אופלי » Blog Archive » טופ אימאג' משיקה את eFLOW5, הפלטפורמה החדשה שלה לזיהוי, קליטה ועיבוד דיגיטלי


טופ אימאג' משיקה את eFLOW5, הפלטפורמה החדשה שלה לזיהוי, קליטה ועיבוד דיגיטלי

הפלטפורמה תוצג לראשונה באירוע בניו יורק בהשתתפות נציגי חברת המחקר "פורסטר" ומומחים מחברות אמזון, K2 ו – TransCentra 

תל אביב, ישראל, 6 ביוני 2013 – חברת טופ אימאג' (ת"א: טופאי, NASDAQ: TISA), ספקית פתרונות לקליטה, זיהוי ועיבוד דיגיטלי של מידע ממקורות שונים והעברתו למערכות הארגוניות מודיעה על השקת הגרסה החדשה של פלטפורמת התוכנה eFLOW5, המהווה ספינת הדגל של החברה ומוטמעת בלמעלה מ – 800 ארגונים ברחבי העולם.

בגרסה החדשה, המאפשרת טכנולוגיית ענן ואינטרנט, ישנו שילוב מלא ליכולות קליטה, זיהוי ועיבוד באמצעות מכשירים ניידים, כך ש – eFLOW5 ממצב את טופ אימאג' בין מובילי השוק. על מנת לחזק את אסטרטגיית החברה והנוכחות בשוק האמריקאי, החליטה החברה להשיק באופן רשמי את eFLOW5 באירוע אותו תארח החברה מחר, ה – 6.6.13, בניו-יורק.

מספר רב של מומחים, מתחומי הפיננסים, מיקור חוץ ותחומי תעשייה שונים, כמו גם שותפים ומשקיעים של החברה, ישתתפו במצגת של אלן ויינטראוב, בכיר בחברת המחקר הבינלאומית "פורסטר". כמו כן יציגו גם בכירים מחברות אמזון, K2, ו – TransCentra ויוצגו הפתרונות החדשים של טופ אימאג'.

סדר היום כולל מבט ראשון על שיתוף פעולה חדשני, המבוסס ענן, בין טופ אימאג' לאמזון בתחום מיקור חוץ של פעילות לקליטה, זיהוי ועיבוד מידע שמקורו בגולשים ומהווה דוגמא נוספת לסל הפתרונות של טופ אימאג' ולהיותה מובילת השוק.

עומרי גלב, מנכ"ל טופ אימאג' צפון אמריקה: "אנו משיקים את eFLOW5 בניו יורק על רקע התקנה מוצלחת של הפתרון שלנו באחד הבנקים הגדולים ביותר בארה"ב. השקה זו מסמלת את המחוייבות העמוקה שלנו לשוק האמריקאי, אשר בו אנו מאמינים כי החזון והטכנולוגיות החדשות שלנו יניעו אותנו לעמדת הובלה בשוק זה".

פלטפורמת ה – eFLOW5 תוכננה על מנת לעמוד בדרישות העדכניות של השוק לצרכי הקליטה, הזיהוי והעיבוד של ארגונים. כפתרון מבוסס ענן ואינטרנט, אשר כולל שילוב מלא עם טכנולוגיית HTML5, אימות אינטרנטי ושימוש במכשירים ניידים, מציע eFLOW5 נגישות מקסימלית לנתוני המקור הנקלטים על ידי משתמש הקצה בכל מקום, תוך העצמת כוח העבודה הנייד. ארכיטקטורה משופרת ותמיכה בטכנולוגיה המתקדמת ביותר של מיקרוסופט הופכת את השימוש בפתרון לפשוט מתמיד בכל נושא ההגדרה, ההתקנה והשימוש שוטף.

