אופלי » Blog Archive » שרים עם המקלחת


שרים עם המקלחת

לקראת העונה החמה, KOHLER משיקה את ראש-המקלחת ה-wireless והמנגןMoxie , גאדג'ט חדש למקלחת שיאפשר ליהנות מהפלייליסט גם כשהנייד רחוק

 

HARASH KOHLER Moxie Showerhead + Wireless Speaker

HARASH KOHLER Moxie Showerhead + Wireless Speaker

המקלחת היא לא רק מקום של ניקיון ורגיעה, אלא גם המקום בו רבים מאיתנו מדמיינים את הופעת הרוקנ'רול שלהם על במה מול קהל של אלפי אנשים. בהתאם לכך, המותג KOHLER משיק לקראת הקיץ את Moxie, גאדג'ט בדמות ראש-מקלחת מנגן ועמיד במים לליווי ההופעות הפרטיות שלנו. במרכז הראש הסיליקוני מותקנים שני רמקולים מגנטיים ונשלפים שמתחילים לפעול עם פתיחת המים, ואותם ניתן לסנכרן עם הפלייליסט בסלולארי, בנגן המדיה ואף מהמחשב באמצעות טכנולוגיית ה-bluetooth עד 32 מטרים.

למרות שמפלס הכינרת עלה בחורף האחרון עדיין קיימת חשיבות לחיסכון במים, ועל כן ה-Moxie מאפשר פיזור מים בצורה חסכונית ובזוויות משתנות ומפנקות דרך 60 חרירים. ביכולתו להפוך גם לחץ מים נמוך לזרימה משמעותית של מים, ומוצע עם קצב זרימה חסכוני במיוחד של 2.0 gpm (גלונים פר דקה), או 2.5 gpm.

ולא רק במקלחת, הודות לחיבורו המגנטי ניתן להסיר את הרמקול מראש המקלחת ולהשתמש בו במקומות אחרים, במהלך הגילוח, באמצע הבישולים ואפילו כדי לשים מוזיקת רקע בפיקניק עם החבר'ה בשבת, שתשדרג את האווירה עד ל-7 שעות (!). ניתן לטעון את ה-Moxie, שכולל בטריית ליתיום חזקה במיוחד, בקלות דרך USB, וכיוון שהוא עשוי סיליקון הוא פשוט לניקוי ומסייע במניעת הצטברות מינרלים.

מחיר: 1,120 ש"ח

 

להשיג בלעדית ברשת "חרש"

"חרש" הינה אחת מהחברות המובילות והותיקות בישראל לעיצוב פנים בתחום הבניה ושיפוץ בתי מגורים ומבני ציבור, עם ותק של למעלה מ-60 שנים. החברה מציבה סטנדרטים חדשים המבוססים על מגוון רחב של עיצובים  ומותגים בינלאומיים לצד הקפדה על חווית שירות אישית. תחומי הליבה בחרש הם ריצופים, חיפויי שיש ואבן, פרקטים, חדרי אמבטיה, כלים סניטאריים, ריצופי חוץ ואביזרים. לחברה כ-13 סניפים ברחבי הארץ. 

 

www.harash.co.il



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.