אופלי » Blog Archive » OLYMPUS ו-SONY בשיתוף פעולה ראשון מסוגו


OLYMPUS ו-SONY בשיתוף פעולה ראשון מסוגו

Olympus_OM-D E-M5

Olympus_OM-D E-M5

מותג הצילום הבינלאומי OLYMPUS (אולימפוס) וחברת SONY (סוני) הודיעו על שיתוף פעולה עסקי ראשון מסוגו, במטרה לחזק את פעילות שני המותגים בשוק התעשייה הרפואית ובענף הצילום

טובים השניים מן האחד; הסכם שיתוף הפעולה עליו חתמו מותגי הצילום היפניים כולל רכישת 11.46% ממניות OLYMPUS על-ידי SONY, ונועד לשלב בין יתרונותיה של OLYMPUS בפיתוח עדשות, טכנולוגיות אופטיות ובתדמית המותג, לבין הטכנולוגיות המתקדמות של SONY, לכדי יישומן בשוק הרפואי ובענף הצילום.

בכדי לחזק את מעמדן בתעשייה הרפואית, שתי החברות עתידות לשלב את הידע והניסיון הרב שלהן בענף הצילום, ולפתח מוצרים רפואיים חדשים שיסייעו לתחום האנדוסקופיה הכירורגית ולמיקרוסקופים וידיאו. שתי החברות רואות פוטנציאל רב במהלך זה ובעלות נכונות לתרום לתעשייה הרפואית עם מוצרים חדשים ומתקדמים.

בנוסף, החברות מתכננות לבחון שיתוף פעולה גם בתחום הצילום, כאשר כל מותג יתרום את יכולותיו ויתרונותיו בנוגע לרכיבי הליבה של המצלמות הדיגיטליות הקומפקטיות. כך, OLYMPUS תתרום את חלקה בעיקר בתחום העדשות ותאי המראה, ואילו SONY תשתף את יכולותיה בפיתוח טכנולוגיות חיישנים מתקדמות, באיכות 4k ובתלת מימד.

לדברי דוד אלון, מבעלי קבוצת אלודה, יבואנית OLYMPUS: "שיתוף הפעולה יאפשר לשתי החברות לשפר את מוצריהן, כאשר כל אחד מהמותגים יביא עמו את ארסנל הידע, היכולות והיתרונות שלו ולהגדיל את כוחן בענף התעשייה הרפואית, תחום בו OLYMPUS נחשבת למובילת שוק מזה שנים. עם זאת, כל מותג ישמור על ייחודיותו ובידולו בכל הנוגע לשוק הצילום".

לאחרונה הציג המותג את מצלמת ה-OMD E-M5 המוגדרת כמצלמת הדגל שלו, ונחשבת למתקדמת בשוק הצילום תחת הקטגוריה "ללא מראה" (מצלמות דיגיטאליות עם עדשות מתחלפות ואופטיקה המתחרה בזו של מצלמות הרפלקס המקצועיות); קטגוריה אותה השיקה אולימפוס בשיתוף פעולה עם PANASONIC ב-2008.

חברת OLYMPUS נוסדה בשנת 1919 ביפן ונקראת על שם הר האולימפוס הגבוה ביוון. החברה מתמחה בייצור עדשות, מצלמות, משקפות, רשמקולים וציוד רפואי, ומוצריה נמכרים ב-142 מדינות ברחבי העולם. בתחילה, התמחתה בייצור עדשות מיקרוסקופ ובשנת 1930 פיתחה את המיקרוסקופ (המטרולוגי – חקר החומרים) הראשון. מאוחר יותר, הקימה את המכון לחקר האופטיקה על מנת לבסס את מעמדה בתחום. ב-1936 הציגה אולימפוס את המצלמה הראשונה ו-14 שנים מאוחר יותר, השיקה את ה-Gastro camera, המצלמה הרפואית הראשונה שאפשרה לרופאים להציץ בנבכי הגוף האנושי. בשנת 1959 השיק המותג את מצלמת ה-PEN הראשונה, וב-1969 את הטייפ מנהלים (רשמקול), קלטת מיקרו הראשון בעולם. בשנת 2000 איחדו אולימפוס וחברת Polaroid כוחות והשיקו יחדיו את המצלמה הדיגיטאלית המדפיסה הראשונה בצפון אמריקה, מצלמה המאשפרת להדפיס את התמונות באופן מיידי. אולימפוס נחשבת לאחת מיצרני המשקפות הגדולים והמובילים בעולם ומייצרת משקפות תחת שתי קטגוריות, האחת- מקצועית, שמיועדת לתעשיית הביטחון והמודיעין, והשנייה- פנאי, שמיועדת לטיולים או לצפייה בספורט. מחזור המכירות של המותג עומד על 10 מיליארד דולרים, ובישראל- אחת מכל ארבע מצלמות נמכרות היא של אולימפוס.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.