אופלי » Blog Archive » מהנה, מהיר ומשתלם: Nokia משיקה את Nokia Lumia 625


מהנה, מהיר ומשתלם: Nokia משיקה את Nokia Lumia 625

Nokia Lumia 625

Nokia Lumia 625

אספו, פינלנד – Nokia הכריזה היום על השקת Nokia Lumia 625, סמארטפון 4G במחיר סביר המאפשר לאנשים לצפות ולהנות יותר בדברים שהם אוהבים.  ה-Lumia 625 מאפשר צריכת בידור ב High Speed עם מסך LCD 4.7 אינץ' רגיש ביותר וגישת 4G לאינטרנט.

בהתבסס על העיצוב עטור הפרסים של Nokia Lumia, ניתן להשיג את ה-Nokia Lumia 625 עם חמישה כיסויים בצבעים בוהקים אשר מגבירים עוד יותר את האפשרות להתאמה אישית יחד עם הצבעוניות של האריחים (Live tiles ) המוצעת על ידי  Windows Phone 8.

ה-Nokia Lumia 625 מספק גם חידושים רבים הקיימים במכשיר הדגל שהושק לאחרונה, Nokia Lumia 1020.  החידושים הללו כוללים מגוון יישומי צילום כגון Nokia Smart Camera, המאפשר פעולות פשוטות כמו הסרת עצמים בלתי רצויים מתמונות, ו-Nokia Cinemagraph, ההופך את התמונות לזיכרונות חיים בתוספת תנועה.

"הודות למסך הסמארטפון הגדול ביותר שלנו עד כה, ה-Nokia Lumia 625 הוא דוגמה מצוינת לאופן שבו Nokia מספקת חדשנות וחוויות סמארטפון מובילות בכל רמות המחיר," אמרה ג'ו הארלו, סמנכ"לית בכירה, Nokia Smart Devices.

כשהוא מופעל באמצעות הגרסה האחרונה של Windows Phone 8 וכולל את עדכון Nokia Lumia Amber, ה-Nokia Lumia 625 מספק חווית שימוש עשירה ופשוטה יותר בסמארטפון במחיר תחרותי.  עדכוני Live Tiles ישירות למסך הבית ו-People Hub מאפשרים לכם לשמור על קשר עם חברים ובני משפחה בקלות רבה יותר.  Windows Phone 8 כולל גם את Xbox Live, Microsoft Office ונפח אחסון מקוון 7GB ב-SkyDrive פשוט כדי לאפשר חיים קלים יותר.

עם גישה ליותר מ-165,000 יישומים – לרבות Vimeo, Temple Run ו-Whatsapp – ה-Nokia Lumia 625 מציע בידור נייד מהיר יותר, כמו גם גלישה בטוחה יותר באמצעות Internet Explorer 10 – וכך הוא המכשיר האידיאלי לצפייה בסרטונים, משחקים ותכנים אחרים.

Nokia Lumia 625

Nokia Lumia 625

Nokia Lumia 625  מגיע עם תמיכה לכרטיס זכרון SD המאפשר הרחבת זכרון עד 64GB

Nokia Music מספקת הזרמה חינם של מיקסים נקיים מפרסומות ללא צורך בהרשמה או מנוי, וכן את היכולת להוריד מוסיקה להקשבה בלתי מקוונת ב-Nokia Lumia 625.  Nokia חברה גם ל-Coloud™ ליצירת אוזניות BOOM™ המשלבות מיומנויות סאונד יוצאות מהכלל, בנוסף למיקרופון משולב וכפתורים לשליטה בשיחות קוליות ובמוסיקה.

הודות למסך הענק והקישוריות הסופר מהירה שלו, ה-Nokia Lumia 625 מאפשר חוויות מפות ומיקום מובילות של יישום הניווט של Nokia HERE, תוך שהוא מספק מפות חינם, ניווט מפורט בכל פנייה והנחיות לתחבורה ציבורית.

ה-Nokia Lumia 625 יוצע למכירה במגוון צבעים – כתום, צהוב, ירוק בוהק, לבן ושחור – עם מגוון כיסויים מתחלפים המאפשרים התאמה אישית בקלות רבה. במחיר מוערך של 220€ לפני מסים וסובסידיות.  המכירה צפויה להתחיל בסין, אירופה, אסיה פסיפיק, הודו, המזרח התיכון, אפריקה ואמריקה הלטינית ברבעון השלישי של 2013.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.