אופלי » Blog Archive » מזמינים אתכם לזוז: צמיד הכושר והבריאות GARMIN vivofit מגיע לישראל


מזמינים אתכם לזוז: צמיד הכושר והבריאות GARMIN vivofit מגיע לישראל

חברת GARMIN, חלוצת תחום המחשוב הלביש והמובילה העולמית במוצרי ספורט–טכנולוגיה, משיקה לראשונה בישראל את צמיד הכושר והבריאות GARMIN vivofit, הראשון בעולם שמציע למתאמנים תצוגה רבת פרמטרים, קביעת יעדי אימון יומיים, מעקב 24/7 אחר התקדמות, סינכרון מלא לסמארטפון ולמחשב, אפשרות חיבור לרצועת דופק ותזכורת אישית כי "הגיע הזמן לזוז". במסגרת ההשקה בישראל הכריזה היבואנית הרשמית, רונלייט דיגיטל, על שיתופי פעולה שיווקיים עם כל המפעילות הסלולריות הגדולות: פלאפון, אורנג' וסלקום.  

GARMIN vivofit

GARMIN vivofit

כחודשיים בלבד לאחר שנחשף לראשונה בכנס ה- CES 2014, משיקה היום (ד', 12.3) רונלייט דיגיטל בישראל את צמיד הכושר והבריאות vivofit, מבית  GARMIN (NASDAQ:GRMN), חלוצה ומובילה עולמית בתחום המחשוב הלביש והגאדג'טים לספורטאים. הצמיד המעוצב והצבעוני, מציע למשתמשים בכל הרמות להוציא מעצמם את המקסימום האפשרי עם שורת תכונות ייחודיות שיבטיחו שמירה על כושר ובריאות.

ה- vivofit משנה את הדרך שבו אנשים ישמרו על כושר, גם אם לא עשו זאת בעבר, זאת על ידי הצבת יעדי אימון יומיים מותאמים אישית, תזכורות יומיות 'שהגיע הזמן לפעילות גופנית', מדידת צעדים, מדידת שריפת אנרגיה (קלוריות), הצבת יעדים אישיים ומעקב אחר העמידה בהם, חישוב מסלולי ההתקדמות, מעקב אחר תזונה ומשקל, ניטור שינה ועוד. עוד מציע הצמיד  אפשרות חיבור לרצועת דופק, ואפשרות  להכניס עניין לשמירה על הכושר על ידי קיום תחרויות בין משתמשי vivofit אחרים, באמצעות שיתוף ברשתות החברתיות.

כמיטב המסורת של GARMIN מציע ה- vivofit סנכרון אלחוטי מלא לפורטל GARMIN Connect ולאפליקציה לסמארטפונים, ייחודית למשתמשי GARMIN, למעקב מדויק אחר ההתקדמות האישית, סנכרון קל ונוח של נתוני הכושר האישיים, שיתוף ברשתות החברתיות וניתוח מלא של התוצאות, ממש כפי שמקובל באימונים אישיים בחדרי כושר, אך ללא העלויות הגבוהות הנלוות לכך.

ל- vivofit צג חיצוני המספק תצוגה ברורה של השעה, קלוריות, מרחק, מטרה יומית, ספירת צעדים ועוד. לצמיד חיי סוללה ארוכים במיוחד – עד שנה שימוש רציף ללא צורך בהחלפת סוללה או בהטענה. הצמיד עמיד במים, מגיע בערכה הכוללת 2 רצועות בגדלים שונים (נשים/גברים) הניתנות להחלפה ואפשרות לרכוש ערכת 3 רצועות צבעוניות נוספות במחיר משתלם. עוד מאפשר הצמיד סנכרון נתונים עם מוצרי הספורט האחרים של החברה, דוגמת שעוני הריצה והטריאתלון מסדרת Forerunner.

גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל חברת רונלייט דיגיטל, היבואנית הרשמית של מוצרי GARMIN בישראל: ". אנו מאמינים כי הצמיד המהפכני, על כל התכונות הייחודיות שלו, יחד עם יכולות החיבור לעולם ה- mobile ושאר מוצרי הספורט והטכנולוגיה של GARMIN ישנו לטובה ויפשטו את האופן שבו אנשים עושים כושר ושומרים על הבריאות שלהם".

מחיר מומלץ לצרכן: GARMIN vivofit החל מ- 699 ₪ ב-5 צבעים שונים : שחור, אפור, כחול, סגול וירוק-טורקיז. ערכת 3 רצועות צבעוניות (כחול,סגול, ירוק טורקיז): החל מ- 179 ₪. ניתן להשיג בכל רשתות הספורט, הטכנולוגיה והגאדג'טים הנבחרות, ברשתות הסלולריות פלאפון, אורנג' ובאתר חברת סלקום. כל מוצרי GARMIN בישראל, המשווקים על ידי רונלייט דיגיטל, נושאים שנתיים אחריות מלאה, הכוללת שירות החלפה מידית למוצר חדש, בעת תקלה. 



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.