אופלי » Blog Archive » דאסו סיסטמס רוכשת את Safe Technology


דאסו סיסטמס רוכשת את Safe Technology

בעקבות הרכישה תועשר פלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE באמצעות אפליקציות לניתוח עמידות מוצרים מתקדם

דאסו סיסטמס רוכשת את Safe Technology

דאסו סיסטמס רוכשת את Safe Technology

דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה-3DEXPERIENCE, הכריזה על רכישת סייף טכנולוגיות (Safe Technology Ltd), מובילה עולמית בטכנולוגיות בתחום סימולציות עייפות חומר, המאפשרות חיזוי עמידות של מוצרים. הרכישה של Safe Technology, הממוקמת בשפילד, בריטניה, מרחיבה את פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE ואת אפליקציות הסימולציה הריאליסטית של דאסו סיסטמס עם פתרון חיזוי העמידות המקיף והמדויק ביותר הקיים בשוק. לסייף טכנולוגיות, המפתחת של מערך אפליקציות ה-FE-safe לסימולציות עמידות, יותר מ-500 לקוחות, כולל ג'נרל מוטורס, קאטרפילר, קאמינגס, אמרסון קליימט, הונדה ג'טס, הארלי דייווידסון ויונדאי. לא נמסר היקף העסקה.

"לקוחות רוצים מוצרים שבנויים נכון. הם רוצים מוצר שמחזיק. עמידות משפיעה מאוד על החיבור הרגשי בין מותגים לבין המשתמשים שלהם. פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE נועדה לבנות נאמנות לחברה ולמוצרים שהיא מציעה. זו הסיבה ש-Safe Technology מהווה התאמה טובה כל כך לדאסו סיסטמס", אמר ברנרד שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסוסיסטמס. "פתרונות מתקדמים לעייפות חומר ועמידות הם חלק חיוני בתהליך תכנון המוצר. סייף טכנולוגיות תשפר את הסימולציות המבניות של SIMULIA ותחזה ותנתח את חיי המוצר במהירות וברמת דיוק גבוהה".

"Safe Technology עובדת עם דאסו סיסטמס ואפליקציות ה-SIMULIA בצורה הדוקה במשך יותר מ- 15 שנים. במהלך תקופה זו פיתחנו טכנולוגיה שהיא הטובה מסוגה, ואותה אנו מספקים לבסיס לקוחות גלובלי. אנו נהנים מסינרגיה חזקה עם האסטרטגיה העסקית של דאסו סיסטמס והחזון שלה, וזו אחת הסיבות בגינן אנו גאים להצטרף לפעילות. דאסו סיסטמס מחויבת לשמירה על פתרונות FE-safe בחזית טכנולוגיות עייפות החומר, וכן לספק פתרון פתוח התומך בכל ה-FEA solvers המובילים", אמר ג'ון דרייפר, מייסד ומנכ"ל Safe Technology. "האצת פיתוח המוצר, אינטגרציה של פתרונות עייפות חומר לתוך כלי תכנון, ותמיכה גלובלית ברמה גבוהה, הן קריטיות לתוכניות הצמיחה שלנו, וכחלק מדאסו סיסטמס וצוות ה-SIMULIA נשפר את היכולות שלנו בכל הממדים האלה".

דאסו סיסטמס חתמה על הסכם לרכישה וודאית עם Safe Technology, במסגרתו דאסו סיסטמס תרכוש את החברה במזומן בלבד. העסקה הושלמה ב- 7 באוגוסט 2013.

דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד Dassault Systèmes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות ה-3DExperience של החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-150,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.

CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks, 3DVIA, GEOVIA , EXALEAD, 3DSwYm ו-Netvibes הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות. למידע נוסף על דאסו סיסטמס ישראל בקרו באתר: www.3ds.com\Israel.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.