אופלי » Blog Archive » השקעה מהותית בחברת פורטפוליו של ג'רוסלם השקעות: פלקסטרוניקס וסמסונג ישקיעו כ- 35 מיליון שקלים במנטיס ויז'ן וחתמו עימה על הסכמי שיתוף פעולה מסחריים


השקעה מהותית בחברת פורטפוליו של ג'רוסלם השקעות: פלקסטרוניקס וסמסונג ישקיעו כ- 35 מיליון שקלים במנטיס ויז'ן וחתמו עימה על הסכמי שיתוף פעולה מסחריים

צביקה בן-פורת:" השקעה זו, מצד שתי ענקיות בינלאומיות מובילות, מהווה הבעת אמון בטכנולוגיה של החברה, מוצריה ויותר מכך בפוטציאל הכלכלי-מסחרי העצום אליו ניתן להביא את מנטיס ויז'ן באמצעות התמיכה של פלקסטרוניקס וסמסונג"

תל אביב, 23 לינואר 2014: חברת ג'רוסלם השקעות (ת"א: גרהש), גוף השקעות המתמחה באיתור, השקעה וליווי ניהולי של חברות עתירות טכנולוגיה הודיעה כי בחברת הפורטפוליו מנטיס ויז'ן (מוחזקת בכ-7.6%) ישקיעו חברת פלקטרוניקס וחברת סמסונג העולמית כ- 35 מיליון שקלים (10 מיליון דולר – 3.5 מיליון דולר בגיוס מיידי ו – 6.5 מיליון דולר נוספים מפלקסטרוניקס במימוש אופציות למניות). כמו כן, מנטיס ויז'ן חתמה עם החברות על הסכמי שיתוף פעולה מסחריים. במסגרת המהלך יומרו למניות הלוואות קודמות מבעלי המניות הקיימים במנטיס בהיקף של  1.7 מיליון דולר.

ד"ר צביקה בן-פורת, מנכ"ל ג'רוסלם השקעות: "אנו שמחים על השקעה מהותית בחברת מנטיס ויז'ן אשר מציפה שווי משמעותי להחזקתנו בחברה. אנו מאמינים כי השקעה זו, מצד שתי ענקיות בינלאומיות מובילות מהווה הבעת אמון בטכנולוגיה של החברה, מוצריה ויותר מכך בפוטציאל הכלכלי-מסחרי העצום אליו ניתן להביא את מנטיס ויז'ן באמצעות התמיכה של פלקסטרוניקס וסמסונג. מנטיס ויז'ן מוכרת מוצרים לצילום בתלת מימד של סביבות דינמיות וסטטיות לשוק הביטחוני, המסחרי והפרטי, כך שהיא הופכת את העולם התלת מימד לנגיש ושימושי במגוון עצום של אפליקציות. לג'רוסלם השקעות פורטפוליו חברות בשלות אשר מציגות מכירות מצרפיות של עשרות מיליוני דולרים בשנה. אנו מאמינים כי גם בשנה הקרובה החברות תמשכנה להציג צמיחה, לצד שיתופי פעולה עם חברות בינלאומיות אשר יביאו ליצירת ערך לבעלי המניות שלנו".

מנטיסויז'ן עוסקת בפיתוח ייצור ושיווק של טכנולוגיה לצילום בתלת מימד המאפשר ללקוח ליצור צילומי תלת מימד של סביבות דינמיות וסטטיות. המוצר העיקרי של מנטיסויז'ן הינו מצלמה דיגיטאלית תלת מימדית המאפשרת ליצור תוכן תלת מימדי, המצלמה שהושקה באוגוסט 2010 נמכרת תחת שם המותג F5.שימוש ב- F5 מאפשר לצלם ולתעד אוביקטים מוסתרים בעלי מיקום המקשה על תיעוד איכותי במצלמה קונבנציונלית, כמו גם סצנות מורכבות בפרטים או סצנות המתאפיינות בחוסר סדר. המערכת מאפשרת למדל סביבות מורכבות בעלות ריבוי אובייקטים וכן אובייקטים בעלי גאומטריות מורכבות. המערכת מאפשרת צילום של אובייקטים בתנועה תוך כדי תנועה. המחשה לשימוש במערכת ניתן לראות בקישור זה.

