אופלי » Blog Archive » ביוטרוניק משיקה את ה-Idova 7


ביוטרוניק משיקה את ה-Idova 7

סדרת דפיברילטורים חדשה בעלי עוצמת טיפול הגבוהה ביותר בעולם ומאושרת לשימוש בסריקות MRI

ה-Idova 7

ה-Idova 7

חברת ביוטרוניק, מהיצרניות המובילות בעולם של פיתוח, ייצור ושיווק מכשירים רפואיים לבביים, הכריזה על השקה מסחרית של סדרת מוצרים חדשה – Idova 7. הסדרה החדשה, הכוללת מכשירי דפיברילטורים מסוג ICD ו-CRTD, מפגינים יכולות טעינת מכשיר גבוהות במיוחד (J45), מבלי להתפשר על זמני טעינה קצרים (10 שניות), גודל ממוזער (cc34) ואורך חיים של למעלה מ-11 שנים.

המכשירים החדשים הם גם היחידים בעולם המאושרים לעבור סריקה במכשירי MRI שמפגינים עוצמה של 45 ג'אול. הם מעניקים לחולה ולרופא שקט נפשי יקר ערך שכן הם מתוכננים לעצור ולטפל במקרים של  הפרעות בקצב הלב (אריתמיה) מסכנות חיים מהשוק הראשון שניתן ללב. סדרת ה-Idova 7 תוכננה מראש עם מחשבה על שיעורי הצלחה גבוהים של השוק החשמלי הראשון והורדת הצורך בשוקים נוספים. "אם אני יכול לתת לחולים שלי את האקסטרה אנרגיה הזו של ה-Idova 7  בשוק החשמלי הראשון ללב, אני יכול להבטיח להם שהם בטוחים יותר", אומר ד"ר קלמנס סטיינוונדר, מבית החולים לינץ באוסטריה.

כדי שפעולת דפיברילטור תצליח, חייבים להיות מודעים למצב ה- DFT של החולה (defibrillation threshold), סף המוגדר ככמות האנרגיה המינימאלית הנדרשת כדי להחזיר את הלב לקצב עבודה תקין. אבל, DFT נוטה לעלות עם הזמן, והוא דורש כמויות גדולות יותר של אנרגיה. רמות DFT גבוהות אף יכולות להיות מושפעות מתרופות שחולה לוקח, גיל צעיר או רמות פעילות גבוהות של החולה. "יש לא מעט משתנים שמתייחסים לבריאותו וסגנון חייו של החולה והם לא בשליטת הרופא המטפל ויש להם השפעה מכרעת לעתים על ה-DFT – בלי שאנו הרופאים נדע על כך מראש", מסביר ד"ר פאבריזיו קאראווטי, מבית החולים 'פונדנציונה' בוארזה שבאיטליה. חשוב לנו להיות מסוגלים להרגיע את החולים בכך שנוכל להעמיד לרשותם מספיק אנרגיה במקרה והלב שלהם יזדקק לה".

דפיברילטור (ICD) הוא מכשיר זעיר עשוי טיטניום, בגודל קופסת גפרורים, המושתל בחזה החולים ומיועד לחולים בעלי הפרעות קצב. המכשיר, המכיל מיני-מחשב, מנטר את פעילות הלב ובמקרה חירום נכנס לפעולה, משגר זרם חשמלי (שוק חשמלי) רב עוצמה ללב, 'מאפס' את המערכת ומחזיר את הלב לקצב הרגיל שלו. במרבית המכשירים של ביוטרוניק, משולב גם משדר מיוחד אותו מקבל החולה (Cardio Messenger ), המאפשר לרופאים לבצע ניטור מרחוק בחולים באמצעות שימוש בתקשורת אלחוטית אוטומטית. בחלק מהחולים עם הפרעות הקצב יש אי תאימות בין פעולת החדר השמאלי של הלב לחדר הימני, העלולה להוריד משמעותית את יכולת תפקוד הלב. חולים מסוג זה צריכים לקבל מערכת CRT, המסנכרנת בין פעילות החדרים בלב על ידי משלוח קבוע של זרמים חשמליים המסנכרנים את הפעילות כולה. החיבור בין הדפיברילטור לקוצב-CRT מסנכרן את פעילות הלב ובנוסף לכך  מאפשר פעילות מצילת חיים בשעות הצורך.

"אחרי שהשקנו את קווי ה-Ilesto וה-Iforia, אנו מרחיבים כעת את הדור השני של מערכות ה-ProMRI (הטכנולוגיה שפיתחה ביוטרוניק שמאפשרת למושתלים לעבור סריקות MRI ללא חשש, בהווה ובעתיד), עם מכשירי ה- Idova 7 המפגינים רמות אנרגיה גבוהות במיוחד", אומר כריסטוף בוהמר, נשיא ביוטרוניק. "כמו כל המכשירים שלנו המיועדים להשתלות, גם ה- Idova 7 זמין בצירוף מערכת הניטור הביתית שלנו היכולה לזהות במהירות אירועים לבביים דוגמת הפרעת קצב וכך למנוע התקף וכמובן להפחית מספר אשפוזים. למעשה, תוצאות מחקר IN-TIME שנערך לא מכבר אף מראה ירידה משמעותית במספר מקרי מוות בקרב חולים שעשו שימוש במערכות ניטור ביתי".

אודות ביוטרוניק

ביוטרוניק היא מהיצרניות המובילות בעולם של פיתוח, ייצור ושיווק מכשירים רפואיים לבביים. החברה הגרמנית חוגגת בימים אלה 50 שנות פעילות בלמעלה מ-100 מדינות, כשמיליוני חולי לב משתמשים במוצרים שפיתחה. בין החידושים שהשיקה החברה בשנים האחרונות: מערכת ניטור ללב מרחוק המיועדת לשימוש ביתי וקוצבי לב ודפיברילטורים ((Home Monitoring,ובנוסף פיתחה סדרת מוצרים המאושרים לשימוש במהלך ביצוע בדיקות MRI.

למידע נוסף, בקרו באתר www.biotronik.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.