אופלי » Blog Archive » מלאנוקס מכריזה על הסכם סופי לרכישת חברת קוטורה


מלאנוקס מכריזה על הסכם סופי לרכישת חברת קוטורה

שילוב פתרונות קישוריות עתירי ביצועים עם טכנולוגיה מובילה של פוטוניקה בסיליקון (silicon photonics) יאפשר את הדורות הבאים של תעבורה בקצבים של 100Gb/s ומעבר

סאניוויל קליפורניה ויקנעם ישראל – 15 במאי 2013 – מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ: MLNX; מלנקסTASE:), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הודיעה היום על כוונתה לרכוש את Kotura Inc., חברה פרטית מובילה בחדשנות ובפיתוח טכנולוגיית קישוריות מתקדמת בעזרת התקני סיליקון אופטיים עבור יישומי רשת מהירים. מלאנוקס וקוטורה חתמו על הסכם סופי שלפיו תרכוש מלאנוקס את קוטורה תמורת כ-82 מליון דולר במזומן, בכפוף להתאמות מסוימות. תנאי הרכישה אושרו פה אחד על ידי מועצות המנהלים של שתי החברות.

תהליך הרכישה צפוי להסתיים במחצית השניה של 2013, בכפוף להשלמת תנאי סגירה מסוימים. מלאנוקס מצפה כיום כי העסקה תגדיל את כלל רווחיה בשנה הפיסקלית 2014 בסך של כ- 1 סנט עד   3 סנט למניה על בסיס non-GAAP. הרכישה צפויה להגביר את יכולת מלאנוקס לספק רשתות מהירות וחסכוניות עם הדור הבא של חיבוריות אופטית, ובכך לאפשר ללקוחות מרכזי נתונים לעמוד בדרישות הצומחות של יישומי מחשוב עתיר ביצועים, 2.0 WEB, ענן, מרכזי נתונים, מסדי נתונים, שרותים פיננסיים ואיחסון. מלאנוקס מאמינה כי רכישת קוטורה תשפר את יכולתה לספק טכנולוגיות מובילות לפתרונות קישוריות מהירים, סקלאביליים ויעילים.

טכנולוגיית הפוטוניקה בסיליקון (silicon photonics) צפויה לשמש תפקיד משמעותי באיפשור רשתות מהירות. עם מומחיות עולמית ומעל ל- 120 פטנטים רשומים או שממתינים לאישור בפוטוניקת CMOS ותכנון אריזות התקנים, פיתחה קוטורה מספר מוצרים חדשניים ופורצי דרך לקישוריות אופטית על ידי שילוב פונקציות אופטיות אקטיביות ופסיביות על אותו שבב סיליקון. טכנולוגיית קוטורה תאפשר למוצרי הקישוריות של מלאנוקס להגיע לרוחב פס של 100 גיגהביט לשנייה ומעבר, ולספק קישוריות אופטית למרחקים ארוכים יותר במחיר זול יותר; בכך יוכלו המשתמשים לחסוך עוד בהוצאות הוניות ותפעוליות וגם להציע שרותים מחוללי-הכנסה חדשים.

מלאנוקס מצפה כי הרכישה המוצעת של קוטורה תשפר את התחרותיות שלה ואת מעמדה כספקית מובילה של פתרונות קישוריות עתירי ביצועים מקצה לקצה עבור שרתים ומערכות אחסון.

מלאנוקס מצפה כי תקים את מרכז המחקר והפיתוח הראשון שלה בארצות הברית במיקום הנוכחי של קוטורה. יתר על כן, מלאנוקס מתכוונת לשמר את קווי המוצרים הקיימים של קוטורה כדי להבטיח המשכיות עבור לקוחות ושותפים.

