדות וניגודיות אופטימליים ולהוסיף פיקסלים חסרים, לחוויית צפייה אולטימטיבית בכל רגע.

חווית סאונד הטובה ביותר

ה-Xperia™ Z2 Tablet מספק את איכות הסאונד הנקי והברור ביותר עם טכנולוגיית Front SurroundTM של סוני המאפשרת ליהנות מצליל דינמי. מספק חוויית אודיו בתנועה ללא הפרעה, גם כשיש רעשי סביבה כמו בנסיעה ברכבת או במטוס, הודות לטכנולוגיית ביטול רעשים דיגיטלי הראשון בעולם בטאבלט, שמפחית עד 98% רעשי סביבה בשילוב עם אוזניות סוני MDR-NC31EM לביטול רעשים דיגיטלי.

ה-Xperia™ Z2 Tablet גם "מבלה" הרבה פחות זמן בטעינה, הודות לטכנולוגיה המשולבתQualcomm Quick Charge 2.0, המאפשרת טעינה מהירה יותר ב-75% ממכשירים ללא טכנולוגיית טעינה מהירה. סוללת ליתיום פולימר גדולה 6000mAh, בשילוב עם מצב Battery STAMINA  של סוני, מספקת עד 10 שעות רצופות של שימוש במולטימדיה ויותר מ-100 שעות של השמעת מוסיקה ללא צורך להטעין את הסוללה.

תמונות ווידאו באיכות מעולה, עם אפליקציות מצלמה אינטגרליות

ניתן לצלם תמונות וקטעי וידאו באיכות HD בכל מצב תאורה, עם מצלמת ה-8.1 מגה-פיקסל של ה-Xperia™ Z2 Tablet הכולל ™Exmor RS לניידים. מצב Superior Auto משלב "זיהוי סצנה" יחד עם טכנולוגיית עיבוד תמונה באיכות מצוינת, כגון HDR והפחתת רעשים כדי לתפוס את הרגע באופן אוטומטי עם ההגדרות האופטימליות. מצלמת ה-2.2 מגה-פיקסל הקדמית היא המצלמה האידיאלית לשיחות וידאו וצ'אטים. הטאבלט גם מגיע עם חבילה טעונה מראש של אפליקציות מצלמה של Xperia, אשר מוסיפה ממד נוסף של יצירתיות וכיף לחוויה הצילום.

המאפיינים העיקריים של Xperia Z2 Tablet:

  • צג בגודל 10.1 אינצ' עם ™HD TRILUMINOS עבור ניידים עם Live Color LED המופעל על ידי ™X-Reality עבור ניידים, לחוויית צפייה מעולה.
  • הטאבלט העמיד למים, הדק (6.4 מ"מ) והקל ביותר בעולם (426 גרם עבור דגם Wi-Fi ו-439 גרם עבור דגם LTE/3G) לניידות אולטימטיבית.
  • S-Force Surround Sound™ וביטול רעשים דיגיטלי, לאיכות שמע ללא תחרות.
  • מעבד Qualcomm Snapdragon 801 עם ארבע ליבות ו-CPU של  Kraitבמהירות GHz 2.3, זיכרון 3GB RAM, 4G LT, ומצב "סיבולת" Battery STAMINA לביצועים מהירים שנמשכים עוד ועוד.

מחיר לטאבלט LTE- 2,999 ₪ , מחיר לטאבלט WI-FI 2,699 ₪ (גרסת ה W-IFI תהיה זמינה בשבועיים הקרובים) לרכישה ברשתות הנבחרות, להשיג בצבע שחור.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.