אופלי » Blog Archive » מקום ראשון לתעשייה האווירית בקרב החברות ומכוני המחקר בישראל בהגשת בקשות לפטנטים


מקום ראשון לתעשייה האווירית בקרב החברות ומכוני המחקר בישראל בהגשת בקשות לפטנטים

מנכ"ל התעשייה האווירית יוסי וייס: "פטנטים הם נכס אסטרטגי ומדד לחדשנות ויצירתיות של החברה. אני גאה ומברך על הישג חשוב זה, הממצב את התעשייה האווירית כמובילה משמעותית בחזית העשייה הטכנולוגית בישראל

Joseph Weiss, IAI's President and CEO

Joseph Weiss, IAI's President and CEO

 

נמל התעופה בן-גוריון , 3 ביוני, 2013 – התעשייה האווירית (תע"א) הגיעה למקום הראשון בקרב החברות ומכוני המחקר בישראל  בהגשת בקשות לפטנטים בשנת 2012. כך עולה מנתוני הדו"ח השנתי של רשות הפטנטים במשרד המשפטים.

התע"א ניצבת במקום הראשון עם 41 בקשות פטנטים שהוגשו. במקום השישי ברשימה ניצבת אלתא, חטיבה וחברה בת של התע"א, עם 23 בקשות. יחד עם אלתא הגישה התע"א 64 בקשות פטנטים במהלך שנת 2012- נתון המציב אותה כמובילה בפער ניכר ביחס לשאר החברות ומכוני המחקר ברשימה.

במסגרת פעילותה של התע"א  שוקדת החברה על מחקר, פיתוח וגיבוש רעיונות יצירתיים וחדשניים. החברה מייחסת חשיבות רבה לפיתוח מוקדי הידע וקניין רוחני ולהגנה עליהם באמצעות רישום פטנטים, כחלק מהכלים האסטרטגיים המבטיחים לתע"א חופש פעולה לעיסוק בטכנולוגיות המפותחות על ידה.

 הפטנטים נרשמו במגוון רחב של טכנולוגיות בתחומי פעילותה של החברה, בנושאים אזרחיים וצבאיים:  אווירודינמיקה, הנדסת אלקטרוניקה, מכאניקה, מערכות תקשורת ותקשוב, הנדסת  חומרים, הנדסת מערכות  ועוד.

לפרטים נוספים וקישור לדו"ח רשם הפטנטים:

http://index.justice.gov.il/Units/RashamHaptentim/about/Documents/AnnualReportHeb.pdf

 



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.