הייחודיות הטכנולוגית של מנטיס הינה יכולת לסרוק בתלת מימד סביבות מורכבות מחוץ למבנים ללא צורך במחשב המחובר לסורק בזמן הסריקה. בנוסף הסריקה מתבצעת באמצעות מפעיל יחיד כאשר פעולת הסריקה עצמה אינה מצריכה מומחיות יוצאת דופן. המצלמה יכולה לסרוק ממרחק רב יחסית לטכנולוגיות אחרות וניתן לשלב עימה אור אינפרה אדום בלתי נראה.

אחד הערכים המוספים הבולטים של המוצר הינו שילובה של תוכנת מדידה אינטראקטיבית למדידת שטחים וגדלים ספציפיים בתוך התמונה התלת מימדית כמוצר משלים "built in" בתוך מוצר הבסיס.

מלבד מנטיסויז'ן פועלות בג'רוסלם השקעות חברות פורטפוליו נוספות, ביניהן, טופ איי ויז'ן עוסקת בפיתוח וייצור של מערכות תצפית טקטיות אשר מוצבות על גבי בלונים או מזל"טים וכן מטענים ייעודיים קלי משקל הנישאים על כלי טיס ומיועדים לשימושים צבאיים ואזרחיים כאחד, כאמצעי צילום לפטפורמות שונות כגון מזלטים, תרני תצפית, רכבי תצפית ועוד.

חברה נוספת בפורטפוליו הינה אייץ אר ויז'ן מספקת פתרונות ממוחשבים ייחודיים מבוססי תוכנה למיון מועמדים לשוק העבודה עבור מעסיקים המעסיקים כמות גדולה של עובדים. פתרונות החברה מבוססים על תוכנה האוספת נתונים מן המעסיק לגבי התכונות והכישורים הדרושים עבור משרה ספציפית ולאחר מכן באמצעות סדרת אלגוריתמים מתקדמים בונה נוסחת התאמה המוצאת מבין שלל המועמדים הנשלחים אליה את המועמד אם הנתונים הדומים ביותר לדרישות התפקיד כפי שהוגדרו על ידי המעסיק. לקוחות החברה הינם חברות המעסיקות "מסות" של עובדים בעיקר בתחום שירות הלקוחות. מודל ההכנסות הינו תשלום קבוע פר גיוס. גיוס אחרון של החברה בוצע בחודש יולי 2012 לפי שווי של 6 מיליון דולר.

חברה נוספת בפורטפוליו הינה נדל"ן קום, החברה הינה הבעלים של אתר הנדל"ן NADLAN.COM שהינו זירה מקוונת להשכרה, מכירה וקניה של נדל"ן לצרכי מגורים ולצרכים עסקיים. הנכסים המוצגים באתר מסווגים מוצגים בפריסה רחבה ונוחה ומפורטים באופן נוח, זמין וידידותי למשתמש, מתוך מטרה לספק לכל נכס המוצג באתר מקסימום חשיפה. גיוס אחרון של החברה בוצע לפי שווי של 3.3 מיליון דולר.

חברה נוספת בפורטפוליו הינה ביוסל, העוסקת במחקר ופיתוח של מוצרי קוסמטיקה חדשניים המבוססים על חומרים ביולוגיים, תוך כדי התמקדות במוצרים לעור הפנים. החומרים הביולוגיים מבוססים על רקמות המצויות בסביבת תאי גזע כגון רקמות חבל הטבור והשליה לאחר לידת העובר ולאחר שהשימוש ברקמות אלו הגיע לידי מיצוי. הייחודיות ברקמות תאי גזע הינה ביכולתם של חומרים אלו להביא להתחדשות הרקמות ולתוצאות קוסמטיות אותן לא ניתן להשיג באמצעות תכשירי קוסמטיקה רגילים.

אודות ג'רוסלם השקעות:

Jerusalem Technology Investment הינה גוף השקעות המתמחה באיתור, השקעה וליווי ניהולי של חברות עתירות טכנולוגיה. החברה ממקדת את השקעותיה בחברות היי טק בשלות, תוך ניצול כשל שוק שבו חברות בעלות פוטנציאל כספי גבוה וטכנולוגיה ייחודית מצויות בקשיים מימוניים אשר מונעים מימוש הפוטנציאל הגלום בהן. מצוקת המימון מאפשרת השקעה באותן חברות לפי שווי אטרקטיבי אשר אינו משקף את מלוא הערך של אותן החברות.

לפרטים נוספים: http://www.jtechinv.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.