אופלי » Blog Archive » רד האט מספקת ניהול ענן בדרגה ארגונית עבור OpenStack


רד האט מספקת ניהול ענן בדרגה ארגונית עבור OpenStack

רד האט מרחיבה יכולות ניהול ענן פרטי, ציבורי והיברידי עם CloudForms 3.0

 

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הכריזה על המהדורה הבאה של פלטפורמת ניהול הענן שלה, CloudForms 3.0 Red Hat, המבוססת על מערך תכונות מוצק הנובע מרכישת Manage IQ על ידי רד האט במהלך 2012.

מהדורה חדשה זו של CloudForms מוסיפה יכולות ניהול ענן בדרגה ארגונית עבור פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux OpenStack, כמו גם יכולות ניהול מתקדמות עבור שירותי הענן של אמזון (AWS).

OpenStack הוא פרויקט "תשתית כשירות" ((IaaS למחשוב ענן, שהחל ביוזמת נאס"א בשנת 2010, ועד סוף שנת 2012 הצטרפו כ-150 חברות שונות למיזם. הפרויקט מפותח כקוד פתוח חופשי לשימוש תחת רישיון אפאצ'י. הוא תומך במערכות הפעלה רבות, אך עיקר הפיתוח נעשה תחת לינוקס ועבורה.

CloudForms כבר מספקת יכולות ניהול ואוטומציה חיוניות ברמה ארגונית עבור פלטפורמות תשתית שונות, כמו VMware vSphere, Red Hat Enterprise Virtualization ו- Amazon AWS.

המהדורה החדשה מרחיבה תמיכה בתכונות אלה אל פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux OpenStack, מספקת למנהלני ענן ולמפעילים יכולות חדשות לניהול OpenStack, כמו גם היכולת לשלב אותו לתוך סביבות קיימות דרך ניהול מאוחד.

CloudForms 3.0 גם מרחיבה את תמיכתה ל- AWS של אמזון, מאפשרת למשתמשים לנהל ב- OpenStack חלק מעומסי עבודה הרצים בעננים ציבוריים ביחד עם עומסי עבודה בענניהם הפרטיים.

עם CloudForms 3.0  יש עתה לארגונים מבחר גדול יותר וגמישות בבניית ענניהם הפרטיים וההיברידיים.

"פתרונות ענן מבוססי OpenStack נראים יותר ויותר על ידי לקוחות גרטנר כאמצעי למנוע סיכון של נעילה, ולהרחיב מבחר ספקים בפריסות ענן פרטי והיברידי", קובע דוח של גרטנר שפורסם באוקטובר השנה.

CloudForms המותקן כאפליקציה וירטואלית, מאפשר למשתמשים ניהול ואוטומציה מרכזיים למחזור חיים של עומסי עבודה, דרך הקצאה בשירות עצמי וזרימת תהליכי IT, הערכת קיבולת וניצולת, אכיפת מכסות, מיקום חכם של עומסי עבודה, וארגון פעילויות לאחר הקצאה.

 

פלטפורמת Adaptive Management הייחודית של CloudForms מוסיפה תכונות רבות עוצמה לאוטומציית OpenStack ופלטפורמות תשתית ענן אחרות, כולל:  פורטלי שירות עצמי שקופים; חיובים, מכסות ומדידה מתקדמים; גילוי ותובנות מתמשכות; ניהול פעילויות מאוחד.

CloudForms: ניהול ענן היברידי

ארגונים המחפשים דרכים להרחבה גמישה של קיבולת מרכז נתונים והשגת יעילות גדולה יותר וחסכון בעלויות, מעבירים במקרים רבים עומסי עבודה אל עננים ציבוריים כמו AWS.

עם CloudForms 3.0  יכולים עתה משתמשים ארגוניים לבצע בשקיפות צפייה, בקשות ופריסת עומסי עבודה ב- AWS  מאותה מסגרת ניהול בה הם משתמשים לניהול שירותים בענן הפרטי ובתשתיות וירטואליזציה שלהם.

CloudForms ממנפת את יכולות AWS  עבור ניהול מחזור חיים מקצה-לקצה של עומסי עבודה באמזון, ומוצעת גם כחלק של Red Hat Cloud Infrastructure, היצע מקיף שהוצג ביוני 2013 ונועד לתמוך בארגונים במסע שלהם מוירטולאיזציית מרכז נתונים מסורתית ועננים מבוססי OpenStack.

Red Hat Cloud Infrastructure משלבת את פתרונות CloudForms Red Hat, Red Hat Enterprise Virtualization ו- Red Hat Enterprise Linux Open Platform עבור יכולות מקיפות של ענן היברידי.

 

 

אודות Red Hat

רד האט (Red Hat) היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח ומשתייכת למדד חברות ה-  S&P 500. מטה החברה שוכן בראליי, צפון קרוליינה בארה"ב, ויש לה 66 משרדים ברחבי העולם.

מנמ"רים (CIOs) מדרגים מזה שבע שנים ברציפות את רד האט כאחת  ממובילי  היצרנים המספקים ערך בתוכנה ארגונית, בסקר ה- CIO Insight Magazine Vendor Value.

רד האט מספקת טכנולוגיה באיכות גבוהה וזמינה עם פלטפורמת מערכת ההפעלה שלה Red Hat Enterprise Linux, ביחד עם פתרונות וירטואליזציה, יישומים, ניהול וארכיטקטורה מכוונת שירותים (SOA) כולל Red Hat Enterprise Virtualization ו- JBoss Enterprise Middleware.

רד האט גם מספקת ללקוחותיה ברחבי העולם שירותי תמיכה, הדרכה וייעוץ.

רד האט ישראל שוכנת ברעננה ומונה כ- 100 עובדים.

פעילות החברה בישראל כוללת את ניהול הפעילות העסקית לאגן הים התיכון וישראל, ואת מרכז הפיתוח המשמש כמרכז הפיתוח העולמי של  רד האט לטכנולוגיות הוירטואליזציה.

מטריקס הינה מפיצתה הרשמית של רד האט בישראל.

כדי לדעת יותר: www.redhat.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.