אופלי » Blog Archive » פריון משיקה את גרדיוס: מוצר חדשני לגלישה מהירה ובטוחה המתבסס על חוכמת ההמונים


פריון משיקה את גרדיוס: מוצר חדשני לגלישה מהירה ובטוחה המתבסס על חוכמת ההמונים

גרדיוס משפר את רמת הביצועים והפרטיות של דפדפנים ומאפשר לגולשים לנהל את השימוש בתוספי דפדפנים

גרדיוס

גרדיוס

תל אביב וסיאטל – 5 באוגוסט 2013 – פריון נטוורק בע"מ (נאסד"ק: PERI), ספקית בינלאומית של פתרונות מדיה דיגיטלית המפתחת יישומים לתקשורת ושיתוף צרכנים, כגון אינקרדימייל וסמיילבוקס, הודיעה היום על השקת גרסת הבטא של גרדיוס (Guardius by Perion), מוצר רב-עוצמה המאפשר חווית גלישה משופרת, מהירה, מוגנת וחכמה יותר ,המבוססת על חוכמת ההמונים.

גרדיוס מאפשר לגולשים לנהל את התוספים וסרגלי כלים שמורדים עם דפדפני הרשת שלהם ולשלוט במספרם הרב. עד כה היישום היה בגרסת בטא סגורה, והחל מהיום הוא פתוח להורדה באמצעות הזמנה בלבד. בשלב זה, היישום ניתן ללא תשלום למשתמשי הבטא.

שירותי תוכנה חינמיים רבים כיום ניתנים להורדה בצירוף של תוספים וסרגלי כלים, המספקים מגוון שירותים אך יכולים לגרום לקשיים בביצועי הדפדפן. עם הזמן, משתמשים מתקשים לנהל את כל היישומים שהתווספו לדפדפנים שלהם, והדבר מביא לחווית גלישה איטית יותר.

בהתבסס על חוכמת ההמונים, קונספט אשר לוקח בחשבון את הדעה הקולקטיבית של קבוצת אנשים, גרדיוס מאפשר לגולשים לשקם את מהירות הדפדפן שלהם באמצעות שירות פשוט ביותר לשימוש, המסייע להם להבין אילו תוספים והרחבות מאטים את הדפדפן שלהם ומנוטרלים לרוב על ידי יתר המשתמשים, ובכך מאפשר להם לקבל החלטה באשר לתוספים שייתכן ואינם רצויים.

בפני הגולשים מופיעה תצוגה גרפית פשוטה, המאפשרת להבין עד כמה הדפדפן יכול להיות מהיר יותר ברגע שאפליקציות מסוימות ינוטרלו. הדבר מעניק לגולשים הגנה מפני קבצים לא רצויים, ומאפשר למשתמשים לבצע החלטות מושכלות בנוגע לאתרים שהם מבקרים בהם וליישומים שהם מורידים.

"כשפיתחנו את גרדיוס, ראינו בעיני רוחנו מוצר שישפר באופן משמעותי את חווית הגלישה למשתמשים שלנו". אמר תומר פסקל, מנהל כללי של היחידה העסקית המפתחת את גרדיוס בפריון. "בשלב ראשון בדקנו את המוצר בקרב עצמנו ובקרב בני המשפחות שלנו, ונוכחנו לדעת שחווית הגלישה הואטה בשל שימוש יתר בסרגלי כלים ותוספים שהורדו. רצינו לסייע לגולשים להבין טוב יותר מה מותקן, מה ה'מחיר' הנגרם כתוצאה משימוש בסרגלים ותוספים אלו, וליצור אמצעי ידידותי למשתמש לשם הסרה של תוספים שאינם רצויים – ובכך לספק לגולשים חווית גלישה בטוחה ופרטית יותר באינטרנט".

למעוניינים לקבל הזמנה להצטרפות לגרדיוס, יש לבקר באתר: www.guardi.us.

גרדיוס

גרדיוס

אודות פריון

פריון נטוורק (NASDAQ: PERI) הינה ספקית בינלאומית של פתרונות מדיה דיגיטלית המפתחת יישומי אינטרנט ההופכים את חווית הגלישה לפשוטה, בטוחה ומהנה יותר למשתמשים. לחברה שלושה מוצרי דגל: אינקרדימייל (IncrediMail), סמיילבוקס (Smilebox) וסוויט אי אם (SweetIM).IncrediMail  משמשת כפלטפורמת אימייל ואפליקציה לפייסבוק עם ממשק פשוט להפעלה המאפשר תקשורת מותאמת אישית. אינקרדימייל נמכרת ביותר מ- 100 מדינות, ב- 8 שפות.Smilebox  הינו מוצר ושירות מוביל לשיתוף תמונות וחוויות ברשתות חברתיות המאפשר ללקוחות להפוך בקלות רגעים מהחיים ליצירות דיגיטליות לשיתוף וקישור עם חברים ומשפחה בדרך אישית ומהנה. SweetIM הינו יישום הודעות מיידיות לפייסבוק המאפשר למשתמשים להתאים באופן אישי את התקשורת היום יומית בעזרת תוכן אישי, חווייתי וקל לשימוש. סך ההורדות של מוצרי פריון מסתכם ביותר מ- 300 מיליון הורדות עם קהל מבקרים חודשיים לכל אתרי החברה העולה על 50 מיליון. פריון מציעה ומפתחת גם מגוון יישומים לטלפונים סלולאריים וטאבלטים העונים על הדרישה העולה לשימוש במוצרים ובמכשירים ניידים. למידע נוסף אודות פריון, אנא בקרו באתר: www.perion.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.