אופלי » Blog Archive » ARM מציעה חבילת IP עבור 580 מיליוני התקנים ניידים לטווחי הביניים


ARM מציעה חבילת IP עבור 580 מיליוני התקנים ניידים לטווחי הביניים

ARM מציעה חבילה המרחיבה את סדרות ה-ARM Mali™-T GPU ומעבד ARM® Cortex®-A עם המעבד Cortex-A12 ו-Mali-T622 GPU ומציגה מוצר IP וידאו חדש: ה- Mali-V500

 

Cortex-A12

Cortex-A12

 

ARM, מובילה בפיתוח פתרונות IP (קניין רוחני) טכנולוגיים לתעשיית האלקטרוניקה, הכריזה על פתרון IP משופר המתוכנן להניע את 580 מיליוני ההתקנים הניידים מטווח הביניים הצפויים לצאת לשוק במהלך השנתיים הקרובות. שוק טווח הביניים צפוי לעבור את מספרם של הטאבלטים והטלפונים החכמים המתקדמים ("פרמיום") כבר בשנת 2015. חבילה חדשה זו של ARM IP מיועדת לשוק של טווח הביניים וממוטבת עבור צריכת הספק, ביצועים וגודל שבב של מכשירים בשוק זה. כאשר משתמשים בהם יחד, חבילת IP זו תספק לצרכנים תכונות מתקדמות כמו וירטואליזציה, עיבוד big.LITTLE™ ומחשוב GPU תמורת נקודות מחיר המאפיינות את טווח הביניים.

החבילה מרחיבה את סדרות ה-ARM Mali™-T GPU ומעבד ARM® Cortex®-A עם המעבד Cortex-A12 ו-Mali-T622 GPU ומציגה מוצר IP וידאו חדש: ה-Mali-V500. עם תמיכה של טכנולוגיית ARM POP™ ושל שרשרת הכלים ARM Development Studio 5 (או בקיצור DS-5™) יכולות שותפות ARM לספק טלפונים חכמים וטאבלטים בעלי רמת נצילות גבוהה ולקצר את זמן היציאה לשוק. השותפות יכריזו על תוכניותיהן בבוא העת אך על-פי התחזיות של ARM צפוי פתרון IP זה להיכלל בהתקנים ניידים כבר מאמצע 2014.

"המשתמשים במכשירים ניידים מצפים לקבל מגוון התקנים בנקודות מחיר שונות ובמקביל מצפים כי חווית ההתקן הנייד מטווח הביניים תכלול כמה תכונות מתקדמות במיוחד. ב-2013 צפויים לצאת לשוק מיליארד טלפונים ניידים וכמות הטאבלטים שתצא לשוק צפויה לעבור את מספר המחשבים הניידים. לפיכך, יכולות יצרניות ההתקנים לספק מוצרים ניידים איכותיים ועתירי ביצועים שיכילו את התכונות החשובות למשתמשים יותר מכל, בנקודות מחיר של טווח הביניים", אומר איאן דרו, מנהל מכירות ראשי וסגן נשיא בכיר ב-ARM. "השוק מתפתח בקצב מסחרר וקיימים כיום מבחר פתרונות עבור חברות המוליכים למחצה ועבור יצרניות ההתקנים הניידים. חבילת ה-IP המשופרת שלנו מרחיבה את מגוון האפשרויות עבור שוק זה".

big.LITTLE™

big.LITTLE™

הטכנולוגיה חוסכת האנרגיה המכונה עיבוד ARM big.LITTLE™ מתחילה להגיע להתקנים מתקדמים בימים אלה, אך כבר כיום ניתן להתאימה גם לטלפונים חכמים מטווח הביניים, מה שיאפשר למשתמשים להפיק יותר ממכשיריהם. המעבד Cortex-A12 מציע לשותפות ARM שיפור של 40% בביצועים, בתוך אותה מעטפת הספק, בהשוואה למעבד המצליח Cortex-A9. המעבד Cortex-A12 מבוסס על הנצילות הטובה מסוגה כפתרון עצמאי ובנוסף תומך בטכנולוגיית העיבוד החדשנית big.LITTLE™ ביחד עם המעבד Cortex-A7. ה-Cortex-A12 מביא תכונות המצויות בטאבלטים ובטלפונים חכמים מתקדמים ביותר אל התקנים מטווח הביניים, לרבות וירטואליזציה.

אודות ARM

חברת ARM מפתחת את הטכנולוגיה הנמצאת בליבת המוצרים הדיגיטליים המתקדמים בעולם, החל ממוצרים ניידים, מערכות עבור השוק הביתי והארגוני, יישומים משובצי מחשב ותחומים טכנולוגיים בצמיחה.

חבילת המוצרים המקיפה של ARM כוללת מיקרו-מעבדים בטכנולוגיית RISC 16 ו-32 ביט, מעבדים גראפיים ((graphics processors, ספריות דיגיטאליות וזיכרונות משובצים
(Embedded Standard Cells Libraries and Memories), תאים היקפיים ((Peripheral Cells, תוכנות וכלי פיתוח, וכן פתרונות למימוש פונקציות אנלוגיות ומוצרי קישור מהירים.  בשילוב עם קהילת השותפים הנרחבת של החברה, מוצרים אלה מספקים פתרון מערכתי מלא המעניק לחברות האלקטרוניקה המובילות, את היכולת להגיע אל השוק במהירות ובביטחון.

משרדיה הראשיים של החברה ממוקמים בקיימברידג', אנגליה והיא מעסיקה יותר מ-2300 עובדים. לחברה למעלה מ-25 מרכזי פיתוח ומשרדי מכירות ברחבי העולם. ARM ישראל הוקמה בשנת 2000 ופעילותה מתמקדת במכירת רישיונות IP באופן ישיר ומכירת כלים באמצעות מפיץ.  מנכ"ל החברה – שלמה רוזנברג. www.arm.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.