אופלי » Blog Archive » טופ אימאג מציגה הישג מסחרי בתחום המובייל:


טופ אימאג מציגה הישג מסחרי בתחום המובייל:

החברה וענקית השירותים הפיננסיים Fiserv האמריקאית חתמו על הסכם על סל פתרונות מובייל לעיבוד מסמכים

 

תל אביב, ישראל, 8 באוקטובר 2013 – חברת טופ אימאג' (ת"א: טופאי, NASDAQ: TISA), ספקית פתרונות לקליטה, זיהוי ועיבוד דיגיטלי של מידע ממקורות שונים והעברתו למערכות הארגוניות מודיעה על חתימת הסכם, שאינו בלעדי, עם חברת הנאסדק Fiserv: NASDAQ: FISV הנסחרת בשווי של כ – 13 מיליארד דולר. Fiserv הינה מובילה עולמית בניהול מידע אלקטרוני ומערכות מסחר אלקטרוניות לתעשיית הפיננסים. Fiserv בחרה בטופ אימאג' לספק פלטפורמת עיבוד דיגיטלית לסל אפליקציות רחב. הפלטפורמה האמינה ובעלת הביצועים החזקים של טופ אימאג' משתלבת בצורה חלקה עם מגוון הפתרונות של Fiserv אשר כבר היום מוטמעים בקרב מוסדות פיננסים ומפיקי חשבונות רבים, הלקוחות של FISERV ברחבי ארה"ב.

בתחילה, Fiserv מתכוונת להשתמש בפלטפורמה שלTIS  באפליקציית Snap-to-Pay, שהיא תוספת לפתרונות תשלומים ובנקאות מוביליים נבחרים שלה המאפשים לצרכני-קצה לשלם חשבונות במהירות ובקלות באמצעות המצלמה בסמארטפון. מידע חיוני, כגון שם החברה עבורה מיועד התשלום והיקף התשלום, נקלט בתצלום חשבון נייר ע"י הסמארטפון, ובאופן אוטומטי מותאם לשדות הרלוונטיים על מסך הסמארטפון כך שהוא מייעל את תהליך התשלום באמצעות המכשיר עבור הצרכנים.

השקת Snap-to-Pay הינה משמעותית, כיוון ש-Fiserv היום תומכת ברשת התשלומים האלקטרונית הגדולה בארה"ב, המשרתת תשלומי חשבונות באלפי מוסדות פיננסים עבור מיליוני צרכנים סופיים. Fiserv עשויה להשתמש בטכנולוגית הזיהוי ועיבוד התמונה  בנייד של טופ אימאג' ליישומים נוספים מעבר ל – Snap-to-Pay, כגון: רישום חשבון או מוצר בעמצעות הסלולרי או קליטת מסמכים באמצעות  המובייל  כדוגמת חשבוניות או הלוואות.

טופ אימאג' נבחרה על ידי Fiserv לאור היכולות הטכנולוגיות לזיהוי ועיבוד דיגיטלי, כמו גם גמישות, יכולת שימוש נרחבת וקלות השילוב של Fiserv בפלטפורמת המובייל ובפלטפורמת הדגל, ה – eFLOW, של טופ אימאג', המעצימה את יכולות העיבוד הדיגיטלי. שילוב המומחיות בתשלומים ובשירותים פיננסים של Fiserv ביחד עם המומחיות של TIS  בפתרונות חכמים ללכידת תוכן ותהליכי עבודה נותן למוסדות פיננסים ומפיקי חשבונות פתרון מיטבי לקליטת מסמכים במובייל.

ג'ינגר שמלצר, סגן נשיא בכיר ב – Fiserv, ציינה: "אנו ב- Fiservמחוייבים להציע ללקוחותינו פלטפורמת מובייל יציבה ואמינה אשר תבטיח איכות אופטימלית, יעילות תפעולית וחויית משתמש חיובית. אנו בטוחים כי ההסכם עם טופ אימאג' ממצב אותנו היטב לענות על צרכי הלקוחות, מפיקי חשבונות ומוסדות פיננסים ההולכים וגדלים עבור שירותים אלו".

אייזיק רומא, סגן נשיא בטופ אימאג' ציין: "כבר בשנת 2011 הודענו על אסטרטגיה לצמיחה בתחום המובייל ומאז, על מנת לממש אסטרטגיה זו, השקענו משאבים רבים בפיתוח פתרון חדשני לתחום המובייל ".

עומרי גלב, סמנכ"ל בכיר ומנהל טופ אימאג' בצפון אמריקה ציין כי: "אנו בטוחים כי ההסכם עם Fiserv, אשר מוכיח ללא סייג את הערך הרב הטמון בפלטפורמת המובייל שלנו, יאפשר לנו לממש את אסטרטגית השיווק והמכירות בתחום המובייל בארה"ב ולהגדיל במהירות את נתח השוק שלנו במדינה זו".

אודות Fiserv

Fiserv NASDAQ: FISV הינה מובילה טכנולוגית עולמית לאספקת שירותים חדשניים לתעשיית הפיננסים.

למידע נוסף: www.fiserv.com

 

אודות טופ אימאג':

טופ אימג' סיסטמס (TIS) הוקמה בישראל ב-1991. החברה נסחרת בנאסד"ק מאז 1996 (TISA) ובבורסה לניירות ערך בתל אביב (טופאי). TIS הינה מובילה עולמית בתחום ECM (Enterprise Content Management) ומציעה פתרונות לקליטה, זיהוי ועיבוד דיגיטלי של מידע ממקורות שונים והעברתו למערכות הארגוניות וביניהן: ERP,CRM , מערכות פיננסיות ועוד. משרדי החברה הראשיים ברמת גן והיא פועלת גלובלית בלמעלה מ-40 מדינות באמצעות משרדיה באירופה, ארה"ב, אמריקה הלטינית ואסיה.

http://www.TopImageSystems.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.