אופלי » Blog Archive » טאבלטים ללא מאוורר:


טאבלטים ללא מאוורר:

הדור הרביעי של Intel Core (האסוול) יפעל תוך שימוש של 4.5 ואט בלבד

טאבלט של טושיבה עם מעבד האסוול

טאבלט של טושיבה עם מעבד האסוול

אינטל מתכננת להציג מעבדים לטאבלטים ללא מאוורים עם מעבדי האווסל (Intel Core), שפותחו גם באינטל ישראל. המשמעות: הטאבלטים של הדור הבא לא ישמיעו רעשי מאוור והעובדה שלא יהיה בהם מאוור תאפשר לאינטל וליצרניות המיחשוב להציג טאבלטים דקים במיוחד.  הטאבלטים עם המעבדים החדשים יגיעו בחודשים הקרובים לשוק.

המעבדים החדשים הם מעבדים מסדרת Y בעלי שימוש חשמל של 4.5W, אשר יהיו בתוספת לאלו של ה-6W. הם מכוונים לא רק לטאבלטים ואלא גם למחשבי 2-in-1 נתיקים (Detachable, כלומר שניתן לנתק את המקלדת מהמסך).

בכנס קומפיוטקס בחודש שעבר, חשפה אינטל כי הדור הרביעי של ה-Intel Core יפעל ברמה נמוכה של עד 6 ואט SDP (עוצמת תכנון מצופה – Scenario Design Power). ההכרזה כעת של אולטרבוקים וטאבלטים שעושים שימוש בצריכת חשמל של 4.5 ואט היא חלק מהאסטרטגיה של אינטל להמשיך ולהציג מעבדים שיאפשרו ליצרניות להשיק מחשבים קלים, שקטים ודקים במיוחד. זאת מבלי לפגוע בחיי סוללה ובביצועים.

כאמור, בחודש יוני האחרון אינטל השיקה את הדור הרביעי של מעבדי Intel Core המבוסס על המיקרו-ארכיטקטורה 22 ננו-מטר. דור מעבדים זה מספק גידול של 50% בחיי הסוללה בעומס עבודה פעיל בהשוואה לדורות הקודם. זהו השיפור הגדול ביותר מדור לדור בתולדות החברה בכל הקשור לביצועי סוללה, ובחלק ממחשבי האולטרבוק המבוססים על המעבדים החדשים הדבר מתבטא בגידול של יותר מ-9 שעות בחיי הסוללה.  כבר כיום יצרניות מחשבים שונות מאמצות את שבבי האסוול. למשל, מעבדים אלה נמצאים במחשבי Macbookair  של אפל.

באינטל מציינים שלמרות השינוי כוח העיצוב התרמי (TDP – Thermal Design Power) של מחשבי ה-Y בעלי שימוש 4.5W נותר על 11.5W, כמו במחשבי ה-6W. שני הדגמים של הדור הרביעי של ה-Core ימשיכו להציג שיפור של כ-50% בחיי סוללה בעומסי עבודה פעילים, כשה-4.5W יאפשר מעל 9 שעות חיי סוללה בעיצוב חלק וללא מאוורר.

 

******

חברת אינטל הוקמה בסנטה קלרה, קליפורניה,  בשנת 1968 על  ידי גורדון מור ורוברט נויס.

ב-1974 הציגה אינטל את המעבד הזעיר הראשון, וכך יצרה את מהפכת המחשוב ששינתה את העולם. אינטל, המובילה העולמית בחדשנות בתחום הסיליקון, מפתחת טכנולוגיות, יוזמות ומוצרים, המקדמים את האופן בו אנשים חיים ועובדים. אינטל מעסיקה כיום 95,000 עובדים בעולם כולו ומספקת לתעשיית המחשבים מוצרי תקשורת ותוכנה, לוחות-אם, וכמובן, מיקרו מעבדים. אינטל פועלת בישראל משנת 1974. 

החברה עוסקת בעיקר בפיתוח וייצור מיקרו מעבדים ומוצרי רשת ותקשורת. לחברה 4 מרכזי פיתוח (חיפה, יקום, ירושלים, פתח תקווה) ו- 2  מפעלי ייצור (קרית גת וירושלים), והיא מעסיקה למעלה מ 8,500 עובדים ישירים. מידע נוסף  ניתן למצוא באתרי החברה:

אינטל העולמית –   www.intel.com  , אינטל ישראל – www.intel.com/il



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.