בנוסף לשימור רמות זיהוי המובילות את התעשיה, אשר מאפשרות straight-through processing ללקוחות, כוללת הגרסה החדשה של פלטפורמת eFLOW רכיבים חדשים. דגש מרכזי הינו שילוב של קליטה ותהליכי עבודה, הן באמצעות יישום תהליך עבודה של זיהוי בתוך האפליקציה, והן בשילוב תהליכי עבודה חיצוניים תוך אספקת פתרונות מבוססי מסמכים מקצה לקצה המאפשרים ניהול תהליכי עבודה מלאים. הפתרונות הראשונים שמוכנים למכירה הן פתרונות לעיבוד חשבוניות – eFLOW5 INVOICE, וחדר דואר דיגיטלי – eFLOW5 Digital Mailroom.

חידוש חשוב נוסף בפלטפורמת ה – eFLOW החדשה הינו בתחום רמת שירות (SLA – Service Level Agreement), בו הפלטפורמה מנטרת ומבקרת, על ידי מודול ייחודי שמסייע לארגונים להשתפר תפעולית, באמצעות ניהול קליטת המידע מכוח אדם, אתרים וציוד ובזמן אמת.

על פי המחקר, The Forrester Wave™: Multichannel Capture, Q3 2012, אשר בוצע על ידי אלן וינטראוב וקרייג לה-קלייר, הוערכה טופ אימאג' ופלטפורמת ה – eFLOW  כמובילה בתחומה. וינטראוב ולה-קלייר ציינו כי החברות המובילות מראות "כיוונים חזקים לניהול תהליכי", "ניידות ויישומים מבוססי ענן אשר ישנו במהירות את התהליכי הארגוניים בחמש שנים הקרובות", וכן ש"eFLOW מספק יכולת אוטומציה לתהליכים אשר מונעים על ידי קליטת מידע במכשור נייד תוך שימוש בתכנה הקיימת במכשיר הקצה הסלולרי". במסגרת המצגת ייסקור מר וינטראוב את המגמות האחרונות בשוק קליטה, זיהוי ועיבוד של מידע תוך מתן דגש לחשיבות של קליטה באמצעות מכשירים ניידים ואוטומציה של תהליכים, אשר מהווים מרכיבי מפתח בפתרון ה – eFLOW5.

מר מייקל שרדר, סמנכ"ל הטכנולוגיה וסגן נשיא לפתרונות גלובליים של טופ אימאג': "אנו מאמינים כי פלטפורמת eFLOW5 מביאה לשוק מימדים חדשים לנגישות, יעילות תפעולית ושיפור ביצועים מתמשך. המשימה שלנו היא לאפשר ללקוחותינו, אם הם בנקים, חברות תעשיתיות, חברות שירותים, ארגונים ממשלתיים או ספקי יקור חוץ, לעמוד ביעדים ואף מעבר לכך. בחנו והקשבנו לעומק ללקוחות ולשותפים שלנו אשר ביקשו לספק למשתמשים שלהם יכולת להתמודד עם פעילות עסקית גדולה יותר עם פחות משאבים ופיריון גבוה יותר. באמצעות פלטפורמת ה – eFLOW5  אנו מעצימים את הלקוחות ומספקים יכולות מגוונות לניהול תהליכים המאפשרים פתרון סוגיות עסקיות רבות יותר".

אודות טופ אימאג':

טופ אימג' סיסטמס (TIS) הוקמה בישראל ב-1991. החברה נסחרת בנאסד"ק מאז 1996 (TISA) ובבורסה לניירות ערך בתל אביב (טופאי). TIS הינה מובילה עולמית בתחום ECM (Enterprise Content Management) ומציעה פתרונות לקליטה, זיהוי ועיבוד דיגיטלי של מידע ממקורות שונים והעברתו למערכות הארגוניות וביניהן: ERP,CRM , מערכות פיננסיות ועוד. משרדי החברה הראשיים ברמת גן והיא פועלת גלובלית בלמעלה מ-40 מדינות באמצעות משרדיה באירופה, ארה"ב, אמריקה הלטינית ואסיה.

http://www.TopImageSystems.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.