אופלי » Blog Archive » קיידנס מכריזה על ליבת ה-IP של הבקר המארח Secure Digital 4.0


קיידנס מכריזה על ליבת ה-IP של הבקר המארח Secure Digital 4.0

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence), מובילה עולמית בתחום התכנון האלקטרוני, מודיעה על הזמינות המיידית של ליבת הקניין הרוחני של בקר מארח מתוצרתה, Secure Digital (SD) 4, המאפשרת למתכננים להשיג ביצועים מרביים של הגישה לכרטיס הזיכרון עד 312MB/s– פי שלושה מהביצועים של המפרט הקודם.

ליבת ה-SD 4 Host Controller IP יכולה לתמוך הן בהתקני זיכרון ניתנים-להסרה והן בהתקני זיכרון משובצים. כדי להשיג ביצועים מיטביים, שילבה קיידנס מנוע DMA (גישת זיכרון ישירה) מתקדם עם תכונת פיזור/איסוף (scatter-gather) בתוך ליבת ה-IP, ביחד עם חוצצי "פינג פונג" ואפשרות של חוצץ (באפר) כפול. כדי להשיג עבודה בהספק נמוך, מתוכננת ליבת ה-SD 4 Host Controller IP לאפשר למשתמשים להדליק ולכבות באופן עצמאי את שעון המאסטר של כרטיס ה-SD ואת שעון כרטיס הזיכרון, מה שמקנה חיסכון משמעותי בהספק.

סטנדרט ה-SD נהיה לממשק השכיח ביותר בשוק הצריכה כיום והוא מצוי במגוון רחב של יישומים כדוגמת מצלמות, טלפונים ניידים, טאבלטים ומוצרי צריכה כלליים. כרכיב קריטי להצלחתם של מוצרי צריכה, זמני העברת קבצים מהווים גורם מרכזי בחוויית המשתמש, מה שמניע את הצורך בהגברת המהירות ובחדשנות בתכנון. מפרט ה-SD בגרסה 4.0 מסייע להשיג ביצועים מיטביים ולהגביר את חווית המשתמש.

Cadence Design Systems (קיידנס)

קיידנס דיזיין סיסטמס היא חברת תוכנה ציבורית בינלאומית, פועלת ומובילה עולמית בתעשיית ה-EDA (Electronic Design Automation) למיכון התכנון האלקטרוני של מערכות אלקטרוניות מורכבות. קיידנס מפתחת כלי תוכנה, מתודולוגיות ושירותים המאפשרים את תכנונם של שבבים ורכיבי חומרה מתקדמים. פתרונות התכנון והאימות של קיידנס מאפשרים ללקוחותיה לפתח את דור העתיד של התקני המוליכים למחצה עבור מוצרי האלקטרוניקה הצרכנית, ציוד תקשורת ומחשבים. הכנסות החברה בשנת 2012 הסתכמו ב-1.326 מיליארד דולר.

קיידנס דיזיין סיסטמס ישראל הוקמה בשנת 1989 כגוף מכירות, שיווק ותמיכה הממוקם בא.ת. הרצליה פיתוח. בשנת 2005 רכשה קיידנס את חברת וריסיטי הישראלית, והקימה מרכז פיתוח הממוקם בפארק אפק, ראש העין, ומתמחה בתחום הוריפיקציה (אימות). החברה מעסיקה בישראל מעל 200 עובדים.

מנכ"ל קיידנס ישראל – ארז צור; מנהל מרכז הפיתוח – עמוס זיו.

http://www.cadence.com/il/



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.