אופלי » Blog Archive » ביקונקט משיקה את המותג JAYS בישראל ומשיקה ליין חדש של אוזניות איכות


ביקונקט משיקה את המותג JAYS בישראל ומשיקה ליין חדש של אוזניות איכות

כל השימושים באוזניה אחת- פעילות ספורטיבית, מוזיקה ושיחות טלפון

אוזניות JAYS

אוזניות JAYS

ביקונקט, יבואנית מוצרי האלקטרוניקה והאביזרים קיבלה את הנציגות הבלעדית של המותג האיכותי JAYS ומשיקה ליין חדש של אוזניות בישראל. JAYS  הינה חברת בוטיק שוודית בתחום האוזניות, בעלת ליין מצומצם ואיכותי של אוזניות עטורות פרסים, בעלות איכות שמע ברמה גבוהה ועיצוב אלגנטי ונקי.

בליין החדש 12 אוזניות, בדגמי Onear ו- Inear, כאשר רוב דגמי ה- Inear  מצויידים במגוון גדול ביותר של מתאמי סיליקון על מנת להתאים לכל משתמש ולצרכיו השונים, כך האוזנייה מתאימה לכל שימוש- פעילות ספורטיבית, האזנה למוזיקה במנוחה ודיבור בסלולר.

אוזניות JAYS בליין החדש בעלות רמקולים חזקים לסאונד איכותי במיוחד וכבלים שטוחים למניעת קשרים, המאפשרים שתי צורות ענידה המונעות רעשי שפשוף ותנודות במהלך ההאזנה (במהלך ספורט, הליכה וכו'). בנוסף, מגיעות גם עם מתאם למטוסים- פתרון מצוין לאנשי עסקים ונוסעים מתמידים.

 מביקונקט נמסר כי "אנו שמחים להשיק את מותג הבוטיק המקצועי JAYS בישראל, ולהוסיפו למגוון המותגים האיכותיים אותם אנו מייצגים, כאשר מול עינינו ניצבת מטרתנו העיקרית והיא להביא לצרכן הישראלי את המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר".

האוזניות מתאימות לשימוש במכשירי אייפון ואנדרואיד.

טווח המחירים 199-499 ₪.

להשיג ברשת טק שופס בחנויות הפרטיות ובאתר של ביקונקט bconnect.co.il

ביקונקט סוכנויות בע"מ הינה נציגתה הרשמית של PHILIPS בישראל במגוון רחב של מוצרים בתחום הוידאו והאודיו, כבלים, סוללות, פנסי כיס, שלטים, אוזניות ומוצרי אלקטרוניקה נוספים. בנוסף ביקונקט היא הנציגה הרשמית של Jabra בישראל- מהחברות המובילות בעולם בתחום פתרונות תקשורת המפתחת, מייצרת ומשווקת מגוון אוזניות ודגמים אלחוטיים עם טכנולוגיה חדשנית ועיצוב יוצא דופן המאפשר ניידות איכות שמע ונוחות מירבית. נציגה רשמית של בלקין בישראל- שמה דגש מתמיד על מחקר ופיתוח, בעלת מגוון רחב של חידושים טכנולוגיים ואביזרים זוכי פרסים לטלפונים ניידים, מחשבים, מחשבי לוח, האלקטרוניקה האישית והביתית ועוד. כיסויים, נרתיקים, מעמדים, פתרונות נשיאה ועוד.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.