אופלי » Blog Archive » בוטיק ראשון בישראל למותג היוקרה השוויצרי TAG HEUER


בוטיק ראשון בישראל למותג היוקרה השוויצרי TAG HEUER

לאחר השקת חנויות המותג ברחבי העולם, חנות דגל של מותג היוקרה השוויצרי TAG Heuer נפתחה לראשונה בישראל בקניון רמת אביב

תיק לנסיעות מעור TAG HEUER

תיק לנסיעות מעור TAG HEUER

 

בבוטיק החדש של TAG, אחד ממותגי היוקרה המובילים של קבוצת LVMH (לואי ויטון) השוויצרית, מוצגת מלבד לקולקציית השעונים, קולקציית הלייף סטייל החדשה של המותג. בין הפריטים הבולטים: מגוון מוצרי עור כמו תיקים, ארנקים, חגורות וג'קטים, קסדות ואקססוריז נוספים.

TAG HEUER נוסדה בשנת 1860 בשוויץ על ידי אדוארד הוויר ופועל כיום ברחבי העולם עם מעל ל-150 בוטיקים עצמאיים. המותג ידוע בזכות חדשנות טכנולוגית ועיצובית בשעוניו ומוכר עקב שיתופי פעולה מעניינים עם תעשיית מרוצי המכוניות. כך, חלק ניכר מהפרזנטורים של המותג במשך השנים היו נהגי מרוצי הפורמולה: פרננדו אלונסו, איירון סנה ולואיס המילטון. כמו כן, בשנים האחרונות המותג שילב בקמפיין הפרסום שלו ובמהלכיו השיווקיים פרזנטורים מוכרים אשר תואמים לערכיו ותורמים רבות למען הקהילה, כדוגמת ליאונרדו דקפריו, קמרון דיאז, בראד פיט, מריה שראפובה, אומה תורמן ועוד.

בין הפריטים שמוצעים: שעונים, ככפות, פריטי עור, קסדות ועוד

בוטיק TAG HEUER

קניון רמת אביב, קומה שנייה

קבוצת פלאנט בבעלות אלי הולנדר וז'ק ורינה בר מבעלי "טמפו", פעילה בתחום הקמעונאות עם חנויות הבוטיק שלMONTBLANC  בקניון רמת אביב ובכיכר המדינה, ומפעילת רשת חנויות השעונים והתכשיטים פלאנט. בין מותגי השעונים המיובאים על ידה:

RADO, MONTBLANC, LACOSTE, HUGO BOSS, PUMA, GC, GUESS, NAUTICA, SECTOR, JACQUES LEMANS, TOMMY HILFIGER ו-TAG HEUER.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.