אופלי » Blog Archive » חברת NSC, חברה בת של אודיוקודס הטמיעה נתבי תקשורת קולית בעשרות ארגונים בשנה האחרונה


חברת NSC, חברה בת של אודיוקודס הטמיעה נתבי תקשורת קולית בעשרות ארגונים בשנה האחרונה

במהלך 2013 , יותר מהוכפל מספר הלקוחות של החברה, והיא  מרחיבה  את  פעילות המכירה של מוצר הניתוב ומפתחת לו נגזרות

לוד, 24 יוני 2013  – חברת NSC מבית אודיוקודס העוסקת בפיתוח, אספקה והטמעת פתרונות מבוססי זיהוי קולי למערכות טלפוניה ושירותים מרובי משתמשים בארגונים, הודיעה כי סיימה את המחצית הראשונה של  2013 בצמיחת המכירות המתוכננת והטמעת מוצר מדף ללקוח הסופי.

מערכת VOCANOM מאפשרת ביצוע ניתוב קולי תוך אירגוני לעובדי האירגון ולמתקשרים מזדמנים  המתקשרים אל האירגון. המערכת הינה מוצר מדף בעלת ממשקים סטנדרטים, המאפשרים קיצור זמן התקנה לשעתיים בלבד..

לפני כשנה וחצי הכריזה החברה על המוצר והחלה למכור אותו לארגונים בשוק ה-Enterprise וה-SMB. לקוחות ה-  VOCANOM הם ממגזרי האקדמיה, ההייטק והמוסדות המוניציפליים. המערכת זכתה להצלחה רבה מאוד במגזר האקדמי, ונכון להיום הוטמעה בטכניון, האוניברסיטה העברית, מכון וייצמן, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב ואוניברסיטת בר-אילן.

ליאון אטינג, סמנכ"ל פיתוח עסקי, NSC "עלייה במכירות החברה מצביעה על המפנה שחל ב- NSC, הגורם העיקרי לגידול נובע מהעובדה שהחברה הציגה לראשונה פתרון מלא לניתוב שיחות בדיבור ולא טכנולוגיה בדידה. במהלך השנה נוכחנו בנכונותה של ההחלטה לפתח פתרון תוכנה הכולל ממשק MRCP וכלי ניתוח מתקדמים ולספק מוצר מדף ללקוח הסופי. מכירות המערכות מבוססות זיהוי דיבור הגיעו השנה לכמויות שלא הכרנו בעבר בישראל, לדעתי עקב המודעות הגבוהה לנושא שנוצרה כתוצאה מהופעת פתרונות Siri וה- Google Talk של הענקיות אפל וגוגל".

בנוסף ראינו יתרון בולט לבחירתה של המערכת על ידי ארגונים בזכות  היותם מבית חברת האם אודיוקודס, עובדה המאפשרת שימוש במוצריה הבשלים של החברה, המאפשרים אינטגרציה מהירה המבוססת על יכולת טלפוניה ו- interoperability מוכחת עם כל המרכזיות המובילות בשוק".

מערכת VOCANOM מאפשרת לעובדי ארגונים ולמתקשרים חיצוניים לבצע התקשרות קולית אינטואיטיבית וניתוב קולי אוטומטי ישירות אל האדם המבוקש בארגון, באמצעות אמירת שמו, מכל מקום ומכל מכשיר נייח או נייד. התקנת המערכת פשוטה ונמשכת כשעתיים, ומבטלת את הצורך בחיפוש מספרי טלפון, חיוג מספרי שלוחות או מעבר מיגע דרך מרכזנית. הנתב הקולי במערכת עושה שימוש במוצר מבית אודיוקודס, התומך בהתממשקות לכל המרכזיות הקיימות היום בשוק. קישורית למידע פנים אירגוני גם באמצעות פרוטוקול LDAP ששולבה במוצר מאפשרת ביצוע עדכון שוטף של שמות ופרטי קשר של העובדים באופן אוטומטי וללא צורך בפעולות עדכון, שדרוג או תחזוקה מצד הארגון.

