אופלי » Blog Archive » ויז'ואל משיקה בישראל את משפחת TS-x70 החדשה של QNAP, פתרון לבעיית היקפי המידע העצומים ברשת


ויז'ואל משיקה בישראל את משפחת TS-x70 החדשה של QNAP, פתרון לבעיית היקפי המידע העצומים ברשת

TS-x70

TS-x70

חברת ויז'ואל, המפיצה הבלעדית של מוצרי QNAP, ספקית פתרונות אחסון המתמחה בפתרונות מתקדמים מסוג NAS: Network Attached Storage, משיקה בישראל את הדור החדש של משפחת האחסון Turbo NAS.
פתרונות ה- TS-x70 החדשים יהיו זמינים בתצורת Tower של 4, 6 ו- 8 כוננים והם משמשים כפתרון המושלם לצרכי האחסון המתרחבים בסביבות עסקיות מודרניות. פתרונות ה- TS-x70 החדשים יהיו זמינים גם בתצורת RACK8 ו 12-כוננים.
עסקים וארגונים מחפשים באופן שוטף דרכים להגדיל את נפח אחסון כדי לענות על הביקושים הגבוהים של סביבות ה- IT העדכניות. משפחת ה- TS-x70 מתבססת על מבנה עם סקלאביליות גבוהה, התומך בהרחבה רשתית של נפח אחסון באמצעות חיבור מספר הרחבות QNAP RAID, עד לנפח כולל גולמי של 100 טרה. עם גמישות זו, עסקים יכולים להרחיב את נפח האחסון לפי הצורך ולקבל שליטה רבה יותר על תפעול האחסון שלהם.
האחסון המתבסס על מעבד אינטל כפול ליבה 2.6 GHz, זיכרון 2 גיגה DDR3, וארבעה ממשקי Gigabit LAN (שני ממשקי Gigabit LAN מסופקים על ידי PCI-E, הניתנים להחלפה ב PCI-E כפולת יציאה 10 GbE NIC), מציע למשתמשים עסקיים פתרון אחסון רשתי עם ביצועים גבוהים במיוחד לתמיכה בפעילות היומיומית.
לדברי יעקב בן דוד, מנהל מוצר QNAP ישראל, "בדיקות פנימיות של QNAP מראות כי בחינות מהירות הציגו קצב קריאה של 450 מגה לשניה, ועד ל- 423 מגה לשניה של קצב כתיבה, עם תמיכת 10GbE אופציונלית, בסביבת חלונות טיפוסית". בנוסף , משפחת ה- TS-x70 תומכת ברשתות מהירות של 10GbE ומהווה פתרון מתאים לאפליקציות כגון עריכת וידאו HD בזמן אמת וסביבות של מרכזי נתונים.
אפילו עם סקלאביליות גבוהה זו וביצועים עשירים, ניהול משפחת ה- TS-x70 נעשה ללא מאמץ בזכות מערכת ההפעלה QTS 4.0. עם ממשק משתמש ידידותי, מנהלי IT יכולים לאתר בקלות את הפונקציות הרצויות, לנטר מידע במערכות ולהפעיל ריבוי משימות במקביל. בנוסף, ה- QTS 4.0 מציע טווח רחב של אפליקציות לשימוש עסקי, כולל ניהול קבצים, שיתוף, גיבוי, אפליקציות מולטימדיה ועוד.
משפחת ה- TS-x70 היא יחידת אחסון מוכחת עבור וירטואליזציה באמצעות הפעלת iSCSI/IP-SAN, והיא תואמת לטווח רחב של פתרונות כגון VMware, vSphere, Citrix, XenServer, Microsoft Hyper-V ושרתי חלונות 2012. התמיכה ב- VMware VAAI, עם תוסף ה- vSphere, משפרת אף יותר את ניהול אפליקציות הוירטואליזציה.
ה- TS-x70 גם מספק לעסקים פתרון גיבוי גמיש. משתמשי חלונות ומק יכולים להשתמש ב-QNAP NetBak Replicator ו- Apple Time Machine כדי לגבות בקלות את המידע שלהם. משפחת פתרונות האחסון גם תומכת בפתרונות התאוששות מאסון כגון RTRR לרפליקציה של נתונים לענן בזמן אמת או לפי לוח זמנים, כולל Amazon S3, ElephantDrive, Symform, Dropbox ו-Google Drive. בנוסף, קיימת גם תמיכה לתוכנות גיבוי חיצוניות כגון Veeam Backup ו- True Image של אקרוניס.
משתמשים יכולים גם להגביר את הפונקציונאליות של משפחת ה- TS-x70 עם מרכז האפליקציות המובנה, אשר מספק מגוון אפליקציות להתקנה על פי דרישה, שפותחו על ידי QNAP ומפתחים חיצוניים. אלה כוללים גיבוי וסנכרון, כלים עסקיים, ניהול תוכן, תקשורת, הורדות, בידור ועוד. פלטפורמת הפיתוח של QNAP מאפשרת גם למפתחים ליצור אפליקציות שונות, ולהוסיף בכך ערך גבוה אף יותר למשפחת ה- TS-x70.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.