אופלי » Blog Archive » בנות הזהב, גרסת קיץ 2013


בנות הזהב, גרסת קיץ 2013

LACOSTE BIARRITZ

LACOSTE BIARRITZ

להשלמת המראה השזוף ורגע לפני שהטמפרטורות באמת מתחילות לעלות, מותג האופנה הצרפתי LACOSTE (לקוסט) משיק לקראת הקיץ דגמים חדשים בקולקציית שעוני BIARRITZ לנשים בגווני זהב מטאליים

מה שעמד מאחורי דגמי השעונים החדשים BIARRITZ GOLD שמציג המותג, היה הרצון לעצב שעונים ייחודיים המשלבים בין סגנון העיצוב הספורטיבי, המאפיין את הקולקציה ואת LACOSTE באופן כללי, לבין קווים נשיים ואלגנטיים שיתאימו לכל הופעה, במהלך היום או בערב, ויוסיפו טאצ' יוקרתי למראה הקייצי.

השעונים החדשים מוצעים ב-2 דגמים: הראשון, המצופה בגוון הזהב הצהוב בבית השעון, בצמיד ובחוגה, בתוספת שיבוצי קריסטלים על גבי חוגתו, הכוללת 3 תתי-מונים נוספים. הדגם השני מצופה כולו בגוון החם של העונה- הזהב הורוד, ועוצב בסגנון מודרני עם קווים נקיים יותר ללא תתי-שעונים ובשילוב הספרות 6 ו-12 בלבד.

כמו כן, שני הדגמים מתהדרים במסגרת עליה חרוט לוגו המותג, בחוגה בקוטר של 38 מ"מ והם עמידים למים עד לעומק של 50 מטרים.

מחיר: 1,495-1,895 ש"ח

להשיג ברשת פלאנט ובחנויות השעונים המובחרות

מותג האופנה הצרפתי LACOSTE נוסד בשנת 1933 על ידי הטניסאי האגדי רנה לקוסט, שביקש לעצב חולצת טניס ייעודית שבהמשך חוללה מהפיכה בעולם האופנה. החברה מזוהה עם סמל התנין הירוק המוטבע על מוצריה, ומציעה כיום בגדים יוקרתיים, שעונים, נעליים, בשמים, חפצי עור, וחולצות טניס. החברה מוכרת את מוצריה ב-114 מדינות, ובשנת 2010 רשמה מכירות בסך 1.4 מיליארד יורו. בשנת 2006 חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם יצרנית השעונים השוויצריתMOVADO , שהוביל ליצירת קולקציות שעונים מקוריות ומגוונות ברוח המותג, בשילוב מנגנון שוויצרי איכותי, במרכזם סמל התנין המפורסם בעולם.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.