אופלי » Blog Archive » מצטרף למשפחת ה- ASUS MeMo Pad, ה – ME102 ASUS MeMo Pad 10


מצטרף למשפחת ה- ASUS MeMo Pad, ה – ME102 ASUS MeMo Pad 10

טאבלט (מחשב לוח) במחיר משתלם, בעל תצוגת IPS מלאת חיים, מעבד ארבע ליבות עוצמתי וטכנולוגית ASUS Sonic Master.

ASUS MeMo Pad

ASUS MeMo Pad

חברת ASUS, קונצרן המחשבים העולמי, מציגה בישראל את ה- ASUS MeMo Pad 10 (ME102), טאבלט חדש ומשתלם במיוחד, המצטרף לסדרת ה- MeMo Pad הפופולארית. ה- MeMo Pad 10 מגיע עם מסך בגודל 10"  הכולל תצוגה מלאת חיים בטכנולוגיית IPS ברזולוציה של 800X1280, מעבד ארבע ליבות חזק במיוחד ובחריץ microSD להרחבת נפח האחסון. הודות למפרט הטכני העשיר, לעיצוב, לממדים הנוחים ולמשקל של 522 גר' בלבד, מבטיח ה- MeMo Pad 10 הנאה מניידות מרבית מבלי להתפשר על איכות הביצועים.

ה- MeMo Pad 10 ME102 מצויד במעבד ארבע ליבות 1.6GHz , המאפשר ביצועים חזקים לצד חיסכון באנרגיה, בשני רמקולים באיכות גבוהה, ובטכנולוגית SonicMaster הבלעדית ל- ASUS. כל זאת, בשילוב עם המסך האיכותי, מאפשרים צריכה של תוכן בידורי דיגיטאלי, בכל מקום, בפנים או בחוץ, ובכל תנאי תאורה.  עוד מצויד המוצר במצלמה 2MP אחורית, המאפשרת גם צילום וידאו באיכות 720p HD, ובמצלמת 1.2MP קדמית לשיחות וידאו.

ל – MeMo Pad 10 חיי סוללה ארוכים במיוחד, עד 9.5 שעות שימוש רצופות, הוא מגיע עם שטח אחסון של עד GB16, הניתן להרחבה באמצעות כרטיס microSD. המוצר מגיע בשלושה צבעים: לבן, אפור וורוד.

מחיר לצרכן (כולל מע"מ): החל מ- 1,290 ₪.

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק הנבחרות עם אחריות לשנה, הכוללת איסוף והחזרה מבית הלקוח ע"י שליח ללא כל תוספת תשלום.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.