אופלי » Blog Archive » יומהולדת 100 בריצה כחול-לבן


יומהולדת 100 בריצה כחול-לבן

לא מדובר על ההכנות לאולימפיאדה וגם לא על מרוץ יום העצמאות, אלא על מהדורה מיוחדת ומוגבלת של נעלי BROOKS בצבעי כחול-לבן עם הדפס דגל ישראל, שמושקת לכבוד חגיגות העשור של מותג הריצה הבינלאומי בארץ וכחלק מחגיגות ה-100 למותג הריצה בעולם.

נעלי Adrenaline GTS 14 צילום: איל קרן.

נעלי Adrenaline GTS 14
צילום: איל קרן.

מותג הריצה הבינלאומי BROOKS (ברוקס) חוגג יום הולדת 100 ו-10 שנות פעילות בארץ ומשיק מהדורה מיוחדת של נעלי Adrenaline GTS 14 בשילוב דגל ישראל וצבעיו, והדפס המבשר על המאורע בחלקן הפנימי של הנעליים. מדובר בגלגול ה-14 והמתקדם ביותר של קולקציית נעלי Adrenaline המוכרת, שאף נבחר החורף כבחירת העורך במגזין המוכר "Runner’s World Magazine".

BROOKS (ברוקס) הינה חברה אמריקאית המתמחה בייצור נעלי ריצה מקצועיות, אשר נוסדה ב-1914 ושייכת לאיל ההון וורן באפט. מזה כשנתיים מובילה ברוקס את שוק הריצה האמריקאי, עפ"י נתוני ה-running specialty accounts, ולאחרונה השיקה גם קו מוצרים משלימים לריצה, כמו גם קולקציות נעליים ראשונות מסוגן המותאמות להליכה, לשטח ולילדים. ברוקס מוגדרת כ"פורצת דרך" בתחום נעלי הספורט, עם שלל פיתוחים, כמו: טכנולוגיית ה-DNA שיוצרת התאמת בין משקל הרץ לעצימות הבלימה, BioMoGo הסוליה המתכלה הראשונה מסוגה, ו-PDRB פטנט לפיו כף הרגל מותאמת באופן ביו-מכני לתנועה הטבעית מהעקב לבוהן. ברוקס אחראית גם למיזם Brooks ID שמטרתו לתמוך באוהבי ריצה מכל העולם, ובמסגרתו מתקיימת גם קבוצת ריצה ישראלית המשתתפת בתחרויות שונות.

לדברי אילן בניסטי מבעלי ר.א.ן ספורט יבואנית המותג: "יום ההולדת לפעילות BROOKS  מהוות למעשה ביטוי לקשר ההולך ומתחזק בין הישראלים לענף הריצה. הישראלים נחשפו לעולם הריצה ומעריכים את הפריטים המקצועיים שמשפרים להם את החוויה, החל מביגוד, דרך נעליים וכלה באביזרים נלווים, מהדורת נעלי 'דגל ישראל' מהווה ביטוי לכך,מעבר להשקת הסדרה מתוכננים מספר אירועים שבו תודגש היסטורית המותג ותרומתה לענף כמו גם סדנאות והרצאות חינם בנושא".

הנעליים ימכרו במחיר של 799 בכל סניפי רשת BROOKS



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.