אופלי » Blog Archive » אפסון מציגה את ה-Epson Connect: סט כלים רבי עוצמה עבור מי שנמצא מחוץ לבית ולמשרד ונזקק לשירותי הדפסה או סריקה


אפסון מציגה את ה-Epson Connect: סט כלים רבי עוצמה עבור מי שנמצא מחוץ לבית ולמשרד ונזקק לשירותי הדפסה או סריקה

אפסון השיקה את ה-Epson Connect, מערכת לסריקה והדפסה עבור משתמשי המכשירים הניידים, שבבית או בעסק, יש להם מדפסת. השירותים החדשים מכוונים לסגנון החיים והעבודה הדורשים התניידות רבה והם מאפשרים למשתמשים המצויים בדרכים, תוך שימוש בטלפון החכם שלהם, באייפד, אייפון, טאבלט או במחשב נייד, להדפיס באמצעות מדפסת אפסון שנשארה מאחור, מסמכים, תמונות, מיילים ועמודי רשת.

Epson Connect

Epson Connect

אפליקציית ה-Epson Creative Print, המהווה חלק מהמערכת, מאפשרת לצרכנים לחלוק תמונות והודעות אישיות בקלות רבה. כך לדוגמה, יכולים המשתמשים לגשת לתמונות שבעמודי הפייסבוק שלהם ולשלוח אותן להדפסה מרחוק, ליצור כרטיסי ברכה מצולמים וניירת משרדית, להדפיס על תקליטורים או, אפילו, להפוך את התמונות שלהם לספר צביעה לילדים.

תכונות בולטות נוספות:

אפליקציית ה-Epson iPrint הופכת את הסמארטפונים והטאבלטים לכלים פרודוקטיביים: ניתן באמצעותה לגשת לתיקים הנמצאים בשירותי ענן, דוגמת דרופבוקס, או גוגל דרייב, ולהדפיס מתוכם מסמכים ותמונות מכל מקום בעולם. ניתן להעביר קבצים מכרטיסי זכרון או כונני USB המחוברים למדפסות, או לסרוק, ולשתף את הקבצים און ליין ועם יכולת ה-Epson Remote Print אפשר להדפיס מרחוק על כל מדפסת המצויידת בכתובת מייל. שירות ה-Epson Print & Scan מוסיף גם יכולות סריקה לטאבלטים.

מערכת ה-Epson Connect אף מצויידת באבטחה מובנית, הדואגת לכך שלמשתמשים יש את היכולת לצמצם הדפסות לא רצויות וספאם. המשתמש יכול לציין מי מהכתובות ששלחו אליו מייל עם חומרים להדפסה אכן מורשה להדפיס מרחוק.

אודות אפסון ישראל

אפסון ישראל הוקמה בשנת 1999, כחלק מאפסון אירופה. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי הדפסה, סריקה והקרנה. לאפסון ישראל מרכז תמיכה טלפוני ואינטרנטי ומערך שירות לקוחות ייחודי לאפסון, עד לבית הלקוח. מנכ"ל החברה: אורן פליישר. אתר הבית: www.epson.co.il.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.