אופלי » Blog Archive » לוג'יטק משיקה מקלדת אחת לכל מוצרי Apple ומשטח מגע מזכוכית למחשב Mac


לוג'יטק משיקה מקלדת אחת לכל מוצרי Apple ומשטח מגע מזכוכית למחשב Mac

מקלדת ה- Bluetooth® Easy-Switch החדשה של לוג'יטק מעבירה את השליטה בין מכשירי Apple– ה-iPad, ה-iPhoneוה-Mac בלחיצת כפתור אחת 

12 בדצמבר 2012

Bluetooth® Easy-Switch

Bluetooth® Easy-Switch

המקלדת המוארת החדשה של לוג'יטק; ה-Bluetooth® Easy-Switch, הנה מבוססת Bluetooth ומאפשרת מעבר קל ומיידי בין מכשירי Apple השונים. כך ניתן להקליד את הדואר האלקטרוני ב-Mac, לרשום הערות ב-iPad או לכתובת טקסט פשוט ב-iPhone ולעשות זאת במעבר קל בין המכשירים והכול בלחיצת כפתור.

המקלדת מאפשרת שליטה בו זמנית בשלושה מכשירים שונים והיא בעלת פריסת Mac הכוללת את ההוראות הבסיסיות של Command, בהירות, ומרכז בקרה. למקלדת מראה אלומיניום מלוטש ונקי בסגנון Apple, והיא משתלבת בצורה חלקה עם מכשירי ה-iPad, Mac, וה-iPhone.

בנוסף לעיצוב האטרקטיבי שלה, מקלדת ה-easy switch נבנתה על מנת למקסם את השימושיות שלה. כך, התאורה האחורית המובנית מאפשרת עבודה חלקה בכל סביבת עבודה, גם בתנאי תאורה נמוכים. יתרונה של המקלדת הוא יכולתה להתאים את התאורה שלה באופן אוטומטי לכמות האור בחדר. יתרון נוסף הנו כבל USB המאפשר הטענה קלה תוך כדי שימוש. בנוסף, נורית חיווי סוללה מאפשרת לדעת מתי יש צורך להטעין כך שלא יהיו הפתעות.

Bluetooth® Easy-Switch

Bluetooth® Easy-Switch

משטח ה- Trackpad מעניק את סט המחוות המלא למשתמשי Mac Os במולטיטאץ'. מדובר במשטח זכוכית דק וחלק אשר משקף חווית מגע למשתמש עמיד בפני טביעות אצבע ושריטות. משטח המגע האלחוטי נטען באמצעות USB ויש לו חיי סוללה של עד לחודש בין טעינה לטעינה. כמו כן, למשטח מתג הפעלה Uכיבוי עם נורית חיווי המתריעה סוללה חלשה ובעזרת חיבור ה- Bluetooth הוא מגיע עד טווח של כ- 10 מטר. המשטח החדש מאפשר לבצע קליק, לגלול, לנגב לעשות זום ועוד עם חיישן תנועה המבטיח מעקב מדויק אחר כל תנועה.

"מקלדת ה-easy switch וה- Trackpad פותחו במיוחד בכדי לתת מענה ויזואלי ופרקטי למשתמשי Apple" מציין מייק קולבר, סגן נשיא פיתוח מותגים לצרכני מחשוב בלוג'יטק. "במהלך היום, אנשים עוברים משימוש בין מכשיר אפל אחד למשנהו והמקלדת החדשה מאפשרת מעבר קל ויעיל בין המכשירים השונים בעוד ה- Trackpad  מעניק עיצוב חדשני ויכולות מגע מתקדמות לשליטה".

Bluetooth® Easy-Switch

Bluetooth® Easy-Switch

מחיר וזמינות

ה-Bluetooth® Easy-Switch ניתן להשיג כבר באיידיגטל  במחיר של 599 ₪.

 ה- Trackpad יעלה  699 ₪.

 



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.