"הפעלת רשתות בקצב 100 גיגהביט לשנייה ויותר מחייבת שילוב קפדני של כל חלקי הרשת. אנו מאמינים כי פוטוניקת סיליקון היא מרכיב חשוב בפיתוח פתרונות 100 גיגהביט אינפיניבנד ואית'רנט, וכי בעלות ושליטה בטכנולוגיה תאפשר לנו לפתח את הפתרון הטוב והאמין ביותר עבור לקוחותינו", אמר איל וולדמן, יו"ר נשיא ומנכ"ל מלאנוקס. "אנו מצפים כי הרכישה המוצעת של טכנולוגיית קוטורה וצוות הפיתוח הנוסף, יציבו אותנו בעמדה טובה יותר לייצור פתרונות קישוריות בקצב 100 גיגהביט לשנייה ומעבר יחד עם ​​חיבוריות אופטית צפופה יותר בעלות נמוכה יותר. אנו מקדמים בברכה את הכשרונות הגדולים שיצטרפו מקוטורה ומצפים לתרומתם להמשך הצמיחה של מלאנוקס".

"רכישה זו חשובה לשתי החברות כדי לאפשר חדשנות בקישוריות מרכזי נתונים הדורשים פתרונות להעברת נתונים במהירות וביעילות רבה יותר. יחד, אנו יכולים לספק פתרונות מתקדמים יותר מבוססי פלטפורמת פוטוניקת הסיליקון של קוטורה, אשר יספקו את הדרישות לקישוריות 100Gb/s ומעבר", אמר ג'אן-לואי מאלינג, נשיא ומנכ"ל קוטורה. "אנו שמחים להצטרף לצוות מלאנוקס ומצפים לעבוד ביחד כדי לדחוף הלאה את צמיחת החברה המשולבת".

הצעת הרכישה היא בכפוף לתנאי סגירה מקובלים, לרבות קבלת אישורים רגולטוריים נדרשים ואישור בעלי המניות של קוטורה.

בהקשר של העסקה, שימשה J.P. Morgan כיועץ פיננסי בלעדי למלאנוקס, ו- Mooreland Partners  שימשה כיועץ פיננסי בלעדי לקוטורה.

 

אודות קוטורה

קוטורה היא חברה חדשנית מוכרת של פוטוניקת סיליקון. קוטורה נוסדה בשנת 2004, והיא ממוקדת על יישומי פוטוניקה בסיליקון לפתורון בעיות תקשורת ייחודיות באמצעות פלטפורמה טכנולוגית ששומרת על ארבע תכונות מרכזיות: טביעת רגל קטנה, צריכת אנרגיה יעילה, ביצועים גבוהים ומחיר סביר. קוטורה צברה רקורד של אמינות באמצעות תהליכים עסקיים המרוכזים סביב מצוינות אופרטיבית. מוצר החברה Optical Engine התומך בקצב 100Gb/s וצריכת אנרגיה נמוכה, נועד לתמוך בקישוריות רשתות הדור הבא של מרכזי נתונים ומחשוב עתיר ביצועים. מידע נוסף זמין באתר החברה:  www.kotura.com

אודות מלאנוקס

מלאנוקס טכנולוגיות היא חברה מובילה בעולם באספקת פתרונות ושירותי קישוריות אינפיניבנד ואית'רנט מקצה לקצה עבור שרתים ומערכות אחסון. מוצרי מלאנוקס מביאים למרב את הביצועים של מרכזי נתונים, מספקים רוחב פס הגדול בתעשייה, זמן תגובה המהיר ביותר, המאפשרים העברת נתונים מהירה יותר ליישומים והתרת חסימות בביצועי מערכות. מלאנוקס מציעה מבחר פתרונות לקישוריות מהירה: מתאמים, מתגים, תוכנה וסיליקון המאיצים זמן הפעלת יישומים וממקסמים הכנסות לטווח רחב של שווקים לרבות מחשוב עתיר ביצועים, מרכזי נתונים לארגונים, Web 2.0, מחשוב ענן, אחסון ושירותים פיננסיים. מידע נוסף זמין באתר החברה: www.mellanox.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.