המערכת מייעלת את התקשורת הטלפונית בתוך הארגון ומחוצה לו, ומאפשרת לקצץ משמעותית את עלויות השיחות הפנים-ארגוניות הבינלאומיות מהניידים, להפחית את עלויות המרכזניות, ולספק חוויית שיחה בטוחה יותר בעת נהיגה.  המערכת תומכת במגוון שפות, כך שאם השיחה הנכנסת מגיעה מארה"ב

לדוגמא, הדיאלוג יתקיים באנגלית. כמו כן, המערכת מספקת יכולת IVR המשלבת עבודה בדיבור ו/או ב- DTMF  ומייתרת במקרים רבים צורך ב-IVR נוסף לצרכי הארגון.

שמוליק חכם, מנהל תחום תקשורת, ישקר "מערכת ה-VOCANOM דורשת תחזוקה שוטפת מינימלית ומגדילה באופן ניכר את יעילות התקשורת הארגונית."

אפרת נתיב רונן, מנהלת המרכזייה הטכניון  "אנו  שמחים על  השלמת  ההטמעה  של  המערכת  במהירות כה רבה, ומעריכים את שיתוף הפעולה המקצועי והמוצלח עם NSC מבית אודיוקודס. חיפשנו בטכניון מערכת שתספק תקשורת תוך אירגונית יציבה, נוחה ומהירה בין כל יחידות המוסד ובכל שעות היממה.  יעודה של מערכת זו, הוא לשפר את פעולת מערכות הטלפוניה הארגונית מבחינת זמן וקלות ההתקשרות בין היחידות הפרוסות על פני שטח גדול  בקמפוס, הן מבחינת צמצום עלויות כוח אדם ותקשורת. תצורת המדף של מערכת הניתוב של NSC איפשרה את השלמת הפרויקט במהירות יוצאת דופן  וללא הפרעה לפעילות התקשורת השוטפת. לאחרונה השקנו בהצלחה את השימוש בתקשורת קולית אינטואיטיבית באמצעות הנתב, ואנו בטוחים שהמוצר יביא לשיפור השירות לאנשי הסגל האקדמי, הסגל התפעולי והסטודנטים".


אודות NSC מבית אודיוקודס:

חברת NSC מבית אודיוקודס עוסקת בפיתוח, אספקה והתקנה של  פתרונות מבוססים זיהוי קולי למערכות טלפוניה ושירותים מרובי משתמשים בארגונים בינוניים וגדולים. החברה פועלת בשתי חטיבות עסקיות: נתבי טלפוניה מבוססי טכנולוגיות זיהוי קולי המסופקים כמוצרי מדף תוך התאמה לצרכי הלקוח, ומערכות טכנולוגיית זיהוי קולי עבור ארגונים במגוון תחומי תעשיה, כולל תקשורת קווית וסלולרית, תחבורה, מחקר ופיתוח, ייצור ותעשייה. www.nscspeech.com

 

אודות אודיוקודס:

אודיוקודסעוסקת בתכנון, פיתוח ומכירת מוצרים של טכנולוגית קול על פרוטוקול אינטרנט (VoIP), מוצרים לרשתות טלפוניה ונתונים ואפליקציות לשירותים מתקדמים לספקי תקשורת ולארגונים.

אודיוקודס הינה מובילת שוק בתחום ציוד קול על פרוטוקול אינטרנט ורשתות משולבות של קול ונתונים, ומוצריה פרוסים ברחבי העולם בשימושי תקשורת פס-רחב, סלולר, כבלים, רשתות ארגוניות ובתים פרטיים.

החברה מספקת מגוון מוצרים חדשניים בעלי יחס עלות תועלת תחרותי, הכולל  שערי מדיה (Media Gateways), נתבים עסקיים  מרובי שירותים (Multi-Service Business Routers), בקרי גבול לשיחות (Session Border Controllers), שערי גישה לשוק הביתי (Residential Gateways), טלפוני IP, שרתי מדיה (Media Servers) ואפליקציות לשירותים מתקדמים לרשתות.

ארכיטקטורת  ה-  VoIPerfectHD™ שפיתחה אודיוקודס, מבוססת על מובילותה בטכנולוגיות ה-DSP, קידוד ועיבוד קולי. טכנולוגיות ומוצרי ה – High Definition  של אודיוקודס  מגבירים את המובנות התקשורתית ומשפרים את חוויית המשתמש בתקשורת קולית. למידע נוסף- http://www.audiocodes.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.