אופלי » Blog Archive » מנכ"ל ARM הנכנס, סיימון סיגרס, מספר על ה- Ecosystem העסקית-שיתופית של החברה


מנכ"ל ARM הנכנס, סיימון סיגרס, מספר על ה- Ecosystem העסקית-שיתופית של החברה

18.6.2013

מנכ"ל ARM הנכנס, סיימון סיגרס

מנכ"ל ARM הנכנס, סיימון סיגרס

פורום Churchill Club אירח את מנכ"ל ARM החדש, סיימון סיגרס, ואת פרופ' ג'יימס מור, חבר לשעבר במרכז ברקמן שבאוניברסיטת הרווארד, לדיון על האופן שבו שיתוף פעולה ושיתוף בנתונים מניעים הצלחה של מערכות אקולוגיות עסקיות רב-תעשייתיות. השיחה שמה דגש מיוחד על ה-Ecosystem השוקקת חיים של שותפות ARM הפועלות יחדיו כדי להוציא לשוק חידושים רבים ומסעירים בתחומים ה"חמים" של טכנולוגיה ומחשוב.

כמומחה בתחום המנהיגות והשינויים במערכות רחבות היקף הקדיש מור את החודשים האחרונים לקיום מחקר וראיונות עם מנהלים בכירים ביותר מ-15 חברות מבין שותפות ARM – מפייסבוק ועד לפריסקייל וקיידנס – ביניהם מגוון בעלי עניין מרבדים שונים של שרשרת הערך. במחקרו המקוון Shared Purposes מפרט מור את השיעורים והלקחים שלמד במחקרו המקיף בנושא קהילה מחוברת ומשתפת פעולה, ואף מספק תוכניות עבודה עבור ארגונים וענפים אחרים המעוניינים ללמוד ולצאת נשכרים מגישה זו.

באירוע שנערך בפורום Churchill Club, פול סאפו, מנהל המכון האמריקני לחקר העתיד, שוחח עם סיגרס ופרופ' מור על הניסיון והחוויות שלהם עם קהילות מחוברות ושיתוף פעולה בין-תעשיות. סיגרס סיפר על האסטרטגיה של ARM שמטרתה לעודד חדשנות ואמר כי "ARM איננה יוצרת את הבידול במה שהיא מציעה לשותפותיה. אנחנו משתפים פעולה עם שותפינו בניסיון לזהות את הצרכים בשוק ולאחר מכן מספקים ליבה של קניין רוחני, כלים ושירותים משלימים. זאת ועוד, החדשנות המשמעותית מתרחשת כאשר כל אחת מהשותפות שלנו מוסיפה את ה"רוטב הסודי" שלה ל-IP של ARM במטרה לספק מוצרים ייחודיים המתחרים ראש בראש בשוק הפתוח".

מור סיפר על זווית הראייה שלו לגבי מודל הרישוי של ARM: "המודל העסקי של ARM עובד רק כאשר השותפות שלה מצליחות. לכן המטרה של ARM היא ששותפותיה, שמספרן עובר כיום את האלף, תיצורנה מוצרים בעלי בידול עבור מערך הולך ומתרחב של שווקים ושימושים".

בכל הנוגע לאופן שבו מערכות אקולוגיות פתוחות יכולות לפתור בעיות קריטיות מעבר לתעשיית הטכנולוגיה אומר סיגרס כי "ARM איננה מתיימרת לפתור את הבעיות הדוחקות ביותר בעולם היום, כמו משבר האנרגיה או רעב, אבל הטכנולוגיה יכולה ללא ספק למלא תפקיד חשוב בפתרון הבעיות הללו. עם המודל העסקי שלנו אנחנו יכולים לאפשר טכנולוגיות חדשות שיעמדו לרשותם של מגזרים נרחבים של אוכלוסיות, תמורת מחירים נמוכים יותר ובמהירות רבה יותר ממה שאיפשר המודל הקנייני הסגור. בדרך זו אני מאמין שלחברת ARM תהיה השפעה חיובית על החברה".

מחקרו המקוון של מור מתמקד ביתרונות ובנהלים הטובים יותר המתלווים לבניית מערכת אקולוגית כדוגמת זו של הקהילה המחוברת של ARM. בין הלקחים הוא מדגיש את הצורך ב"שיבוש הביקוש" ("demand disruption"), הבא לידי ביטוי בדרכים רבות ושונות שבהן החברות בקהילה השיתופית של ARM – שלעתים קרובות מתחרות ביניהן בתעשייה – נדחפות על-ידי כוחות בתוך המערכת האקולוגית לשבש ולשנות את הדרכים המסורתיות שבהן הן עושות עסקי ולהילחם בקיפאון או בשפל הפוגע לעתים קרובות בשווקים אחרים. בנוסף, מפנה מור את תשומת לב הקוראים לאופן שבו המערכת האקולוגית הזו מטמיעה פילוסופיה לפיה החברות "לוקחות בדיוק מה שנחוץ" להן כדי לצמוח ולשגשג מבלי לפגוע בסיכויי ההצלחה של שאר הקהילה.

אודות ARM

חברת ARM מפתחת את הטכנולוגיה הנמצאת בליבת המוצרים הדיגיטליים המתקדמים בעולם, החל ממוצרים ניידים, מערכות עבור השוק הביתי והארגוני, יישומים משובצי מחשב ותחומים טכנולוגיים בצמיחה.

חבילת המוצרים המקיפה של ARM כוללת מיקרו-מעבדים בטכנולוגיית RISC 16 ו-32 ביט, מעבדים גראפיים ((graphics processors, ספריות דיגיטאליות וזיכרונות משובצים
(Embedded Standard Cells Libraries and Memories), תאים היקפיים ((Peripheral Cells, תוכנות וכלי פיתוח, וכן פתרונות למימוש פונקציות אנלוגיות ומוצרי קישור מהירים.  בשילוב עם קהילת השותפים הנרחבת של החברה, מוצרים אלה מספקים פתרון מערכתי מלא המעניק לחברות האלקטרוניקה המובילות, את היכולת להגיע אל השוק במהירות ובביטחון.

משרדיה הראשיים של החברה ממוקמים בקיימברידג', אנגליה והיא מעסיקה יותר מ-2300 עובדים. לחברה למעלה מ-25 מרכזי פיתוח ומשרדי מכירות ברחבי העולם. ARM ישראל הוקמה בשנת 2000 ופעילותה מתמקדת במכירת רישיונות IP באופן ישיר ומכירת כלים באמצעות מפיץ.  מנכ"ל החברה – שלמה רוזנברג. www.arm.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.