אופלי » Blog Archive » זיילינקס ו-TSMC מודיעות על תחילת ייצור משפחת Virtex-7 HT: שבבי תלת המימד ההטרוגניים הראשונים בתעשייה ב-28 ננומטר


זיילינקס ו-TSMC מודיעות על תחילת ייצור משפחת Virtex-7 HT: שבבי תלת המימד ההטרוגניים הראשונים בתעשייה ב-28 ננומטר

Xilinx (זיילינקס), ענקית הרכיבים המתכנתים (FPGA), ו-TSMC הודיעו על מעבר ליצור סדרתי  של משפחת שבבי תלת המימד ההטרוגניים הראשונים בתעשייה (3D IC), ה-Virtex-7 HT. ציון דרך זה משמעו שמעתה כל משפחות המעגלים המשולבים בתלת מימד בתהליך 28 ננומטר מבית זיילינקס נמצאים בשלב של יצור סדרתי. התקני 28 ננומטר הללו פותחו על תהליך של שבבי תלת מימד בשיטת CoWoS: Chip-on-Wafer-on-Substrate מבית TSMC. תהליך זה מוביל להרחבה משמעותית של יתרונות הביצועים וההספק הודות לשילוב של מספר רכיבים על התקן יחיד. הישג זה בתהליך 28 ננומטר מבטיח לזיילינקס המשך מוצלח גם עם תהליכי ה-20SoC ו-16inFET של TSMC, מה שיאפשר לחברה להרחיב את מיצובה כמובילה בכל תחום שבבי תלת המימד המתכנתים.

לוגו TSMC

לוגו TSMC

זיילינקס השתמשה בתהליך הטכנולוגי המתקדם CoWoS של TSMC כדי לייצר את התקני הלוגיקה המתכנתים המובילים בעולם ברוחב פס ונפח גבוהים המיועדים לדור הבא של תקשורת קווית, מחשוב עתיר ביצועים (HPC), עיבוד תמונות בתחום הרפואה ואפליקציות לאמולציה ובניית אבות וטיפוס ב-ASIC.

 

ה-Virtex-7 HT FPGAs הם ההתקנים המתכנתים ההטרוגניים הראשונים בעולם. ההתקנים מציעים עד 16 טרנסיברים בקצב של 28Gbps ובנוסף 72 טרנסיברים בקצב של 13.1Gbps ובכך הם מהווים את הפתרון החד-מארזי היחיד עבור אפליקציות רוחב פס גבוה של Nx100G ו-400G ברשתות תקשורת אופטיות.

בנוסף ל-Virtex-7 HT FPGAs קיימים שני התקנים הומוגניים נוספים במשפחת שבבי תלת המימד  שכבר נמצאים בייצור המוני מתחילת 2013. ה-Virtex®-7 2000T FPGA מספק את המקבילה ל-20 מיליון שערי ASIC, מה שהופך אותו למועמד מצוין עבור אינטגרציית מערכות, תחליף ל ASIC, לאמולציה ובניית אבות טיפוס ב-ASIC. ההתקן השני הוא ה-Virtex-7 X1140T שמספק תשעים ושישה טרנסיברים בקצבים של עד 13.1Gbps תואמי 10GBASE-KR עבור יישומים עתירי ביצועים מתקדמים בתקשורת קוית עם רמות חסרות תקדים של אינטגרציה וביצועים.

 

 

אודות Xilinx

Xilinx (נאסד"ק XLNX), הינה ספקית עולמית מובילה של פתרונות מתכנתים לרכיבים דיגיטליים (FPGA), מערכות מתוכנתות על שבב (SoC), ורכיבי תלת מימד (D IC3). הפתרונות המתכנתים של Xilinx משולבים בתכנונים של מגוון יישומים. לקוחות Xilinx יכולים לשנות או לשדרג את התכונות והפונקציות של מוצריהם "תוך כדי עבודה" – להתאים עצמם לתקנים חדשים ולהגדיר מחדש את החומרה עבור יישום ספציפי. טכנולוגיה זו של שינויים מיידיים "תוך כדי עבודה" (on-the-fly) מאפשרת האצה של זמן היציאה לשוק, בידול המוצרים והפחתת העלויות.

                        Xilinx הוקמה ב-1984 ומעסיקה 3,500 איש ברחבי העולם. משרדיה הראשיים של החברה ממוקמים בעמק הסיליקון, סן-חוזה, קליפורניה.
פעילות Xilinx ישראל מתמקדת בשיווק ומכירות באופן ישיר ובאמצעות אבנט ישראל. מנכ"ל  Xilinx העולמית –  משה גבריאלוב, מנכ"ל Xilinx ישראל – גדעון קדם.
אתר החברה: www.xilinx.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.