אופלי » Blog Archive » חברת PTC האמריקאית רוכשת את אניגמה הישראלית


חברת PTC האמריקאית רוכשת את אניגמה הישראלית

מרבית עובדי החברה שנרכשה ישולבו במרכז הפיתוח של PTC בהרצליה, בו מפותחים מוצרי הדגל של החברה ונחשב לאסטרטגי

זיו בלפר מנהל מרכז הפיתוח של PTC בישראל

זיו בלפר מנהל מרכז הפיתוח של PTC בישראל

16 יולי 2013, חברת PTC האמריקאית, הודיעה היום על רכישתה של חברת אניגמה הישראלית. אניגמה מפתחת תוכנה לניהול ואחזקה של מאגרי רכיבים טכניים כגון ציוד תעשייתי כבד, חלפי מטוסים ורכבים, ציוד מכני וכד' (Electronic Parts Catalog & MRO). התוכנה שפותחה בחברה מנהלת את חיי המוצר לאורך כל שנות חייו מרגע שהוא יוצר ועד שהוא יוצא משימוש והיא מותקנת בכל העולם אצל חברות תעופה ורכב כגון: פורד, פדקס  ועוד. מרבית עובדי החברה ישולבו במרכז הפיתוח של PTC  בהרצליה.

PTC הינה חברה אמריקאית שבסיסה בבוסטון והיא הנסחרת בנאסד"ק. החברה עוסקת בפיתוח תוכנה לניהול התכנון, הפיתוח והיצור של מוצרים הנדסיים ((PLM, תוכנות בתחום התיב"ם (CAD), ניהול מחזור חיי פיתוח תוכנה (ALM) וניהול מחזור חיי השירות (SLM), החברה מעסיקה מעל 6,000 עובדים  ומחזור המכירות שלה בשנת 2012 הסתכם בכמיליארד ושלוש מאות מיליון דולר. עם לקוחותיה של  PTC נמנות חברות  היצור והתכנולוגיה מהגדולות בעולם, ביניהן: טויוטא, לוקהיד מרטין, בואינג, אאודי, קאטרפילר, ג'נרל אלקטריק, רייתיאון, EADS, סמסונג, דל, טושיבה, מוטורולה ועוד. התוכנה של PTC מאפשרת לתכנן מוצרים -בתלת מימד, ולנהל את כל חיי המוצר משלב הרעיון, התכן, היצור ועד התמיכה אצל הלקוח. התוכנה מאפשרת לתכנן את המוצר באופן דיגיטלי, לראות אותו בתלת מימד, לבחון כיצד כל המרכיבים שלו משתלבים יחד ולאפשר ללקוחות או ספקים לבחון אותו בשלבי התכנון ולשנות אותו בקלות יחסית עוד בטרם הגיע לשלבי הייצור. בימים אלה נמצאת החברה בתהליך של הרחבת מרכז הפיתוח המקומי והיא מגייסת עשרות עובדים חדשים בנוסף לעשרות עובדי אניגמה שמצטרפים אליה עם הרכישה.

מרכז הפיתוח של PTC  בישראל פועל מאז 1991 כמרכז הפיתוח הראשון של החברה מחוץ לארה"ב. כיום מרכז הפיתוח מעסיק כ- 250 עובדים בשני מרכזים בהרצליה ובחיפה. מרכז הפיתוח הישראלי הוא מרכז הפיתוח השני בגודלו בעולם מחוץ לארה"ב. בשנים האחרונות PTC  הגדירה את מרכז הפיתוח   בישראל כמרכז פיתוח אסטרטגי, כתוצאה מכך המרכז שילש את גודלו בפחות מעשור. המרכז הישראלי אחראי לפיתוח המוצרים המובילים של PTC  ביניהם:  אפליקציות Creo, תוכנות התיב"מ של PTC,  Windchill  פתרון ה –  PLM של ,PTC ו-Creo View  פתרון הויזואליזציה  למודלים הנדסיים.

פתרונות התוכנה של אניגמה, משלימים את היצע הכלים של PTC  בתחום ה SLM (Service lifecycle management) ומבדלת אותה ממתחרותיה. מוצרי אניגמה אוגרים מגוון רחב של מידע הנדסי ממקורות שונים והופכים אותו נגיש לטכנאים ולקוחות קצה על מנת להפעיל, לתחזק ולתת שירות למוצרים מורכבים. על ידי שילוב הטכנולוגיה של אניגמה בתוך הפתרונות הקיימים של PTC, תוכל PTC להציע לארגונים בעלי אוריינטציה של שירות מגוון רחב של תוכן טכני.

"התוספת של הטכנולוגיה של אניגמה לתוך סל פתרונות PTC מרחיבה את יכולותינו לספק ללקוחותינו פתרון מלא לניהול חיי המוצר.", אומר זיו בלפר מנהל מרכז הפיתוח של PTC בישראל. " הסיבה שאניגמה הייתה רכישה אטרקטיבית עבורנו היא התאמת הטכנולוגיה לאסטרטגיה של  PTC , הידע והניסיון הרב של עובדי אניגמה, ומאגר הלקוחות המרשים שלה."



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.