אופלי » Blog Archive » זמן מלכותי


זמן מלכותי

סדרת שעוני היד CROWN

סדרת שעוני היד CROWN

מותג האופנה GUESS משיק את סדרת שעוני היד CROWN שעוצבה בהשראת כתרים מלכותיים – בגוון זהב צהוב ובעיטורים במסגרות השעונים, מה שמעצים עוד יותר את המגמה הרווחת כיום בה השעון נתפס כתכשיט

אם עד כה הדגש בעיצוב שעונים הושם בעיקר על אלמנטים וצבעים ייחודיים בבתי השעון וברצועותיהם, כעת מותג האופנה GUESS מציג סדרת שעונים חדשה לנשים עם דגש על עיצוב במסגרת השעון, שנראה כמו כתר מלכותי וזהוב.

שעוני הסדרה עשויים מפלדת אל-חלד בגווני זהב צהוב, כאשר מסגרת השעון מובלטת עם עיטורים ושיבוץ אבנים בשלל צורות; מרובעות או עגולות, שיבוץ צפוף או שיבוץ עם מרווחים ואף אבנים במספר גדלים. שדרוג נוסף הוא שיבוץ אבנים מחוץ למסגרת העגולה וכלפי רצועות השעון, מה שמעניק דגש רב יותר למסגרת המעוטרת, ומשווה מראה יוקרתי שמשדרג את הטוטאל-לוק של חורף 2014.

GUESS  שהוקמה בשנת 1981 החלה את דרכה כחברה לג'ינסים לאור הצלחתה ברבות השנים הפכה למותג אופנה ולייף סטייל בינלאומי. את קולקציית השעונים הראשונה שלה השיקה שנתיים לאחר מכן, קולקציית שעוני אופנה רחבה לגברים ולנשים צעירים ואופנתיים המודעים לטרנדים המשתנים. תשומת לב תמידית לרעיונות חדשים ולעיצובים שוברי מוסכמות הופכים את המותג לרלוונטי לטרנדים העכשוויים כששעוני הנשים מוצעים בסגנונות החל מקז'ואל-אופנתי ועד למתוחכם ואלגנטי ושעוני הגברים לרוב מאופיינים בעיצוב, בחומרים ובטכנולוגיה גברית. שעוני המותג נמכרים בלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם. לארץ מיובאים השעונים על ידי קבוצת פלאנט.

 

מחיר: 1,195-1,358 ש"ח

 

להשיג ברשת פלאנט ובחנויות השעונים המובחרות



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.