אופלי » Blog Archive » שניידר אלקטריק השיקה בשיתוף עם אינטל פתרון מבוסס תוכנה לניהול מרחוק של מרכזי נתונים


שניידר אלקטריק השיקה בשיתוף עם אינטל פתרון מבוסס תוכנה לניהול מרחוק של מרכזי נתונים

פתרון Server Access for StruxureWare™ החדש מאפשר הפחתה ניכרת בהוצאות על חומרה וניהול מלא של חוות שרתים ומרכזי נתונים בשליטה מרחוק

שניידר אלקטריק, מובילה עולמית בניהול אנרגיה, מציגה את Server Access – פתרון התוכנה הראשון לניהול תשתיות מרכזי מידע (DCIM), אשר מספק גישה לשרת ללא צורך בחומרה נוספת. המוצר החדש פותח עבור פלטפורמת StruxureWare לניהול מרכזי נתונים, ופיתוחו התאפשר הודות למינוף טכנולוגיית Virtual Gateway של אינטל, על מנת לאפשר גישה מלאה בניהול מרחוק לכל מחזור החיים של השרת.

"אינטל ושניידר אלקטריק מפשטות את הניהול של טכנולוגיות מידע ומרכזי נתונים, באמצעות חבילת מוצרים אחת המשלבת vKVM (מקלדת, מסך ועכבר וירטואליים) ו-DCIM גם יחד", אמרה ג'ניפר קופי, מנהלת מחקר בחברת IDC המתמחה בניתוח מגמות ואסטרטגיות בתחום מרכזי הנתונים. "וירטואליזציה ומחשוב ענן מפרידים את טכנולוגיות המידע מהמערכות הפיזיות, והופכים את הוספתם של תהליכי עבודה למטלה קלה כמו הוספת מכונה וירטואלית. החיבור בין המתקנים לבין טכנולוגיות המידע – המתאפשר באמצעות פלטפורמת StruxureWare לניהול מרכזי נתונים – הינו קריטי, משום שעומסי העבודה החדשים משפיעים על צריכת חשמל, הקירור והחיבוריות, ויש להם השפעה כוללת על היעילות ועל התפוקה".

באמצעות השילוב בין DCIM וטכנולוגיית KVM מבוססת תוכנה, מאפשר Server Access למנהלי IT ומנהלי מרכזי נתונים לנהל ממרחק, לאתר ולפתור בעיות, ולשלוט על השרתים ישירות מתוכנת ה-DCIM. הפתרון החדש מהווה "עדשת זכוכית אחת" שדרכה ניתן לנהל את מרכזי הנתונים עד לרמת השרת הבודד. הפתרון אף כולל דגם פיזי המדמה את המיקום המדויק של כל שרת ושרת ומאפשר לזהות, לבודד, ולפתור בזמן בעיות וליקויים הנוגעים לצריכת החשמל או לקירור.

"Virtual Gateway היא הרחבה של תוכנת Data Center Manager (או DCM) של אינטל, המספקת התקדמות טכנולוגית חשובה לתוכנות הביניים שלנו", אמר ג'ף קלאוס, מנהל פתרונות למרכזי נתונים באינטל. "שיתוף הפעולה של אינטל עם שניידר אלקטריק מרחיב את השימוש בטכנולוגיה שלנו, ויעזור למנהלי מרכזי נתונים להימנע מהוצאות מיותרות על חומרה".

מתגי KVM (keyboard video mouse) מספקים גישה מרוחקת לשרתים, ומסוגלים לשלוט ולנהל מספר שרתים. הודות לטכנולוגיית KVM מבוססת התוכנה, וביטול הצורך בחומרה, מפחית הפתרון החדש Server Access את העלויות בשיעור של עד 50%.

