אופלי » Blog Archive » Rolling in the deep


Rolling in the deep

 מותג האופנה HUGO BOSS (הוגו בוס) משיק לקראת הקיץ את הדור הבא בסדרת שעוני הגברים המוכרת Deep Blue, שמציג עיצוב חדשני ורענן לצד אלמנטים מהספורט הימי

HUGO BOSS Deep Blue

HUGO BOSS Deep Blue

דגמי השעונים החדשים בסדרה עוצבו מתוך מחשבה על צלילה במעמקי הים, מקום בו התחרות וההרפתקה של הצוללנים מתמקדים דווקא בשקט ובהיכרות עם עולם מאתגר ולא ידוע. הם משלבים בין אלמנטים חדשניים, המותאמים לפעילויות ספורטיביות תת-ימיות כגון צלילה, גלישה ושחייה, לבין עיצוב גברי וחדשני המשדרג כל מראה.

השעונים החדשים העשויים פלדת אל-חלד אובזרו במגוון אלמנטים ספורטיביים שנועדו להקל ולסייע לצוללנים, כמו טבעת קדמית שחורה ומסתובבת (עם כיוון השעון בלבד) עם פונקצית בטיחות המתבטאת בציפוי כסוף באזור ה-15 דקות. כך, הצוללן נמנע מכל סיכון שהוא בכל הנוגע למלאי החמצן שנותר לו או לזמני שחרור הלחץ (דקומפרסיה). כמו כן, הם משלבים כתר נוח לאחיזה מתחת למים הכולל מנגנון נעילה, כפתורי כרונוגרף פשוטים לתפעול (בדגמי הכרונוגרף), סטופר אנלוגי, עמידות במים עד לעומק של 100 מטרים, מספרים ומחוגים הזוהרים מתחת למים, זכוכית העשויה קריסטל מינרלית למניעת שריטות ורצועות העשויות סיליקון מחוזק ונוח במיוחד לענידה.

בנוסף לאלמנטים הספורטיביים של השעונים, מעצבי המותג שמו דגש רב גם על הפן העיצובי, המשלב בין טקסטורות ומרקמים שונים. לדוגמא, בתי השעון בקוטר אוברסייז של 46 מ"מ מתהדרים בטקסטורה משובצת מובלטת, ואילו המסגרות הפנימית מלוטשות וחלקות.

 

 1,799-2,699 ש"ח

 

להשיג ברשת פלאנט

ובחנויות השעונים המובחרות



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.