אופלי » Blog Archive » אנדימד מדיקל קיבלה אישור משרד הבריאות הקנדי לשיווק המוצר הביתי החדש


אנדימד מדיקל קיבלה אישור משרד הבריאות הקנדי לשיווק המוצר הביתי החדש

המוצר הביתי קיבל לאחרונה גם אישור מכירה באירופה.  מוצר ה-Newa מיישם את הטכנולוגיה הייחודית של אנדימד, ה-3DEEP, במכשיר זעיר המיועד להפחתת קמטים והצערת עור הפנים

עוזי בלומנזון, מנכ"ל אנדימד מדיקל:

"פיתוח המוצר הביתי, כמו גם קבלת האישורים הרגולטורים וחתימת ההסכם בסין בתוך זמן קצר מצביעים על היכולות הגבוהות של טכנולוגיית ה-3DEEP שלנו גם באמצעות מוצר לשימוש ביתי. כניסתנו למכירות בתחום הביתי צפויה לשפר את יכולות המכירה של אנדימד מדיקל ולסייע בהמשך גידול במכירות"

מוצר ה-Newa

מוצר ה-Newa

04 באוגוסט 2013 – חברת אנדימד מדיקל (סימול: אנדי), המפתחת, מייצרת ומוכרת מכשור רפואי קוסמטי ייחודי על בסיס טכנולוגיה מבוססת אנרגיית גלי רדיו (RF), מדווחת על קבלת אישור משרד הבריאות הקנדי Health Canada המתיר את שיווקו בקנדה של המוצר הביתי אותו פיתחה החברה, ה-Newa, המיועד בעיקר להפחתת קמטים והצערת עור הפנים. מוצר ה-Newa אושר בקנדה כמוצר רפואי אסתטי תחת סיווג Class III, ומצטרף לאישורי השיווק של שני המוצרים המסחריים של אנדימד מדיקל לשוק המקצועי, ה-Endy Med PRO וה-Endy Med Glow/Pure, המאושרים אף הם לשיווק ומכירה בקנדה. אנדימד מדיקל נערכת להתחלת מכירות בשוק הביתי בקנדה ותחל כעת בשלבי היערכות לשיווק ומכירה בקנדה באמצעות מפיצים.

אישור המכירה בקנדה למוצר הביתי התקבל כחודשיים לאחר קבלת אישור המכירה למוצר ה-Newa גם באירופה. בכך נכנסה אנדימד מדיקל לראשונה למכירות בשוק הביתי, שוק משמעותי נוסף עבורה, לאחר שעד לא מכבר מכרה את מוצריה בשוק המקצועי בלבד, ובכלל זה לקליניקות פרטיות, רופאי עור, רופאים כלליים וקוסמטיקאיות. אנדימד מדיקל אף הגישה ל-FDA בקשה לאישור המוצר הביתי בארה"ב, בקשה הנמצאת בשלבי בחינה מתקדמים.

אנדימד קיבלה לאחרונה הזמנה ראשונה בסך של כמיליון שקל למכשיר ה-Newa בסין.

מוצר ה-Newa מיישם את הטכנולוגיה הייחודית של אנדימד מדיקל, ה-3DEEP, במכשיר זעיר המיועד לשימוש ביתי להפחתת קמטים והצערת עור הפנים, להבדיל מהמוצרים הנוספים הקיימים בחברה שהינם גדולים פיזית ומיועדים לקליניקות אסתטיות מקצועיות. עד היום בוצעו באמצעות הטכנולוגיה של אנדימד מדיקל יותר מ-50 אלף טיפולים, במאות מרכזים רפואיים וקוסמטיים בעשרות מדינות בעולם.

עוזי בלומנזון, מנכ"ל אנדימד מדיקל, אמר היום כי "אנחנו גאים מאוד על קבלת אישור המכירה למוצר הביתי החדש שלנו גם בקנדה, זאת בנוסף לאישור שהתקבל באירופה ולהסכם עליו חתמנו בסין. כניסתנו למכירות בתחום הביתי צפויה לשפר את יכולות המכירה של אנדימד מדיקל ולסייע בהמשך גידול במכירות".

ד"ר יורם הרט, סמנכ"ל תחום קליני באנדימד מדיקל, אמר כי "פיתוח המוצר הביתי, כמו גם קבלת האישורים הרגולטוריים וחתימת ההסכם בסין בתוך זמן קצר מצביעים על היכולות הגבוהות של טכנולוגיית ה-3DEEP שלנו ויישומן גם באמצעות מוצר לשימוש ביתי. אנו מקווים כי בכך נגדיל את הדרישה למוצרי החברה ונענה על צרכי הלקוחות. אנו מאמינים כי כניסתנו לשוק הביתי תסמן אבן דרך אסטרטגית מהותית בהתפתחות העסקית של החברה".

אודות אנדימד מדיקל:

אנדימד מדיקל מפתחת, מייצרת ומוכרת מכשור רפואי קוסמטי כמענה רחב לטיפול בבעיות עור. החברה פועלת בתחומי הצערת עור הפנים, מיצוק עור הגוף, הצרת היקפים, טיפול בהצטלקויות העור וטיפול בצלוליט. אנדימד מדיקל הינה אחת מעשר חברות המכשור הרפואי קוסמטי היחידות בעולם בעלות אישור FDA לטיפול במיצוק העור (הצרת היקפים) באמצעות גלי רדיו וכן אחת מארבע חברות המכשור הרפואי קוסמטי היחידות בעולם בעלות אישור FDA לחידוש פרקציונאלי של פני העור בטכנולוגיה של גלי רדיו.

מוצרי החברה לשוק המקצועי, ה-Endy Med PRO וה-Endy Med Glow/Pure, הינם בעלי אישורי מכירה ושיווק בארה"ב (FDA) ובאירופה (CE). טכנולוגיית ה-3DEEP הייחודית של אנדימד מדיקל מאושרת FDA ומאפשרת, בדרך לא פולשנית, שימוש במספר רב של מקורות גלי רדיו במקביל תוך שליטה בקוטביות ומבטיחה החדרה עמוקה יותר של האנרגיה לעור.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.