אופלי » Blog Archive » ARM משיקה כלי פיתוח חינמיים עבור קהילת מפתחי פתרונות ARM משובצי Linux


ARM משיקה כלי פיתוח חינמיים עבור קהילת מפתחי פתרונות ARM משובצי Linux

 

ARM, מובילה בפיתוח פתרונות IP (קניין רוחני) טכנולוגיים לתעשיית האלקטרוניקה, הרחיבה את היקפו של מוצר ה-ARM Development Studio 5 (DS-5™) ב"מהדורת קהילה" (CE). ההרחבה נוצרה במטרה לספק סביבת פיתוח תוכנה חינמית, סטנדרטית בתעשייה ובעלת כל התכונות הנדרשות, המותאמת במיוחד עבור יישומי ARM משובצי לינוקס.

מוצר ה-DS-5 CE מספק פתרון משולב הכולל Eclipse IDE, GNU Cross-compiler, מנפה שגיאות DS-5, נתח ביצועים Streamline™, עזרה מקוונת ודוגמאות תוכנה. רמה כזו של אינטגרציה מאפשרת למפתחים להתחיל להריץ את הפרויקטים תוך זמן קצר ביותר. בנוסף, ה-DS-5 CE פועל על מארחים כגון מערכות הפעלה Mac, Windows ולינוקס, מה שהופך אותו למתאים במיוחד עבור משתמשי מיקרו-בקרים שנוטשים פתרונות קודמים ועוברים לעולם הלינוקס.

כל שנחוץ למנפה השגיאות הגרפי DS-5 הוא חיבור איתרנט ליעד והוא מאפשר תכונות עוצמתיות של ניפוי שגיאות הזמינות בדרך כלל רק במנפי שגיאות מסחריים. בנוסף, הוא משלב פונקציונליות ספציפית ללינוקס כמו "חוקר מערכת קבצים ייעודי" (target file system explorer) וזרימה אוטומטית לצורך הורדת יישומים ליעד, השקתם וחיבורם למנפה השגיאות.

נתח הביצועים ARM Streamline מספק למפתחי לינוקס רמה חסרת תקדים של נראוּת המקנה להם תובנות באשר לאינטראקציות של היישום שלהם עם שאר צבר הלינוקס ועם החומרה הבסיסית. ה-Streamline עוזר מאוד באיתור "נקודות חמות" של קוד, צווארי בקבוק במערכת, שרשורים לא יעילים, שימוש לא יעיל בזיכרונות המטמון ו-GPUs ובעיות תוכנה רבות אחרות.

אודות ARM

חברת ARM מפתחת את הטכנולוגיה הנמצאת בליבת המוצרים הדיגיטליים המתקדמים בעולם, החל ממוצרים ניידים, מערכות עבור השוק הביתי והארגוני, יישומים משובצי מחשב ותחומים טכנולוגיים בצמיחה.

חבילת המוצרים המקיפה של ARM כוללת מיקרו-מעבדים בטכנולוגיית RISC 16 ו-32 ביט, מעבדים גראפיים ((graphics processors, ספריות דיגיטאליות וזיכרונות משובצים
(Embedded Standard Cells Libraries and Memories), תאים היקפיים ((Peripheral Cells, תוכנות וכלי פיתוח, וכן פתרונות למימוש פונקציות אנלוגיות ומוצרי קישור מהירים.  בשילוב עם קהילת השותפים הנרחבת של החברה, מוצרים אלה מספקים פתרון מערכתי מלא המעניק לחברות האלקטרוניקה המובילות, את היכולת להגיע אל השוק במהירות ובביטחון.

משרדיה הראשיים של החברה ממוקמים בקיימברידג', אנגליה והיא מעסיקה יותר מ-2300 עובדים. לחברה למעלה מ-25 מרכזי פיתוח ומשרדי מכירות ברחבי העולם. ARM ישראל הוקמה בשנת 2000 ופעילותה מתמקדת במכירת רישיונות IP באופן ישיר ומכירת כלים באמצעות מפיץ.  מנכ"ל החברה – שלמה רוזנברג. www.arm.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.