אופלי » Blog Archive » Xilinx השיקה את הדור הרביעי של פתרונות הגנה עבור רכיבים מתכנתים ליישומי ביטחון ב-28 ננומטר


Xilinx השיקה את הדור הרביעי של פתרונות הגנה עבור רכיבים מתכנתים ליישומי ביטחון ב-28 ננומטר

Xilinx

Xilinx

10 בדצמבר 2012 

Xilinx, ענקית הרכיבים המיתכנתים (FPGA), השיקה את הדור הרביעי של ארכיטקטורה מאובטחת עם תמיכה של ליבת Anti-Tamper IP ואבטחת מידע, עבור FPGAs מסדרתAll Programmable 7 והתקני Zynq™-7000 ליישומי ביטחון.

התקני האבטחה הייחודיים הינם בעלי רמת אמינות גבוהה, מצמצמים את הסיכון והעלות הכרוכים בפריסת מערכות החלל והביטחון החדשות והמודרניות ביותר באמצעות שימוש ב-SoCs וב-Xilinx FPGAs מוכנים לשימוש "מהמדף". כל ההתקנים מיוצרים בטכנולוגיית תהליך 28 ננומטר חדשנית ומספקים רמת ביצועים גבוהה והספק כולל נמוך במיוחד. מוצרי הביטחון של זיילינקס מציעים תאימות מלאה למוצרים מסחריים תואמים במטרה לאפשר בניית אבי טיפוס זולים המוצעים "מהמדף".

המסורת הארוכה של זיילינקס בעבודה  עם ממשלות ועם קבלני ביטחון מובילים בעולם, בשילוב עם הדור הרביעי של סיליקון מאובטח יחד עם מתודולוגיית אבטחת מידע וליבת IP מסוג SECMON (Series Compliant Anti-Tamper Security Monitor) מסדרת DoD 5000 , מבטיחה היעדר כשלים מוחלט במערכות.

"זיילינקס היא יצרנית ה-FPGAs הגדולה והיחידה מסוגה המציעה קו מוצרי ביטחון ייחודי נטול  כשלים", אומר יוסף חלילולאי, מנהל בכיר בחטיבת חלל וביטחון בזיילינקס. "בנוסף ליכולות האבטחה, ה-Zynq-7000 SoCs וה- All Programmable FPGAs 7 Seriesליישומי ביטחון, מותאמים לעבודה בסביבות קשות ותובעניות. בנוסף, היישומים נבחנו לעבודה בטווח טמפרטורות רחב, מספקים זמינות לטווח ארוך ומכילים תכונות של מניעת זיופים".

אודות Xilinx

Xilinx (נאסד"ק XLNX), הינה ספקית עולמית מובילה של פתרונות מתכנתים לרכיבים דיגיטליים (FPGA). הפתרונות המתכנתים של Xilinx משולבים בתוך התכנונים של קשת רחבה של יישומים. לקוחות Xilinx יכולים לשנות או לשדרג את התכונות והפונקציות של מוצריהם "תוך כדי עבודה" – להתאים עצמם לתקנים חדשים ולהגדיר מחדש את החומרה עבור יישום ספציפי. טכנולוגיה זו של שינויים מיידיים "תוך כדי עבודה" (on-the-fly) מאפשרת האצה של זמן היציאה לשוק, בידול המוצרים והפחתת העלויות.Xilinx הוקמה ב-1984 ומעסיקה 3,500 איש ברחבי העולם. הכנסותיה של Xilinx ב-2011 הסתכמו ב- 2.37 מיליארד דולר. משרדיה הראשיים של החברה ממוקמים בעמק הסיליקון, סן-חוזה, קליפורניה.
פעילות Xilinx ישראל מתמקדת בשיווק ומכירות באופן ישיר ובאמצעות מפיצים, אבנט וניסקו ישראל. מנכ"ל  Xilinx העולמית –  משה גבריאלוב, מנכ"ל Xilinx ישראל – גדעון קדם.
אתר החברה: www.xilinx.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.