אופלי » Blog Archive » הקורס השנתי של אוניברסיטת החלל הבינלאומית יתקיים בטכניון


הקורס השנתי של אוניברסיטת החלל הבינלאומית יתקיים בטכניון

לווין הטכניון טרם שיגורו בשנת 1998.

לווין הטכניון טרם שיגורו בשנת 1998.

אוניברסיטת החלל הבינלאומית (ISU) הכריזה כי הסמסטר השנתי ה-29 של התוכנית ללימודי חלל (SSP) יתקיים בטכניון בחיפה בין התאריכים 4-2 בספטמבר 2016. המועד כפוף לאישור סופי. זו הפעם הראשונה שהקורס היוקרתי יתקיים בישראל בפרט ובמזרח התיכון בכלל.

"ISU מקיימת קשר רב שנים עם ישראל בכלל ועם הטכניון בפרט. רבים מהמשתתפים הישראלים יכלו, בין השאר הודות לקרן אילן רמון, להשתתף בקורסים קודמים של ISU. לכן זוהי שמחה גדולה להדק את הקשר הזה ולקיים את קורס 2016 בחיפה. ברור כשמש כי מדינות רבות יגלו עניין רב בהישגי ההיי-טק המרשימים ובמגוון התרבותי בטכניון ובישראל," הכריז פרופסור וולטר פיטרס, נשיא ISU.

נשיא הטכניון פרופסור פרץ לביא אמר כי "הטכניון גאה לארח בחיפה את הקורס השנתי ה-29 של התוכנית ללימודי חלל (SSP). הטכניון הוא אחת האוניברסיטאות הראשונות ששיגרו לווין לחלל, ופועלת אצלנו תוכנית חלל פעילה. נדאג להפוך את הקורס ה-29 לארוע מלהיב, שיאפשר למשתפים לחוות באופן בלתי אמצעי את הישגיו המדעיים של הטכניון ואת יופיה ותרבותה של מדינת ישראל."

פרופסור אהוד בכר, ראש מכון אשר לחקר החלל בטכניון.

פרופסור אהוד בכר, ראש מכון אשר לחקר החלל בטכניון.

קורסי ה-SSP הם אירועים בני תשעה שבועות, המציעים למשתתפים חוויית התפתחות מקצועית נרחבת וייחודית, המכסה את כל האספקטים של תוכניות ויוזמות בתחום החלל. בין התחומים המודגשים בקורסים אלה: עסקים וניהול בתחום החלל; החלל ומדעי הרוח; יישומי חלל; וביצועים אנושיים בחלל. התוכנית מכוונת לאנשי מקצוע ותיקים וצעירים מכל התחומים, כמו גם תלמידים לפוסט-דוקטורט. הפרויקטים הקבוצתיים מאפשרים למשתתפים להתמקד בתחומם כצוות, וכן לייצר מצגות ודוחות איכותיים תוך שבועות ספורים. מדי קיץ מתקיימים קורסי SSP במקום אחר בעולם. הקורסים האחרונים התקיימו בגראץ, בוונקובר, במרכז איימס של נאסא,  בבייג'ינג ובמלבורן (פלורידה). השנה יתקיים קורס SSP במונטריאול, קוויבק, קנדה, בשיתוף ETS ו-HEC.

"אנו שמחים להביא את SSP16 לישראל, ובעצם בפעם הראשונה למזרח התיכון. הטכניון נודע בתשתיות ברמה הגבוהה ביותר ובקמפוס יפהפה. חיפה היא מקום מצוין להעביר בו את התוכנית הייחודית, הבין-תחומית, הבינלאומית והבין-תרבותית שלנו," הוסיפה ד"ר אנג'י באקלי, דיקנית ISU.

למידע נוסף על אוניברסיטת החלל הבינלאומית:

http://www.isunet.edu/programs/space-studies-program

סטודנטים וחוקרים בטכניון בעת בנית לווין הטכניון "גורווין טכסאט".

סטודנטים וחוקרים בטכניון בעת בנית לווין הטכניון "גורווין טכסאט".

אוניברסיטת החלל הבינלאומית, שנוסדה ב-1987 במסצ'וסטס, ארה"ב, וכרגע פועלת משטרסבורג, צרפת, היא המוסד הבינלאומי המוביל להוראת החלל. היא נתמכת על ידי סוכנויות חלל וארגונים גדולים מרחבי העולם. התוכניות לתארים מתקדמים שמציעה ISU מוקדשות לקידומו של שיתוף פעולה בינלאומי, בין-תחומי ובינלאומי בתחום החלל. ISU מציעה תואר שני בלימודי חלל ותואר שני בניהול חלל בקמפוס המרכזי שלה בשטרסבורג. מאז קיץ 1988 מקיימת ISU קורסים בני תשעה שבועות במוסדות-מארחים שונים ברחבי העולם. קורסים אלה מונחים על ידי יותר ממאה חברי סגל של ISU בשיתוף מומחים מרחבי העולם. מאז הקמתה לפני 25 שנה העניקה ISU תארים מתקדמים ליותר מ-3,700 סטודנטים מיותר ממאה מדינות.

מרכז אשר לחקר החלל, בראשותו של פרופסור אהוד בכר, הוקם בשנת 1984. פרופסור בכר אמר כי ההכנות לאירוע החשוב יחלו בקרוב, בשיתוף עם הפקולטה להנדסה אזרחית וסביבתית ובית הספר הבינלאומי של הטכניון.

www.isunet.edu



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.