אופלי » Blog Archive » דגם חדש בסדרת ה – ASUS MeMo Pad מגיע לישראל: ASUS MeMo Pad 8


דגם חדש בסדרת ה – ASUS MeMo Pad מגיע לישראל: ASUS MeMo Pad 8

טאבלט (מחשב לוח) בעל מסך בגודל 8" הכולל תצוגת IPS מלאת חיים ומעבד ארבע ליבות עוצמתי.

ASUS MeMo Pad 8

ASUS MeMo Pad 8

חברת ASUS, קונצרן המחשבים העולמי, מציגה בישראל את ה- ASUS MeMo Pad 8: ME180, טאבלט חדש ומשתלם במיוחד, המצטרף לסדרת ה- MeMo Pad הפופולארית. ה- MeMo Pad 8 מגיע עם מסך בגודל 8"  הכולל תצוגה מלאת חיים בטכנולוגיית IPS, עם LED  backlit display ברזולוציה של 800X1280, טכנולוגיית 10 finger multi-touch להנאה מנוחות השימוש במסך מגע בתגובה מהירה ובזווית צפייה רחבה, מעבד ארבע ליבות חזק במיוחד וחריץ microSD להרחבת נפח האחסון. הודות למפרט הטכני העשיר, לעיצוב הדק והקל ולמשקל 350 גרם בלבד ה- MeMo Pad 8 מבטיח הנאה מביצועים חזקים, ניידות מרבית וחווית שימוש קלה ונוחה, כמיטב המסורת של ASUS.

ה- MeMo Pad 8 מצויד במעבד ארבע ליבות 1.6GHz , המאפשר ביצועים חזקים לצד חיסכון באנרגיה, בשני רמקולים באיכות גבוהה, ובטכנולוגית SonicMaster הבלעדית ל- ASUS. כל זאת, בשילוב עם המסך האיכותי, מאפשרים צריכה של תוכן בידורי דיגיטאלי, בכל מקום, בפנים או בחוץ, ובכל תנאי תאורה. עוד מצויד המוצר במצלמה 5MP אחורית, המאפשרת גם צילום וידאו באיכות 720p HD, ובמצלמת 1.2MP קדמית לשיחות וידאו.

ל – MeMo Pad 8 חיי סוללה ארוכים במיוחד, עד 9 שעות שימוש רצופות, הוא מגיע עם שטח אחסון של עד GB16, הניתן להרחבה באמצעות כרטיס microSD. המוצר מגיע בשלושה צבעים: לבן, אפור וורוד.

מחיר לצרכן (כולל מע"מ): החל מ- 1,290 ₪.

ASUS MeMo Pad 8

ASUS MeMo Pad 8

מפרט מלא:  http://www.asus.com/Tablets_Mobile/ASUS_MeMO_Pad_8_ME180A/#specifications

ניתן להשיג ברשתות השיווק ואצל המשווקים המורשים עם אחריות לשנה, הכוללת איסוף והחזרה מבית הלקוח על ידי שליח ללא כל תוספת תשלום.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.