"שיתוף הפעולה שלנו עם אינטל לאספקת גישה מבוססת תוכנה לניהול מרכזי נתונים, מאפשר לנו להמשיך ולגשר על הפער בין טכנולוגיות המידע לבין מרכזי נתונים", אמר סוארן ינסן, סגן נשיא לניהול ותוכנות ארגוניות בשניידר אלקטריק. "בתור החברה הראשונה שמציעה יכולות גישה לשרת המבוססות על תוכנה בלבד, אנחנו מתייחסים ל-Server Access כמרכיב חשוב בשיפור היעילות האנרגטית של מרכזי נתונים".

תכונות עיקריות של הפתרון החדש Server Access:

●          קונסולת גישה: יכולת שליטה וניהול מרחוק של מכשור IT באמצעות תוכנת KVM (keyboard video mouse), לניהול מרכזי נתונים בתוך הרשת.

●          שליטה מאחד על רבים: אפשרות לצפייה, הגדרה ושליטה על מכשירים טכנולוגיים של ספקים שונים, באמצעות קונסולה אחת לניהול מאובטח וקל של השרתים.

●          מחזוריות חשמל: גישה מרחוק לשרתים – בין אם הם מופעלים או כבויים – לשליטה מידית והפעלה מחדש.

●          הדמיית מיקום פיזי: מציגה את המיקומים המדויקים של כל השרתים בתוך מרכז הנתונים, לצורך בקרת מלאי מדויקת.

●          תוכנת KVM: הפחתת עלויות באמצעות ביטול הצורך במתגי KVM פיזיים במרכז הנתונים.

●          ניהול בתוך ומחוץ לרשת: גישה מרחוק למכשירים הדרושים באמצעות גישה למערכת ההפעלה של השרת, דרך רשת עיקרית או ע"י שימוש ברשת עסקית קריטית משנית, הנגישה דרך כרטיס ניהול.

●          תמיכה במספר ספקים: הפתרון תומך בסוגים שונים של טכנולוגיה ופלטפורמות חומרה שונות.

●          גישה ממערכת ההפעלה: הפתרון מתחבר למערכת ההפעלה באמצעות פרוטוקול 'שולחן עבודה מרוחק' (RDP), מעטפת מאובטחת (SSH), או רשת וירטואלית (VNC).

הפתרון החדש Data Center Operations: Server Access יהיה זמין כחלק מ-StruxureWare החל ב-30 באוגוסט 2013.

למידע נוסף על כל סדרת פתרונות StruxureWare DCIM של שניידר אלקטריק לחצו כאן.

 

 

אודות Schneider Electric

שניידר אלקטריק(Eurolist – Euronext Paris: SU)  הינה חברה בינלאומית המתמחה בניהול אנרגיה עם פעילות ביותר מ-100 מדינות. החברה מציעה פתרונות משולבים לניהול אנרגיה בטוחה, אמינה, יעילה ופרודוקטיבית לרוחב כל קשת הצרכים בתחומי האנרגיה, תשתיות, תהליכים תעשייתיים, בקרת מבנים ו-Data Centers, כמו גם נוכחות נרחבת ביישומי דיור ובתים חכמים. ב-2012 עמדו מכירות שניידר אלקטריק על היקף של 24 מיליארד אירו. החברה מעסיקה מעל 140 אלף עובדים ומניותיה נסחרות בבורסת פריז (צרפת) כחלק ממדד ה-CAC40. שניידר אלקטריק החלה לפעול ישירות בישראל החל משנת 1985. ב-1999 מיזגה את פעילות סוכנים מקומיים והחלה לפעול כסניף שניידר אלקטריק ישראל. במסגרת פעילותה בארץ משווקת החברה את מגוון מוצריה ופתרונותיה באמצעות מפיצים מורשים ושותפים עסקיים, ומספקת כלים ופתרונות בתחום האנרגיות החילופיות ובמיוחד האנרגיה הסולארית.

למידע נוסף: אתר שניידר אלקטריק העולמית, אתר שניידר אלקטריק ישראל  



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.