אופלי » Blog Archive » ממציא האת'רנט, ד"ר רוברט מטקאלף: ה-MiNID של רד, ממשק רשת זעיר ליישום שירותי Carrier Ethernet – מוצר הטלקום החדשני ביותר ל-2013


ממציא האת'רנט, ד"ר רוברט מטקאלף: ה-MiNID של רד, ממשק רשת זעיר ליישום שירותי Carrier Ethernet – מוצר הטלקום החדשני ביותר ל-2013

ה- MiNID של חברת רד תקשורת, התקן תקשורת זעיר, פיתרון מהפכני ליישום שירותי Carrier Ethernet, והמשמש כחלק מפתרון ה-SAA) Service Assured Access) של החברה, זכה בפרס ה-NetEvents Innovation כמוצר הטלקום החדשני ביותר לשנת 2013. צוות השופטים כלל את מומחי התעשייה, ובראשם ד"ר רוברט מטקאלף, ממציא האת'רנט. הפרסים מוענקים מדי שנה לחברות המפגינות מובילות טכנולוגית בתחומי התקשורת והטלקום, כשהשנה הטקס היה חלק מחגיגות ה-40 שנה להמצאת האת'רנט.

RAD-MiNID and award

RAD-MiNID and award

ה- MiNID, שגודלו אינו עולה על גודל עט ממוצע, הוא מעין "שרוול" מתכת חכם המתאים לכל יחידת SFP של כל יצרן. "ה- MiNID מאפשר לספקי השירות קבלת דיווח בזמן אמת על ביצועי הרשת ורמת השירות בהשוואה לחוזה השירות. ההתקן מתאים במיוחד לבסיס אנטנות סלולאריות שעבורן גודל הממשק וצריכת המתח שלו משמעותיים ביותר, אך גם למרכזיות וראוטרים שאינם מותאמים לשירותי Carrier Ethernet. הוא ערוך לטפל בתעבורת Ethernet בקצב נתונים של  1Gbps, וניתן לנהלו באופן עצמאי לחלוטין.

"ה- MiNID הוא בהחלט מוצר טלקום מנצח", אומר דרור בין, מנכ"ל. "הוא מהווה מהפיכה של ממש עבור ספקי שירות, חברות טלקום ומפעילי סלולר בכך שהוא מספק בידוד תקלות וניטור ביצועים מרחוק וכך מוזיל ומפשט את ההליך כולו. השימוש במכשיר הזעיר שלנו הופך את ה-Carrier Ethernet לשירות רווחי יותר, פותר בעיות תפעול נפוצות ומאפשר לספק Carrier Ethernet לכל אחד ובכל מקום".

ה-MiNID משדרג כל התקן SFP ביכולות Ethernet demarcation. הוא אף מותאם לכל SFP של כל יצרן. צריך רק לחבר את ה-SFP לתוך ה"שרוול" החכם של ההתקן ותו לא. "מעבר לכך, הלקוח יודע שהיחידה כולה פותחה אצלנו ברד, על ידי צוות מהנדסים מומחים בעלי ניסיון רב במזעור וב-Carrier Ethernet".

רד תקשורת מחשבים –    ‪RAD Data Communications 

"רד תקשורת מחשבים" מספקת פתרונות ‪Service Assured Access לפישוט התפעול ושיפור הרווחיות עבור ספקי שירותי תקשורת, חברות תקשורת ומפעילים סלולריים. כמו כן, מספקת רד פתרונות מעבר הדרגתי לרשתות מבוססות מיתוג מנות, פתרונות המבטיחים מעבר חלק, מאובטח וכדאי עבור חברות תשתיות ותחבורה, מוסדות ממשלתיים וארגונים פרטיים. הטכנולוגיה של רד, פרי פיתוח החברה, מקיפה שורה ארוכה של תחומים: ‪OAM וניהול ביצועים, הבטחת רמת שירות, ניטור ביצועים, ניהול תעבורה, ניהול תקלות, ‪,Layer 2 switching סינכרון ותזמון ברשתות מבוססות מיתוג מנות, ‪TDM pseudowire, ‪ASIC, פיתוח ‪FPGA, מזעור חומרה, ופתרונות ‪SFP.

למעלה מ- 12 מיליון יחידות של מוצרי החברה הותקנו ברחבי העולם, ובין לקוחותיה נמנים 150 חברות טלפוניה וספקי תקשורת בין-לאומיים, ביניהם: ‪Bharti Airtel, British Telecom, CenturyLink, China Mobile, China, Deutsche Telekom/T-Mobile, Embratel, France Telecom/Orange, Hutchison, KDDI, KPN, SingTel, SoftBank, Telefónica, Telekom Austria, TeliaSonera, Telstra, Telus, T-Mobile, Verizon  ו- ‪Vodafone.

החברה פעילה במגוון גופים להגדרת תקנים בתעשיית התקשורת דוגמת ‪IETF, Broadband Forum ו-‪MEF.

חברת רד היא חלק מקבוצת רד שהכנסותיה נאמדות ב- 1.2 מיליארד דולר בשנה.

אתר החברה: www.rad.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.